Nou, dit seizoen als er een MRI werd gemaakt was het ook slechts de vraag of het drie of vier maanden zou duren. Maargoed, ik heb er geen verstand van verder dus ik vertrouw je op je woord.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doen ze altijd om te kijken of er een scheur/kneuzing/breuk is.
Is gewoon standaard procedure.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die terugvlucht wordt een gipsvlucht.
quote:Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
AJAX.nieuwslog.nl Gelogd door: DAAN
09.01.2009
Ajax laat Elia zitten; “We oriënteren ons op andere posities”
Ajax zal in de winterstop geen pogingen meer ondernemen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen. Dat heeft Danny Blind vandaag laten weten, zo staat te lezen op Ajaxf-side.nl.
Blind is vandaag in gesprek met FC Twente om de transfer van Rob Wielaert naar Ajax af te ronden. Voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers liet eerder al weten dat een vertrek van Elia in de winterstop niet bespreekbaar is. Ajax heeft eerder tot twee keer toe een bod bij Twente neergelegd maar die werden door Munsterman verworpen. Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. "Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd," aldus Munsterman.
Volgens de Technisch Manager heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'. "Dat wil niet zeggen dat wij geen interesse meer hebben, integendeel. Maar voorlopig oriënteren wij ons op andere posities," aldus Blind.
Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
AZ trouwens ook verdedigend in de problemen. Moisander, die speelt alles daar, ondersteun door twee man van het veld getild.
Middenvoetsbeentje gebroken begin december ofzo ja. Maar is nog niks bevestigd he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Goed nieuws. Die Mexicaan is er ook nog een tijdje uit toch?