abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64854667
als die 3 voorin maar fit blijven

SCS
pi_64854684
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Doen ze altijd om te kijken of er een scheur/kneuzing/breuk is.
Is gewoon standaard procedure .
Nou, dit seizoen als er een MRI werd gemaakt was het ook slechts de vraag of het drie of vier maanden zou duren. Maargoed, ik heb er geen verstand van verder dus ik vertrouw je op je woord.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64854705
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die terugvlucht wordt een gipsvlucht.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:53:37 #104
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64854984
Laat die gasten anders lekker genieten daar. En zo min mogelijk bewegen.
Blessures hebben we al genoeg gehad.
#FreeHat
pi_64855352
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:02:32 #106
175985 Silaz
drie bier
pi_64855385
quote:
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: DAAN
09.01.2009
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”

Ajax zal in de winterstop geen pogingen meer ondernemen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen. Dat heeft Danny Blind vandaag laten weten, zo staat te lezen op Ajaxf-side.nl.

Blind is vandaag in gesprek met FC Twente om de transfer van Rob Wielaert naar Ajax af te ronden. Voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers liet eerder al weten dat een vertrek van Elia in de winterstop niet bespreekbaar is. Ajax heeft eerder tot twee keer toe een bod bij Twente neergelegd maar die werden door Munsterman verworpen. Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. "Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd," aldus Munsterman.

Volgens de Technisch Manager heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'. "Dat wil niet zeggen dat wij geen interesse meer hebben, integendeel. Maar voorlopig oriënteren wij ons op andere posities," aldus Blind.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64855427
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64855478
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?
Middenvoetsbeentje gebroken begin december ofzo ja. Maar is nog niks bevestigd he.
pi_64855638
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Middenvoetsbeentje gebroken begin december ofzo ja. Maar is nog niks bevestigd he.
Nee, maar koningdavid gaat er even voor bidden
pi_64855702
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik bid die hele selectie weer fit, jwz.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64855911
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef BB-boy het volgende:
Ah was lang geleden, een koningdavid bid/god/zus grap.
pi_64855990
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ah was lang geleden, een koningdavid bid/god/zus grap.
Jij laat het ook al een tijdje afweten op dat gebied.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:14:55 #113
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64855991
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
Heeft dan ook een Ajax-achtergrond.

Lekker weer al die blessures.
pi_64856005
Montana heeft een ban
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:17:12 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64856076
quote:
Dat gaat lekker zo in de Algarve: Jan Vertonghen heeft zich tijdens een trainingspartijtje geblesseerd aan z'n voet, na een duel met Miralem Sulejmani. In het ziekenhuis is inmiddels gebleken dat hij een gekneusd middenvoetsbeentje heeft. Er wordt nog gekeken of Vertonghen morgen deelneemt aan het oefenduel tegen Stuttgart.
.
-
pi_64856085
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef denthemen het volgende:
Montana heeft een ban
Onze Marco van Basten insider.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:18:31 #117
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64856130
quote:
Montana heeft een ban
Schiet lekker op, laatst Pizzakoppo ook al, alhoewel dat wel te voorspellen was na die "discussie"
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64856289
quote:
Montana heeft een ban
Tsja vieze plaatjes...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:31:19 #119
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64856646
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja vieze plaatjes...
Aangezien hij MvB is, had hij zeker foto's van z'n dochter geplaatst ofzo

Ontopic btw, vond deze uitspraken wel 'opmerkelijk' (maar niet verassend):
quote:
Ajax oefent zaterdag om 16.00 uur Nederlandse tijd tegen VfB Stuttgart. Daar moeten de doelmannen laten zien wat ze waard zijn. Zowel Stekelenburg als Vermeer krijgt een helft speeltijd tegen de Duitsers. ,,Beide keepers maken evenveel kans op de positie van eerste doelman”, aldus Van Basten.
- Thucydides
pi_64856743
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef finsdefis het volgende:

,,Beide keepers maken evenveel kans op de positie van eerste doelman”, aldus Van Basten.

Vind ik wel schokkend eerlijk gezegd. Vermeer doet het goed maar ik zou Stekelenburg toch nog echt wel de voorkeur geven.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:37:02 #121
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64856879
Ik had dit wel al verwacht van van Basten.

Gelukkig lijkt het niet al te ernstig te zijn bij Vertonghen, maar ja.. dat zeiden we ooit bij van der Wiel ook.
pi_64856933
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vind ik wel schokkend eerlijk gezegd. Vermeer doet het goed maar ik zou Stekelenburg toch nog echt wel de voorkeur geven.
Inderdaad.

Opmerkelijke uitspraak weer van Marco.
pi_64857107
Ach het zal vast wel Stekelenburg worden maar hij zet beide keepers hiermee wel op scherp en het is een goed teken naar Vermeer toe.
pi_64857187
Vermeer heeft het zeker niet minder gedaan dan Stekelenburg dus ik vind het geen gekke uitspraak.
pi_64857220
is gewoon eerlijk van Marco. Vermeer heeft het goed gedaan.. waarom zou hij dan zonder pardon op de bank moeten plaatsnemen? ik was eerst pro-Steek maar moet eigenlijk zeggen dat het geen verschil maakt voor het resultaat wie er nou keept. beide hebben hun goede- en blunder momenten.
pi_64857429
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Mooi. Maar dus maar niet spelen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:57:26 #127
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64857727
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja vieze plaatjes...
Pic?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64857867
Leuk en boeiend verhaal over het trainingskamp:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68469
pi_64857915
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Pic?

+

pi_64858112
Wat een lelijke vlinder.
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:13:28 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64858254
Ajax sluit overeenkomst met Footballs World Series Ltd.

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64858295
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Netjes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64858453
Goede zaak inderdaad. Dat Dubai-toernooi was toen zo gek nog niet voor de rekening.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:21:23 #134
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64858513
quote:

Hopen dat er nu eens wat andere clubs dan Arsenal of Inter uitgenodigd worden en de tarieven iets lager zijn voor zulke oefenpotjes. Wel leuk om met m'n broertjes heen te gaan ofzo
- Thucydides
pi_64858661
quote:

Nice...
pi_64859254
quote:

Zal wel weer de nodige miljoenen binnenslepen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:47:00 #137
52871 Blight
Supersized.
pi_64859362
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoop echt dat er tijdens die wedstrijd een streakend wijf met een krat bier het veld op komt rennen.
Wie weet werkt deze post inspirerend.

Ik moet overigens bekennen dat ik een beetje slecht op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen rondom Ajax en het Nederlandse voetbal. Het feit dat ik hier niet echt wedstrijden kan zien heeft toch wel invloed. Maar goed, na de winterstop ben ik er weer klaar voor.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64860084
Shit, ik had geld op; 'Noshiba het is weekend' ingezet
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64860195
Wordt de wedstrijd tegen Stuttgart ergens uitgezonden?
pi_64860364
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef toma het volgende:
Wordt de wedstrijd tegen Stuttgart ergens uitgezonden?
voetbaltube komen denk ik wel wat linkjes te staan..

Trouwens , heb ik iets gemist?
Go Ahead Kampen in de eredivisie?

vi.nl , linker kant
AFCA
pi_64860833
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Blight het volgende:

[..]

Wie weet werkt deze post inspirerend.

Ik moet overigens bekennen dat ik een beetje slecht op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen rondom Ajax en het Nederlandse voetbal. Het feit dat ik hier niet echt wedstrijden kan zien heeft toch wel invloed. Maar goed, na de winterstop ben ik er weer klaar voor.
Waar zit je dan ergens ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:33:41 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_64860868
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar zit je dan ergens ?
Belfast. Er wordt af en toe wel een Ajax wedstijd uitgezonden op Setanta Sports, maar dat kanaal heb ik zelf niet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:54:21 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64861608
Ik vind het niet meer dan logisch dat MvB dat zegt over de keepers.. Feit is dat Vermeer prima gekeept heeft. Het is onwijs kut voor Vermeer om nu te horen dat ie sowieso ernaast komt te staan.
Tuurlijk komt Steek op goal, ga daar maar van uit. .
-
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:55:09 #144
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64861640
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
- Thucydides
pi_64863802
Wie zijn nu allemaal (half) geblesseerd geraakt tijdens Portugal?
Schiet niet echt op om zo een ingespeeld elftal te krijgen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64863869
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Pritt het volgende:
Wie zijn nu allemaal (half) geblesseerd geraakt tijdens Portugal?
Schiet niet echt op om zo een ingespeeld elftal te krijgen.
Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).
pi_64863904
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
Dat is toch geen probleem?
Wees blij dat je ze niet pas NA de wedstrijd tegen Heerenveen binnen krijgt.
Het gaat erom dat je ze voor de wedstrijd krijgt IMO, hoe ver van te voren maakt niet uit.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:58:09 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64863938
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Ik heb wel eens langer gewacht hoor. Maakt mij niet uit, ze zijn toch altijd weken voor de wedstrijd binnen.
Jawel, je keek.
pi_64863960
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).
Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?
Dus langere tijd eruit.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64864119
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?
Dus langere tijd eruit.
Nog niet bekend, alleen van Vertonghen worden foto's gemaakt van zijn voet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')