Je kan ook stoppen met schelden, wil je dat ik je uberhaupt nog serieus neem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bedoelt: Eerst verhalen over een school vernietigd omdat ze uit die school werden beschoten.
Toen het verhaal dat er raketten vanaf de school werden afgevuurd.
Nu het verhaal dat er "in de buurt" mortieren werden afgevuurd.
Die verschillende verklaringen betekenen per definitie dat Israel twee verklaringen gewoon heeft gelogen.
Opkankeren met dat achtergestelde kankerland.
Waarom moet er weer met ziektes worden gesmeten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bedoelt: Eerst verhalen over een school vernietigd omdat ze uit die school werden beschoten.
Toen het verhaal dat er raketten vanaf de school werden afgevuurd.
Nu het verhaal dat er "in de buurt" mortieren werden afgevuurd.
Die verschillende verklaringen betekenen per definitie dat Israel twee verklaringen gewoon heeft gelogen.
Opkankeren met dat achtergestelde kankerland.
Wat dan, doet het je tere judenzieltje zeer als ik Israel vergelijk met een kanker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook stoppen met schelden, wil je dat ik je uberhaupt nog serieus neem.
Hoax.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
Mossad posing as Hamas (verwijderd door mods) :
[ afbeelding ]
Omdat Israël met bommen smijt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom moet er weer met ziektes worden gesmeten?
Nee, het irriteert mij mateloos dat jouw intelligentieniveau en jouw kinderachtige gedrag een normale discussie in de weg staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat dan, doet het je tere judenzieltje zeer als ik Israel vergelijk met een kanker?
Alsof er een normale discussie met mensen die het bombarderen van kinderen, het gebruik van chemische wapens en het uitroeien van hele bloedlijnen rationaliseren mogelijk is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, het irriteert mij mateloos dat jouw intelligentieniveau en jouw kinderachtige gedrag een normale discussie in de weg staat.
Je kunt ook prima discussieren en je standpunten verdedigen zonder te te schelden. Het siert je niet zo, het staat alleen maar dommer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat dan, doet het je tere judenzieltje zeer als ik Israel vergelijk met een kanker?
Iig een betere dan dat jij aanlevertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bron?
http://www.wariscrime.com(...)s-founded-by-mossad/
Holy shit, hamas is false flag mossad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bron?
http://www.wariscrime.com(...)s-founded-by-mossad/
Ahw, wat een ramp, wie weet kom ik wel dom over !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt ook prima discussieren en je standpunten verdedigen zonder te te schelden. Het siert je niet zo, het staat alleen maar dommer.
Rationaliseren? Waar zie je iemand het rationaliseren? Het enige wat ik heb gezegd is dat de lijn van verhalen die nu door Israel gegeven over het incident best te verklaren valt. Ik zeg niks over de slachtoffers, aangezien ik dat natuurlijk ook vreselijk en onnodig vind.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof er een normale discussie met mensen die het bombarderen van kinderen, het gebruik van chemische wapens en het uitroeien van hele bloedlijnen rationaliseren mogelijk is.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef Goelie het volgende:
[..]
Holy shit, hamas is false flag mossad!
Hier zijn ze eensgezinder dan daar:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Rotterdam vanmiddag Filmpje
http://www.ad.nl/video/2901446/Vlaggen_Isral_in_de_fik.html
quote:vr 09 jan 2009, 17:36 Palestijnen met elkaar slaags over Gazastrook
Twingly blog zoekenJouw blog hier
RAMALLAH - Moslims op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever zijn vrijdag met elkaar slaags geraakt tijdens protesten tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook.
Aanhangers van het radicaalislamitische Hamasregime, dat de Gazastrook beheerst, gingen de confrontatie aan met leden van de als gematigd geldende Fatahbeweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.
Volgens ooggetuigen moesten ruim tien personen in het ziekenhuis worden opgenomen. Andere betogers zouden zijn aangehouden.
De VN gaat dit onderzoeken, jij noch ik zijn volledig op de hoogte van wat er nu allemaal precies is gebeurd daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ahw, wat een ramp, wie weet kom ik wel dom over !
Neemt niet weg dat Israel per definitie over twee verklaringen heeft gelogen. Ga daar eens opin, in plaats van op mijn conclusies wat betreft de passende metafoor voor Israel.
Ik ben ook benieuwd, het lijkt me sterk dat de wereldleiders hun pro-israel standpunt kunnen blijven aanhouden. Overal ontspringen protest acties, Iran roept wereld leiders op om de mensen in Gaza te bevrijden, en de Israëlische oppressie te beëindigen. Zelfs de VN zegt dat Israël terug moet trekken,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maarre... even ontopic: het gaat lekker zo.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat de wereld gaat doen als dit nog lang blijft doorgaan.
jammer dat ik dat niet wist dan had ik daar wel even heen gelopen en gevraagd wat ze eigenlijk hier doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Rotterdam vanmiddag Filmpje
http://www.ad.nl/video/2901446/Vlaggen_Isral_in_de_fik.html
Wat Amerika en de huidige machthebbers en Nederland etc daar doen is ook volledig illegaal en er gaan mensen voor Genuremburgd worden. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De VN gaat dit onderzoeken, jij noch ik zijn volledig op de hoogte van wat er nu allemaal precies is gebeurd daar.
Geloof me, mijn hart breekt als ik die foto's zie van die dode en gewonde kinderen, maar met een hoop 'gekanker' is niemand een stap dichter bij vrede.
Maar ik vind dat Israel het niet zo goed aanpakt. Toen de Amerikanen Afganistan en Irak binnenvielen zijn ze lijkt het zorgvuldiger te werk gegaan om kinderen en burgerslachtoffers te sparen. Waarom kan Israel dat nu niet? Want ook in Irak en Afganistan bevinden zich terroristen onder de gewone bevolking.
En de Amerikanen en alle andere 'bezetters' investeren wel in de bevolking daar, op die manier staan er toch al minder nieuwe terroristen op?
Als Israel ze nu doodt, en een hele samenleving kapot maakt, voedt tot nog meer armoede en haat, staan er weer tig strijders op met als doel Israel van de kaart te vegen. De prijs hiervoor zal Israel vroeg of laat toch weer gaan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |