Die is zelfs nog beter, 128kbps.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nu van de Luister-live stream opgenomen, dus niet webcam. Die is ook goed toch?
[..]
![]()
Pixarquote:
Milo is leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:26 schreef LeonH het volgende:
ochnee....... Ayoooooo pff zo moe wordt ik van die plaat
Waar speelt dat zich af? Op *MARS*?quote:
Dacht ik ook een paar weken geleden ook, toen ik `m echt ff niet meer horen. Maar intussen valt dat weer meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit hebben we langzamerhand wel gehoord...
128kbpsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er op Youtube van overblijft, maar
Zou je er dan ook een MP3 van kunnen maken? YouTube is niet altijd even goed qua geluid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet wat er op Youtube van overblijft, maar
Zou aan je codec kunnen liggen. Probeer 'm eens als ander formaat op te slaan op je pc. YT slikt het tochwelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
Weten jullie trouwens waarom mijn filmpjes de laatste tijd niet meer synchroon willen lopen @ Youtube?
Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
Weten jullie trouwens waarom mijn filmpjes de laatste tijd niet meer synchroon willen lopen @ Youtube?
Hoe dan in WMRecorder?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou aan je codec kunnen liggen. Probeer 'm eens als ander formaat op te slaan op je pc. YT slikt het tochwel
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyvesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk omdat je ze direct vanaf de stream als ruwe ASF erop knalt. Doordat het is opgenomen vanaf een stream mist er dan wat synchronisatie-informatie en bljkbaar gaat YouTube daarvan over z'n nek. Haal 'm door een videobewerkingsprogramma heen (desnoods Windows Movie Maker) en het zou beter moeten gaan.
* Sirolf ziet Eliza SMSen.
Doe is niet zo hysterisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
man! ik val bijna dood! straks heeft iemand die mix eerder dan ik!!! gaat mn primeur en al mn fans op hyves![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |