Dan mag je toch aannemen dat hij echt hard omgestuiterd is ofzo. Het zal niet een pijntje geweest zijn waarvoor hij al 4x behandeld was. Tenzij hij op die manier dichter bij Djokovic probeert te komen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een toernooien deze week. Alberto Martin geeft op in de final set tie-break
.
Ja, umpires mogen tot zes uur vóór een wedstrijd niets drinken. Blijkbaar is dat voldoende om niet naar de wc te hoeven. En inderdaad heb ik in de 22 jaar dat ik tennis volg nog nooit een umpire naar de wc zien lopen. Het zou mijn beroep niet zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
Wat ik mij nou altijd al heb afgevraagd...
Hoe doen umpires dat nou wanneer ze naar het toilet moeten? Drinken en eten zullen ze wel via iemand vanaf de grond krijgen maar zoals nu bij een Federer - Nadal, waar ze toch uren moeten zitten.
Gaat er dan een handdoek over de broek, en doen ze het in een beker ofzo?
Ik heb de umpires namelijk nog nooit van hun stoel zien gaan tijdens een wedstrijd, en om nou 5 of 6 uur alles op te moeten houden lijkt me ook zo moeilijk.
Iemand die het antwoord weet?
Vraag maar aan wopperquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is trouwens Ivan Dodig? Die heeft Andreev er nl. met 6-1 6-4 afgeslagen
!
Het zit eigenlijk zo.quote:
WOrdt weer een eitje dit jaar met de meeste acesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Wopper1 het volgende:
Ivo Karlovic is ook weer los!
7 Aces al in 2 servicegames.
Kan niet missenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WOrdt weer een eitje dit jaar met de meeste aces
Meest pijnlijke gevalletje nog in de Davis Cup finale tegen Youzhny.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
PHM moet nu toch echt maar een psycholoog gaan bellen. Een set en een break voor tegen Hernych en vervolgens nog 3 games winnen. Al zeker een keer of 15 gebeurd in z'n carrière.
Was live te volgen. Te triest voor woorden daar in Chili.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef Tim86 het volgende:
WTF...hoe kan dat nou weer...dat lukt Ivo niet eens op een betonbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |