Ja zijn 13de verjaardagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, en nu genoeg gezeken over mn gewicht.
Waarom zit daar die non-Tjibbe? Tjibbe zn verjaardag aant vieren?
Hardstikke gladquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee wat Michiel nou weer loopt te roepen...
Veel (ge)Mistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een samenvatting van het weerbericht?
Ik mis alleen de pjieuw-pjieuw effecten nogquote:
quote:
Is die nog erger dan deze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ilse.
Draai die nieuwe single toch es.
Komt omdat je nu weet hoe onwijs leuk ze isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef LeonH het volgende:
Ilse![]()
Op 1 of andere manier wordt ik de laatste tijd vrolijk van Ilse muziek, waar ik er vroeger alleen maar depri van werd!
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En zelf de héle dag maar eten. Doe dat es de helft minder en je valt vanzelf af.
zou idd kunnen ja. Heerlijke optimistische meidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt omdat je nu weet hoe onwijs leuk ze is.
quote:
Bij iedere verslaving is het stoppen of minderen, geld voor eten drinken roken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Sorry, maar ik vind dat mensen die niet kampen met gewichtsproblemen wel heel gemakkelijk kunnen praten over hoe andere mensen moeten afvallen.
Bovendien, als het gaat over verslavingen als roken of alcohol of wat dan ook, dan wordt er heel anders gekeken naar de persoon dan wanneer de verslaving eten betreft.
Overigens val ik niet onder de eetverslaafden, maar dat ter zijde...
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef LeonH het volgende:
zou idd kunnen ja. Heerlijke optimistische meid
Als je voor jezelf het gevoel hebt dat je voldoende beweging hebt en geen gekke/vette dingen eet, moet je niet steeds op die weegschaal blijven kijken. Dat getal stemt je dan niet vrolijk terwijl je je een stuk beter zou voelen als je niet naar die weegschaal kijkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Sorry, maar ik vind dat mensen die niet kampen met gewichtsproblemen wel heel gemakkelijk kunnen praten over hoe andere mensen moeten afvallen.
Bovendien, als het gaat over verslavingen als roken of alcohol of wat dan ook, dan wordt er heel anders gekeken naar de persoon dan wanneer de verslaving eten betreft.
Oooh, zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
John Bakker, de beroemdste ANWB-DJ!.
inderdaad. Het is en blijft moeilijk. Heb er zelf ook last van. Ben ook wel breed gebouwd maar toch blijft de buik en mijn bovenbenen het grootste probleem. Om nog maar te zwijgen over de zwembandjes... En echt veel eet ik ook niet op een dag. En als het zo is dan maak ik me broodjes etc. Dat ene potje bier heb ik me al verbannen doordeweeks, alleen nog maar in het weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Punt is dat ik móét afvallen... het wordt ongezond zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je voor jezelf het gevoel hebt dat je voldoende beweging hebt en geen gekke/vette dingen eet, moet je niet steeds op die weegschaal blijven kijken. Dat getal stemt je dan niet vrolijk terwijl je je een stuk beter zou voelen als je niet naar die weegschaal kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |