abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65670738
Wat een toernooien deze week . Alberto Martin geeft op in de final set tie-break .
sig verwijderd door FA
  maandag 2 februari 2009 @ 20:53:18 #177
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65670852
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een toernooien deze week . Alberto Martin geeft op in de final set tie-break .
Dan mag je toch aannemen dat hij echt hard omgestuiterd is ofzo. Het zal niet een pijntje geweest zijn waarvoor hij al 4x behandeld was. Tenzij hij op die manier dichter bij Djokovic probeert te komen...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65670859
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Baggy best vaak gebroken zie ik
Staat echt op 20% te spelen ofzo
pi_65690811
Wat ik mij nou altijd al heb afgevraagd...

Hoe doen umpires dat nou wanneer ze naar het toilet moeten? Drinken en eten zullen ze wel via iemand vanaf de grond krijgen maar zoals nu bij een Federer - Nadal, waar ze toch uren moeten zitten.

Gaat er dan een handdoek over de broek, en doen ze het in een beker ofzo?
Ik heb de umpires namelijk nog nooit van hun stoel zien gaan tijdens een wedstrijd, en om nou 5 of 6 uur alles op te moeten houden lijkt me ook zo moeilijk.

Iemand die het antwoord weet?
pi_65692451
Umpires hebben een catheter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:37:38 #181
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_65696821
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
Wat ik mij nou altijd al heb afgevraagd...

Hoe doen umpires dat nou wanneer ze naar het toilet moeten? Drinken en eten zullen ze wel via iemand vanaf de grond krijgen maar zoals nu bij een Federer - Nadal, waar ze toch uren moeten zitten.

Gaat er dan een handdoek over de broek, en doen ze het in een beker ofzo?
Ik heb de umpires namelijk nog nooit van hun stoel zien gaan tijdens een wedstrijd, en om nou 5 of 6 uur alles op te moeten houden lijkt me ook zo moeilijk.

Iemand die het antwoord weet?
Ja, umpires mogen tot zes uur vóór een wedstrijd niets drinken. Blijkbaar is dat voldoende om niet naar de wc te hoeven. En inderdaad heb ik in de 22 jaar dat ik tennis volg nog nooit een umpire naar de wc zien lopen. Het zou mijn beroep niet zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_65696949
Ik heb wel eens een umpire naar de wc zien gaan hoor....maar het gebeurt niet vaak nee, maar het ophouden is niet zo ingewikkeld hoor En hoe vaak duurt een wedstrijd nou langer dan een uur of 2...ja bij de GS...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65699885
Dank voor de reacties! Weer een raadsel de wereld uit .
pi_65705114
WTF is trouwens Ivan Dodig ? Die heeft Andreev er nl. met 6-1 6-4 afgeslagen !
pi_65705144
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is trouwens Ivan Dodig ? Die heeft Andreev er nl. met 6-1 6-4 afgeslagen !
Vraag maar aan wopper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65705158
Ivo Karlovic is ook weer los!

7 Aces al in 2 servicegames .

Tim

Dodig, nummer 425 van de ranking... Andreev had waarschijnlijk zijn dag niet .
pi_65705188
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vraag maar aan wopper
Wopper: please explain !

Edit: thx
pi_65705385
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wopper: please explain !
Het zit eigenlijk zo.

Zoals je misschien wel weet willen wij ook wel eens wedden op tenniswedstrijden. Nu zat ik vanmorgen op de over 19.5 games.

Gezien de kwalificatiewedstrijden moest de Kroaat (no.425 ranking) wel een aardige opslag hebben. Sloeg al heel wat aces, waaronder tegen Middelkoop. Dus dacht wel kans te maken op een over 19.5 (7/5 of 7/6 is doorgaans voldoende).
Maar goed, Andreev had er blijkbaar geen trek in en verpest zo een over .

Btw, Achteraf gezien moet je er maar om lachen. Je ziet het nu alweer 2 dagen. Zogenaamde toppers laten het gewoon afweten. Krijgen wat startgeld mee, en vinden het prima.
pi_65705463
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Wopper1 het volgende:
Ivo Karlovic is ook weer los!

7 Aces al in 2 servicegames .
WOrdt weer een eitje dit jaar met de meeste aces
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65705954
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

WOrdt weer een eitje dit jaar met de meeste aces
Kan niet missen . Hij slaat er indoor gewoon 2 per game .
pi_65762842
Betfair has has released wagers on the first-round match between Croatian wildcard Antonio Veic and Guillermo Canas, reports the Melbourne Herald Sun. Over $2 million was traded on the match through Betfair.

Betfair is investigating odd betting patterns during the first-round match between Guillermo Canas and wildcard Antonio Veic in Zagreb. Veic was a heavy underdog before the match, but then became the odds-on favorite despite losing the first set. He went on to win 4-6, 6-4, 6-2.
pi_65765653
PHM moet nu toch echt maar een psycholoog gaan bellen. Een set en een break voor tegen Hernych en vervolgens nog 3 games winnen . Al zeker een keer of 15 gebeurd in z'n carrière.
sig verwijderd door FA
pi_65766756
PHM
ook op AO weer 2-0 in sets weggegeven
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65767098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
PHM moet nu toch echt maar een psycholoog gaan bellen. Een set en een break voor tegen Hernych en vervolgens nog 3 games winnen . Al zeker een keer of 15 gebeurd in z'n carrière.
Meest pijnlijke gevalletje nog in de Davis Cup finale tegen Youzhny.
pi_65768783
Gulbis verliest de eerste set van Dodig na een voorsprong van 6*-5 in games en 3-1 in de tiebreak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65812361
Zagreb gaat hard richting een finale tussen de sympatiekste Kroaten: Cilic vs. Ancic
pi_65821255
Aardige 2e set van Cuevas

pi_65821405
WTF...hoe kan dat nou weer...dat lukt Ivo niet eens op een betonbaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65821597
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef Tim86 het volgende:
WTF...hoe kan dat nou weer...dat lukt Ivo niet eens op een betonbaan
Was live te volgen. Te triest voor woorden daar in Chili.

1e Set gaf Capdeville het ook zomaar weg bij 5-5, en nu precies hetzelfde. Ze doen het er gewoon om. Spelen easy tot 5-5 mee en laten zich dan breaken.
pi_65827690
Halve finale tussen Gonzalez en Cuevas, net als vorig jaar !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')