abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64860120
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

jammer dta ik dat niet wist dan had ik dar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?

Waar is de ME en het leger nu .....
Want ik vind dit gewoon te achterlijk voor woorden dat DIT zo toegelaten wordt in Nederland
Er zijn mensen opgepakt die veel minder haat dragend waren en hier nu om vast zitten.
Dit blijkt maar weer een hoe mak de Nederlandse politiek is ...
Als je dit in een moslim land zou doen tegen hun beleid zou protesteren dan wordt je opgepakt wegens verraad.

Dus op pakken die lui en dumpen in land van herkomst zo niet dan verzuipen met die lui.
Dus jij zou graag zien dat Nederland een soortgelijk beleid voert als je zogenaamde willekeurige 'moslim land'? Je vindt het goed dat je opgepakt wordt en uit het land gestuurd, simpelweg omdat je het niet eens bent met de politiek? Je gaat nog verder, politieke dissidenten moeten verdronken worden?

Gelukkig hebben we hier vrijheid van meningsuiting, en zijn de protest acties vreedzaam verlopen.

En de Nederlandse politiek is inderdaad mak, mak tegenover Israël. Verhagen en Balkenende steunen Israël immers wat er ook gebeurt, ook al zijn het een stel hypocriete oorlogscriminelen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:10:24 #277
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860132
Ik schaam mij om Nederlander te zijn als ik hoor wat onze regering van mening is over het conflict.
Dasvidanja
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:11:24 #278
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860164
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

jammer dat ik dat niet wist dan had ik daar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?

Waar is de ME en het leger nu .....
Want ik vind dit gewoon te achterlijk voor woorden dat DIT zo toegelaten wordt in Nederland
Er zijn mensen opgepakt die veel minder haat dragend waren en hier nu om vast zitten.
Dit blijkt maar weer een hoe mak de Nederlandse politiek is ...
Als je dit in een moslim land zou doen tegen hun beleid zou protesteren dan wordt je opgepakt wegens verraad.

Dus op pakken die lui en dumpen in land van herkomst zo niet dan verzuipen met die lui.
Dat maakt je eigenlijk nog slechter dan de mensen tegen wie je een vooroordeel hebt.
Dasvidanja
pi_64860186

Israelische extreministen hinderen Al Jazeera in Noord-Israel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64860220
pi_64860257
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef Verluste het volgende:
Ik vond die demonstratie vandaag in Den Haag vóór Israël echt dikke onzin. Ze klagen dat Israël onevenredige negatieve aandacht krijgt in de media. Dat is A. Niet waar
Wie hier wist dat in 2007 in Libanon een stad vol Palestijnen met de grond gelijk is gemaakt door het Libanese leger ?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:14:17 #282
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860274
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef Meki het volgende:

Voetballers voor Gaza.

Dasvidanja
pi_64860282
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Meki het volgende:

Israelische extreministen hinderen Al Jazeera in Noord-Israel
Zo hypocriet ook weer van die Israeliërs. Ze roepen: "AL JAZEERA IS NOT WANTED HERE!"
Ze vergeten voor het gemak even dat de nazi's hetzelfde riepen over de joden tussen 1933-1945.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:15:07 #284
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64860299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:10 schreef Goelie het volgende:

[..]

Dus jij zou graag zien dat Nederland een soortgelijk beleid voert als je zogenaamde willekeurige 'moslim land'? Je vindt het goed dat je opgepakt wordt en uit het land gestuurd, simpelweg omdat je het niet eens bent met de politiek? Je gaat nog verder, politieke dissidenten moeten verdronken worden?

Gelukkig hebben we hier vrijheid van meningsuiting, en zijn de protest acties vreedzaam verlopen.

En de Nederlandse politiek is inderdaad mak, mak tegenover Israël. Verhagen en Balkenende steunen Israël immers wat er ook gebeurt, ook al zijn het een stel hypocriete oorlogscriminelen.
grote lijnen ben ik het met je eens ....
maar waar het hier omgaat en wat veel mensen niet willen in zien ....
Israël is een bondgenoot van ons.
En dat kan je over duidelijk niet van hamas zeggen.
Dus vandaar dat ik het raar vind dat er niets tegen gedaan wordt ...

Ik ben het er ook niet mee eens wat er in de GAZA allemaal gebeurd maar ik zal nooit mijn land of bond genoten verraden

Zelf zie ik dat de oorlog nu direct beëindigt wordt door beide partijen en dat alle onschuldige burgen daar weggehaald worden en dan mogen ze van mij part de gaza hermetisch afsluiten met PRO hamas lui en Pro Israël lui.

een paar camera's er op en we hebben leuke tv
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:15:08 #285
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860302
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Wie hier wist dat in 2007 in Libanon een stad vol Palestijnen met de grond gelijk is gemaakt door het Libanese leger ?
Heb je daar een bron over?
Dasvidanja
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:16:34 #286
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860345
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goelie het volgende:

[..]

