Nou, dit seizoen als er een MRI werd gemaakt was het ook slechts de vraag of het drie of vier maanden zou duren. Maargoed, ik heb er geen verstand van verder dus ik vertrouw je op je woord.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doen ze altijd om te kijken of er een scheur/kneuzing/breuk is.
Is gewoon standaard procedure.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die terugvlucht wordt een gipsvlucht.
quote:Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: DAAN
09.01.2009
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
Ajax zal in de winterstop geen pogingen meer ondernemen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen. Dat heeft Danny Blind vandaag laten weten, zo staat te lezen op Ajaxf-side.nl.
Blind is vandaag in gesprek met FC Twente om de transfer van Rob Wielaert naar Ajax af te ronden. Voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers liet eerder al weten dat een vertrek van Elia in de winterstop niet bespreekbaar is. Ajax heeft eerder tot twee keer toe een bod bij Twente neergelegd maar die werden door Munsterman verworpen. Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. "Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd," aldus Munsterman.
Volgens de Technisch Manager heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'. "Dat wil niet zeggen dat wij geen interesse meer hebben, integendeel. Maar voorlopig oriënteren wij ons op andere posities," aldus Blind.
Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
Middenvoetsbeentje gebroken begin december ofzo ja. Maar is nog niks bevestigd he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?
Nee, maar koningdavid gaat er even voor biddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Middenvoetsbeentje gebroken begin december ofzo ja. Maar is nog niks bevestigd he.
Ik bid die hele selectie weer fit, jwz.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee, maar koningdavid gaat er even voor bidden
Ah was lang geleden, een koningdavid bid/god/zus grap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef BB-boy het volgende:
Nee, maar koningdavid gaat er even voor bidden
Jij laat het ook al een tijdje afweten op dat gebied.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah was lang geleden, een koningdavid bid/god/zus grap.
Heeft dan ook een Ajax-achtergrond.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
quote:Dat gaat lekker zo in de Algarve: Jan Vertonghen heeft zich tijdens een trainingspartijtje geblesseerd aan z'n voet, na een duel met Miralem Sulejmani. In het ziekenhuis is inmiddels gebleken dat hij een gekneusd middenvoetsbeentje heeft. Er wordt nog gekeken of Vertonghen morgen deelneemt aan het oefenduel tegen Stuttgart.
Onze Marco van Basten insider.quote:
Schiet lekker op, laatst Pizzakoppo ook al, alhoewel dat wel te voorspellen was na die "discussie"quote:
Aangezien hij MvB is, had hij zeker foto's van z'n dochter geplaatst ofzoquote:
quote:Ajax oefent zaterdag om 16.00 uur Nederlandse tijd tegen VfB Stuttgart. Daar moeten de doelmannen laten zien wat ze waard zijn. Zowel Stekelenburg als Vermeer krijgt een helft speeltijd tegen de Duitsers. ,,Beide keepers maken evenveel kans op de positie van eerste doelman”, aldus Van Basten.
Vind ik wel schokkend eerlijk gezegd. Vermeer doet het goed maar ik zou Stekelenburg toch nog echt wel de voorkeur geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef finsdefis het volgende:
,,Beide keepers maken evenveel kans op de positie van eerste doelman”, aldus Van Basten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik wel schokkend eerlijk gezegd. Vermeer doet het goed maar ik zou Stekelenburg toch nog echt wel de voorkeur geven.
Mooi. Maar dus maar niet spelen.quote:
Pic?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:
Ajax sluit overeenkomst met Footballs World Series Ltd.
Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.
FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Hopen dat er nu eens wat andere clubs dan Arsenal of Inter uitgenodigd worden en de tarieven iets lager zijn voor zulke oefenpotjes. Wel leuk om met m'n broertjes heen te gaan ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:
Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.
FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Nice...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:
Zal wel weer de nodige miljoenen binnenslepenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:
Wie weet werkt deze post inspirerend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop echt dat er tijdens die wedstrijd een streakend wijf met een krat bier het veld op komt rennen.
voetbaltube komen denk ik wel wat linkjes te staan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef toma het volgende:
Wordt de wedstrijd tegen Stuttgart ergens uitgezonden?
Waar zit je dan ergens ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie weet werkt deze post inspirerend.
Ik moet overigens bekennen dat ik een beetje slecht op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen rondom Ajax en het Nederlandse voetbal. Het feit dat ik hier niet echt wedstrijden kan zien heeft toch wel invloed. Maar goed, na de winterstop ben ik er weer klaar voor.
Belfast. Er wordt af en toe wel een Ajax wedstijd uitgezonden op Setanta Sports, maar dat kanaal heb ik zelf niet.quote:
Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Pritt het volgende:
Wie zijn nu allemaal (half) geblesseerd geraakt tijdens Portugal?
Schiet niet echt op om zo een ingespeeld elftal te krijgen.
Dat is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
Ik heb wel eens langer gewacht hoor. Maakt mij niet uit, ze zijn toch altijd weken voor de wedstrijd binnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).
Nog niet bekend, alleen van Vertonghen worden foto's gemaakt van zijn voet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?
Dus langere tijd eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |