abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64859375
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je bedoelt: Eerst verhalen over een school vernietigd omdat ze uit die school werden beschoten.
Toen het verhaal dat er raketten vanaf de school werden afgevuurd.
Nu het verhaal dat er "in de buurt" mortieren werden afgevuurd.

Die verschillende verklaringen betekenen per definitie dat Israel twee verklaringen gewoon heeft gelogen.

Opkankeren met dat achtergestelde kankerland.
Je kan ook stoppen met schelden, wil je dat ik je uberhaupt nog serieus neem.
pi_64859392
Mossad posing as Hamas (verwijderd door mods) :
pi_64859394
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je bedoelt: Eerst verhalen over een school vernietigd omdat ze uit die school werden beschoten.
Toen het verhaal dat er raketten vanaf de school werden afgevuurd.
Nu het verhaal dat er "in de buurt" mortieren werden afgevuurd.

Die verschillende verklaringen betekenen per definitie dat Israel twee verklaringen gewoon heeft gelogen.

Opkankeren met dat achtergestelde kankerland.
Waarom moet er weer met ziektes worden gesmeten?
pi_64859413
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan ook stoppen met schelden, wil je dat ik je uberhaupt nog serieus neem.
Wat dan, doet het je tere judenzieltje zeer als ik Israel vergelijk met een kanker?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:48:35 #255
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_64859424
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Mossad posing as Hamas (verwijderd door mods) :
[ afbeelding ]
Hoax.
pi_64859444
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom moet er weer met ziektes worden gesmeten?
Omdat Israël met bommen smijt.
pi_64859454
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat dan, doet het je tere judenzieltje zeer als ik Israel vergelijk met een kanker?
Nee, het irriteert mij mateloos dat jouw intelligentieniveau en jouw kinderachtige gedrag een normale discussie in de weg staat.
pi_64859457
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoax.
Bron?

http://www.wariscrime.com(...)s-founded-by-mossad/
pi_64859479
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, het irriteert mij mateloos dat jouw intelligentieniveau en jouw kinderachtige gedrag een normale discussie in de weg staat.
Alsof er een normale discussie met mensen die het bombarderen van kinderen, het gebruik van chemische wapens en het uitroeien van hele bloedlijnen rationaliseren mogelijk is.
pi_64859517
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je kunt ook prima discussieren en je standpunten verdedigen zonder te te schelden. Het siert je niet zo, het staat alleen maar dommer.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:51:39 #262
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_64859533
quote:
Iig een betere dan dat jij aanlevert

Maar het is tijd, ik gaat u allen verlaten

pi_64859586
quote:
Holy shit, hamas is false flag mossad!
pi_64859597
Maarre... even ontopic: het gaat lekker zo.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat de wereld gaat doen als dit nog lang blijft doorgaan.
pi_64859598
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt ook prima discussieren en je standpunten verdedigen zonder te te schelden. Het siert je niet zo, het staat alleen maar dommer.
Ahw, wat een ramp, wie weet kom ik wel dom over !

Neemt niet weg dat Israel per definitie over twee verklaringen heeft gelogen. Ga daar eens opin, in plaats van op mijn conclusies wat betreft de passende metafoor voor Israel.
pi_64859646
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Alsof er een normale discussie met mensen die het bombarderen van kinderen, het gebruik van chemische wapens en het uitroeien van hele bloedlijnen rationaliseren mogelijk is.
Rationaliseren? Waar zie je iemand het rationaliseren? Het enige wat ik heb gezegd is dat de lijn van verhalen die nu door Israel gegeven over het incident best te verklaren valt. Ik zeg niks over de slachtoffers, aangezien ik dat natuurlijk ook vreselijk en onnodig vind.
pi_64859667
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef Goelie het volgende:

[..]

Holy shit, hamas is false flag mossad!
Zeker weten.
pi_64859731
According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, “Israel thought that it was a smart play to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)”.

According to the Israeli weekly Koteret Rashit (October 1987), “The Islamic associations as well as the university had been supported and encouraged by the Israeli military authority” in charge of the (civilian) administration of the West Bank and Gaza.

“They [the Islamic associations and the university] were authorized to receive money payments from abroad.”

The Islamists set up orphanages and health clinics, as well as a network of schools, workshops which created employment for women as well as system of financial aid to the poor. And in 1978, they created an “Islamic University” in Gaza. “The military authority was convinced that these activities would weaken both the PLO and the leftist organizations in Gaza.”

At the end of 1992, there were six hundred mosques in Gaza. Thanks to Israel’s intelligence agency Mossad (Israel’s Institute for Intelligence and Special Tasks), the Islamists were allowed to reinforce their presence in the occupied territories. Meanwhile, the members of Fatah (Movement for the National Liberation of Palestine) and the Palestinian Left were subjected to the most brutal form of repression.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:58:40 #269
188345 Py
op zich
pi_64859760
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Rotterdam vanmiddag Filmpje

http://www.ad.nl/video/2901446/Vlaggen_Isral_in_de_fik.html
Hier zijn ze eensgezinder dan daar:
quote:
vr 09 jan 2009, 17:36 Palestijnen met elkaar slaags over Gazastrook
Twingly blog zoekenJouw blog hier

RAMALLAH - Moslims op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever zijn vrijdag met elkaar slaags geraakt tijdens protesten tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook.

Aanhangers van het radicaalislamitische Hamasregime, dat de Gazastrook beheerst, gingen de confrontatie aan met leden van de als gematigd geldende Fatahbeweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.

Volgens ooggetuigen moesten ruim tien personen in het ziekenhuis worden opgenomen. Andere betogers zouden zijn aangehouden.
pi_64859840
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef Py het volgende:

[..]

Hier zijn ze eensgezinder dan daar:
[..]

Ja, anders ga je ook nog ff ruzie met elkaar maken
pi_64859903
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ahw, wat een ramp, wie weet kom ik wel dom over !

Neemt niet weg dat Israel per definitie over twee verklaringen heeft gelogen. Ga daar eens opin, in plaats van op mijn conclusies wat betreft de passende metafoor voor Israel.
De VN gaat dit onderzoeken, jij noch ik zijn volledig op de hoogte van wat er nu allemaal precies is gebeurd daar.
Geloof me, mijn hart breekt als ik die foto's zie van die dode en gewonde kinderen, maar met een hoop 'gekanker' is niemand een stap dichter bij vrede.

Maar ik vind dat Israel het niet zo goed aanpakt. Toen de Amerikanen Afganistan en Irak binnenvielen zijn ze lijkt het zorgvuldiger te werk gegaan om kinderen en burgerslachtoffers te sparen. Waarom kan Israel dat nu niet? Want ook in Irak en Afganistan bevinden zich terroristen onder de gewone bevolking.
En de Amerikanen en alle andere 'bezetters' investeren wel in de bevolking daar, op die manier staan er toch al minder nieuwe terroristen op?
Als Israel ze nu doodt, en een hele samenleving kapot maakt, voedt tot nog meer armoede en haat, staan er weer tig strijders op met als doel Israel van de kaart te vegen. De prijs hiervoor zal Israel vroeg of laat toch weer gaan betalen.
pi_64859927
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maarre... even ontopic: het gaat lekker zo.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat de wereld gaat doen als dit nog lang blijft doorgaan.
Ik ben ook benieuwd, het lijkt me sterk dat de wereldleiders hun pro-israel standpunt kunnen blijven aanhouden. Overal ontspringen protest acties, Iran roept wereld leiders op om de mensen in Gaza te bevrijden, en de Israëlische oppressie te beëindigen. Zelfs de VN zegt dat Israël terug moet trekken,
maar Israël trekt er zich niets van aan.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:04:06 #273
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64859934
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Rotterdam vanmiddag Filmpje

http://www.ad.nl/video/2901446/Vlaggen_Isral_in_de_fik.html
jammer dat ik dat niet wist dan had ik daar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?

Waar is de ME en het leger nu .....
Want ik vind dit gewoon te achterlijk voor woorden dat DIT zo toegelaten wordt in Nederland
Er zijn mensen opgepakt die veel minder haat dragend waren en hier nu om vast zitten.
Dit blijkt maar weer een hoe mak de Nederlandse politiek is ...
Als je dit in een moslim land zou doen tegen hun beleid zou protesteren dan wordt je opgepakt wegens verraad.

Dus op pakken die lui en dumpen in land van herkomst zo niet dan verzuipen met die lui.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:08:01 #274
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64860046
Ik vond die demonstratie vandaag in Den Haag vóór Israël echt dikke onzin. Ze klagen dat Israël onevenredige negatieve aandacht krijgt in de media. Dat is A. Niet waar en B. Israël wordt juist aldoor in een pro-Israël daglicht gezet in de media, daar zorgt Israël wel voor.
Dasvidanja
pi_64860083
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De VN gaat dit onderzoeken, jij noch ik zijn volledig op de hoogte van wat er nu allemaal precies is gebeurd daar.
Geloof me, mijn hart breekt als ik die foto's zie van die dode en gewonde kinderen, maar met een hoop 'gekanker' is niemand een stap dichter bij vrede.

Maar ik vind dat Israel het niet zo goed aanpakt. Toen de Amerikanen Afganistan en Irak binnenvielen zijn ze lijkt het zorgvuldiger te werk gegaan om kinderen en burgerslachtoffers te sparen. Waarom kan Israel dat nu niet? Want ook in Irak en Afganistan bevinden zich terroristen onder de gewone bevolking.
En de Amerikanen en alle andere 'bezetters' investeren wel in de bevolking daar, op die manier staan er toch al minder nieuwe terroristen op?
Als Israel ze nu doodt, en een hele samenleving kapot maakt, voedt tot nog meer armoede en haat, staan er weer tig strijders op met als doel Israel van de kaart te vegen. De prijs hiervoor zal Israel vroeg of laat toch weer gaan betalen.
Wat Amerika en de huidige machthebbers en Nederland etc daar doen is ook volledig illegaal en er gaan mensen voor Genuremburgd worden. Zonder twijfel.

Afgezien van dat, is het logisch dat de wereld vraagt wat Israel het recht geeft om oorspronkelijke bewoners van dat land als dieren op te sluiten en af te maken.
Als Israel als enige antwoord heeft "Stel geen retorische vragen.", terwijl een Israelische professor stelt dat Hamas een creatie is van de Israelische geheime dienst, Mossad, dan weet diezelfde wereld wel waar hun middelvinger naar Israel zit, hoor.

Trouwens. Monarchiën, het monetaire systeem (banken, belastingdienst, etc) , de fossiele media;

Thanks but no thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')