Zo hypocriet ook weer van die Israeliërs. Ze roepen: "AL JAZEERA IS NOT WANTED HERE!"
Ze vergeten voor het gemak even dat de nazi's hetzelfde riepen over de joden tussen 1933-1945.
Dat snap ik niet. Al Jazeera is juist niet echt pro-Arabië of conta-Israël te noemen, meer een soort Arabische BBC. Ze zijn juist bang dat Al Jazeera de wereld laat zien aan de wereld zoals hij werkelijk is, en niet zoals Israëlische regering/media wilt laten voorkomen.
Dasvidanja
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:17:15 #287
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64860378
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Verluste het volgende:

[..]

Dat maakt je eigenlijk nog slechter dan de mensen tegen wie je een vooroordeel hebt.
Een mens wordt niet slecht geboren maar die wordt slecht gemaakt en drie maal raden hoe ik slecht ben geworden

Als ik het al bent trouwens
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:18:20 #288
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860408
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef RAVW het volgende:

[..]

Een mens wordt niet slecht geboren maar die wordt slecht gemaakt en drie maal raden hoe ik slecht ben geworden

Als ik het al bent trouwens
Je bent gewoon badass!
Dasvidanja
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:20:04 #289
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64860473
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Verluste het volgende:

[..]

Je bent gewoon badass!

lol oke beter dan een mee loper een echte Rotterdammer is nooit ergens voor maar overall tegen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:20:27 #290
188345 Py
op zich
pi_64860488
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens wat er in de GAZA allemaal gebeurd maar ik zal nooit mijn land of bond genoten verraden

Zelf zie ik dat de oorlog nu direct beëindigt wordt door beide partijen en dat alle onschuldige burgen daar weggehaald worden en dan mogen ze van mij part de gaza hermetisch afsluiten met PRO hamas lui en Pro Israël lui.

Goed idee, behalve de camera's. Juist geen aandacht aan besteden. Laten we gewoon over een jaartje eens over het hek kijken of ze er al uit zijn
pi_64860489

Met vrede en rechtvaardigheid.
Palestina will be free !!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:20:51 #292
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64860497
quote:

[..]

Het zou veel leuker zijn als ze inderdaad man op man de strijd zouden aangaan en niet dat de ene groep zich verschuilt achter de nieuwste technologie.
pi_64860515
quote:

[..]

Als je het niet eens bent met het beleid van een van je bondgenoten, betekent dat nog niet direct dat je je bondgenoten verraadt toch?

Je zegt "ik zal mijn land nooit verraden", maar stel even dat ons land wordt binnengevallen door bijvoorbeeld 'nazi's', ons land wordt overrompeld, en binnen enkele weken is ons land een door nazi's bestuurd land.
Ben je dan een landverrader als je de Nazi's steunt, of ben je een landverrader omdat je bij het verzet gaat?
pi_64860538
Nou ja, adviseurs van Obama zeggen dat hij overweegt te gaan praten met Hamas. Het zou een stap in de goede richting zijn.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22:56 #295
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860565
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het zou veel leuker zijn als ze inderdaad man op man de strijd zouden aangaan en niet dat de ene groep zich verschuilt achter de nieuwste technologie.
idd ja, dat heeft Israël nog steeds niet gedaan. Die derde fase moet nog komen, als die ooit nog komt.
Dasvidanja
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22:58 #296
188345 Py
op zich
pi_64860566
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef Meki het volgende:

Met vrede en rechtvaardigheid.
Palestina will be free !!
Ja, de kids worden goed geëxploiteerd daar
pi_64860571

CNN verslag over de ambulances
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:24:19 #298
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64860599
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Palestijnen met elkaar slaags

http://www.spitsnieuws.nl(...)t_elkaar_slaags.html

Moslims op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever zijn vandaag met elkaar slaags geraakt tijdens protesten tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook.

Aanhangers van het radicaalislamitische Hamasregime, dat de Gazastrook beheerst, gingen de confrontatie aan met leden van de als gematigd geldende Fatahbeweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.

Ziekenhuis

Volgens ooggetuigen moesten ruim tien personen in het ziekenhuis worden opgenomen. Andere betogers zouden zijn aangehouden.

Ze zullen eens géén ruzie maken..........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:26:16 #300
188345 Py
op zich
pi_64860647
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, adviseurs van Obama zeggen dat hij overweegt te gaan praten met Hamas. Het zou een stap in de goede richting zijn.
Als Hammas over 2 weken nog bestaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')