Flikker die weegschaal weg, blijf niet malen over je gewicht, eet gezond, beweeg genoeg en je gaat je vanzelf beter voelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Loop ik net mega te dippen over de cijfertjes op mn weegschaal, hoor ik dit nummer!
Ook toevallig
och, ik mijd die weegschaal heel de winter..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], niet te veel naar dat ding kijken , je hebt het nog even nodig om de winter door te komen
Zekersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer een reden om te luisteren.
Ja , dat zijn de ergste.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Flikker die weegschaal weg, blijf niet malen over je gewicht, eet gezond, beweeg genoeg en je gaat je vanzelf beter voelen.
Bij ons op kantoor loopt een ander uiterste rond: een ietwat gezette dame die écht gewoon teveel kilo's meedraagt. In plaats van actief daaraan iets te doen, loopt ze de hele dag te praten over... eten. De hele dag. Ook de hele dag bewegen die kaken en ligt er een pallet M&M's op haar bureau. En dan het ergste: 'ik heb geen idee waardoor ik maar niet afval'. Nee, koe. Dat zou ik ook niet weten.
joaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Flikker die weegschaal weg, blijf niet malen over je gewicht, eet gezond, beweeg genoeg en je gaat je vanzelf beter voelen.
Bij ons op kantoor loopt een ander uiterste rond: een ietwat gezette dame die écht gewoon teveel kilo's meedraagt. In plaats van actief daaraan iets te doen, loopt ze de hele dag te praten over... eten. De hele dag. Ook de hele dag bewegen die kaken en ligt er een pallet M&M's op haar bureau. En dan het ergste: 'ik heb geen idee waardoor ik maar niet afval'. Nee, koe. Dat zou ik ook niet weten.
Idd. En zelf de héle dag maar eten. Doe dat es de helft minder en je valt vanzelf af.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja , dat zijn de ergste.
Vanmiddag ook , staan er weer 2 , grote bakken friet naar binnen te werken met klodder mayo waar je niet goed van wordt. Met als onderwerp, ja die en die collega moet maar is afvallen
Heel raar iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef Treezz het volgende:
[..]
joa
ik werk in een bepaald supermarkt., en je kijkt ook gewoon automatisch naar de winkelwagentjes.. altijd leuk![]()
en de gezette vrouwen hebben echt altijd kilo's snoep in die wagentjes liggen..
en dan maar klagen dat ze maatje 44 hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |