Allebei 4 aces na 1,5 set. Safin in zn eentje al op 14quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha mooi is dat. Lijnrechters bij Gulbis-Dent moeten ook opletten..wat een kanonnen gaan daar voorbij komen. Shitload aan aces ook verwacht ik.
Clementquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Nalbandian het volgende:
Misselijk mannetje met bril wint de 2e set met 6-3!
Hij heeft geen nek.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorige week zat ie te zeiken richting het publiek tijdens een wedstrijd in Rotterdam
Almagro moet eerst maar eens 5 kilo afvallen, die is slecht uit de winter gekomen zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Almagro er overigens af tegen the King in een WTA-wedstrijd, 26 61 36
zei ik tijdens de AO ook al ja..iets te felice navidad gehad..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Almagro moet eerst maar eens 5 kilo afvallen, die is slecht uit de winter gekomen zeg![]()
Zou ook kunnen dat ie hoopt tegen RG op gewicht te zitten om daar eens te pieken ipv bij baggertoernooitjes
Ik moet trouwens mijn woorden terugnemen wat betreft Del Potro.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Ach, de overwinning van Youzhny, de aankomende overwinning van Delpo en hopelijk ook de winst van Soderling nog tegen Serra kunnen veel goed maken. Ik ben volgens mij de enige niet Zweed ter wereld die fan is van Soders
Als ik even de top 100 afloop:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef Wopper1 het volgende:
Aan welke spelers hebben jullie nou echt een hekel om naar te kijken, of qua uitstraling?
Mijn lijstje,
Hernych
Simon
Llodra
en die Britse knakker Bogdanovic. Zie je gelukkig ook maar 2x per jaar (Stella Artois en Nottingham).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |