abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64854667
als die 3 voorin maar fit blijven

SCS
pi_64854684
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Doen ze altijd om te kijken of er een scheur/kneuzing/breuk is.
Is gewoon standaard procedure .
Nou, dit seizoen als er een MRI werd gemaakt was het ook slechts de vraag of het drie of vier maanden zou duren. Maargoed, ik heb er geen verstand van verder dus ik vertrouw je op je woord.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64854705
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die terugvlucht wordt een gipsvlucht.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:53:37 #104
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64854984
Laat die gasten anders lekker genieten daar. En zo min mogelijk bewegen.
Blessures hebben we al genoeg gehad.
#FreeHat
pi_64855352
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:02:32 #106
175985 Silaz
drie bier
pi_64855385
quote:
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: DAAN
09.01.2009
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”

Ajax zal in de winterstop geen pogingen meer ondernemen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen. Dat heeft Danny Blind vandaag laten weten, zo staat te lezen op Ajaxf-side.nl.