Dus jij zou graag zien dat Nederland een soortgelijk beleid voert als je zogenaamde willekeurige 'moslim land'? Je vindt het goed dat je opgepakt wordt en uit het land gestuurd, simpelweg omdat je het niet eens bent met de politiek? Je gaat nog verder, politieke dissidenten moeten verdronken worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
jammer dta ik dat niet wist dan had ik dar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?
Waar is de ME en het leger nu .....
Want ik vind dit gewoon te achterlijk voor woorden dat DIT zo toegelaten wordt in Nederland
Er zijn mensen opgepakt die veel minder haat dragend waren en hier nu om vast zitten.
Dit blijkt maar weer een hoe mak de Nederlandse politiek is ...
Als je dit in een moslim land zou doen tegen hun beleid zou protesteren dan wordt je opgepakt wegens verraad.
Dus op pakken die lui en dumpen in land van herkomst zo niet dan verzuipen met die lui.
Dat maakt je eigenlijk nog slechter dan de mensen tegen wie je een vooroordeel hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
jammer dat ik dat niet wist dan had ik daar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?
Waar is de ME en het leger nu .....
Want ik vind dit gewoon te achterlijk voor woorden dat DIT zo toegelaten wordt in Nederland
Er zijn mensen opgepakt die veel minder haat dragend waren en hier nu om vast zitten.
Dit blijkt maar weer een hoe mak de Nederlandse politiek is ...
Als je dit in een moslim land zou doen tegen hun beleid zou protesteren dan wordt je opgepakt wegens verraad.
Dus op pakken die lui en dumpen in land van herkomst zo niet dan verzuipen met die lui.
Wie hier wist dat in 2007 in Libanon een stad vol Palestijnen met de grond gelijk is gemaakt door het Libanese leger ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef Verluste het volgende:
Ik vond die demonstratie vandaag in Den Haag vóór Israël echt dikke onzin. Ze klagen dat Israël onevenredige negatieve aandacht krijgt in de media. Dat is A. Niet waar
Zo hypocriet ook weer van die Israeliërs. Ze roepen: "AL JAZEERA IS NOT WANTED HERE!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
Israelische extreministen hinderen Al Jazeera in Noord-Israel
grote lijnen ben ik het met je eens ....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:10 schreef Goelie het volgende:
[..]
Dus jij zou graag zien dat Nederland een soortgelijk beleid voert als je zogenaamde willekeurige 'moslim land'? Je vindt het goed dat je opgepakt wordt en uit het land gestuurd, simpelweg omdat je het niet eens bent met de politiek? Je gaat nog verder, politieke dissidenten moeten verdronken worden?
Gelukkig hebben we hier vrijheid van meningsuiting, en zijn de protest acties vreedzaam verlopen.
En de Nederlandse politiek is inderdaad mak, mak tegenover Israël. Verhagen en Balkenende steunen Israël immers wat er ook gebeurt, ook al zijn het een stel hypocriete oorlogscriminelen.
Heb je daar een bron over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Wie hier wist dat in 2007 in Libanon een stad vol Palestijnen met de grond gelijk is gemaakt door het Libanese leger ?
Dat snap ik niet. Al Jazeera is juist niet echt pro-Arabië of conta-Israël te noemen, meer een soort Arabische BBC. Ze zijn juist bang dat Al Jazeera de wereld laat zien aan de wereld zoals hij werkelijk is, en niet zoals Israëlische regering/media wilt laten voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goelie het volgende:
[..]
Zo hypocriet ook weer van die Israeliërs. Ze roepen: "AL JAZEERA IS NOT WANTED HERE!"
Ze vergeten voor het gemak even dat de nazi's hetzelfde riepen over de joden tussen 1933-1945.
Een mens wordt niet slecht geboren maar die wordt slecht gemaakt en drie maal raden hoe ik slecht ben gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Verluste het volgende:
[..]
Dat maakt je eigenlijk nog slechter dan de mensen tegen wie je een vooroordeel hebt.
Je bent gewoon badass!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een mens wordt niet slecht geboren maar die wordt slecht gemaakt en drie maal raden hoe ik slecht ben geworden
Als ik het al bent trouwens![]()
quote:
Goed idee, behalve de camera's. Juist geen aandacht aan besteden. Laten we gewoon over een jaartje eens over het hek kijken of ze er al uit zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
grote lijnen ben ik het met je eens ....
maar waar het hier omgaat en wat veel mensen niet willen in zien ....
Israël is een bondgenoot van ons.
En dat kan je over duidelijk niet van hamas zeggen.
Dus vandaar dat ik het raar vind dat er niets tegen gedaan wordt ...
Ik ben het er ook niet mee eens wat er in de GAZA allemaal gebeurd maar ik zal nooit mijn land of bond genoten verraden
Zelf zie ik dat de oorlog nu direct beëindigt wordt door beide partijen en dat alle onschuldige burgen daar weggehaald worden en dan mogen ze van mij part de gaza hermetisch afsluiten met PRO hamas lui en Pro Israël lui.
een paar camera's er op en we hebben leuke tv
Het zou veel leuker zijn als ze inderdaad man op man de strijd zouden aangaan en niet dat de ene groep zich verschuilt achter de nieuwste technologie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens wat er in de GAZA allemaal gebeurd maar ik zal nooit mijn land of bond genoten verraden
Zelf zie ik dat de oorlog nu direct beëindigt wordt door beide partijen en dat alle onschuldige burgen daar weggehaald worden en dan mogen ze van mij part de gaza hermetisch afsluiten met PRO hamas lui en Pro Israël lui.
Als je het niet eens bent met het beleid van een van je bondgenoten, betekent dat nog niet direct dat je je bondgenoten verraadt toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
idd ja, dat heeft Israël nog steeds niet gedaan. Die derde fase moet nog komen, als die ooit nog komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zou veel leuker zijn als ze inderdaad man op man de strijd zouden aangaan en niet dat de ene groep zich verschuilt achter de nieuwste technologie.
Ja, de kids worden goed geëxploiteerd daarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef Meki het volgende:
Met vrede en rechtvaardigheid.
Palestina will be free !!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Palestijnen met elkaar slaags
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_elkaar_slaags.html
Moslims op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever zijn vandaag met elkaar slaags geraakt tijdens protesten tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook.
Aanhangers van het radicaalislamitische Hamasregime, dat de Gazastrook beheerst, gingen de confrontatie aan met leden van de als gematigd geldende Fatahbeweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.
Ziekenhuis
Volgens ooggetuigen moesten ruim tien personen in het ziekenhuis worden opgenomen. Andere betogers zouden zijn aangehouden.
Als Hammas over 2 weken nog bestaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, adviseurs van Obama zeggen dat hij overweegt te gaan praten met Hamas. Het zou een stap in de goede richting zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |