abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64857429
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Mooi. Maar dus maar niet spelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:57:26 #127
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64857727
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja vieze plaatjes...
Pic?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64857867
Leuk en boeiend verhaal over het trainingskamp:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68469
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64857915
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Pic?

+

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64858112
Wat een lelijke vlinder.
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:13:28 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64858254
Ajax sluit overeenkomst met Footballs World Series Ltd.

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64858295
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Netjes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64858453
Goede zaak inderdaad. Dat Dubai-toernooi was toen zo gek nog niet voor de rekening.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:21:23 #134
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64858513
quote:

Hopen dat er nu eens wat andere clubs dan Arsenal of Inter uitgenodigd worden en de tarieven iets lager zijn voor zulke oefenpotjes. Wel leuk om met m'n broertjes heen te gaan ofzo
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64858661
quote:

Nice...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64859254
quote:

Zal wel weer de nodige miljoenen binnenslepen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:47:00 #137
52871 Blight
Supersized.
pi_64859362
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoop echt dat er tijdens die wedstrijd een streakend wijf met een krat bier het veld op komt rennen.
Wie weet werkt deze post inspirerend.

Ik moet overigens bekennen dat ik een beetje slecht op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen rondom Ajax en het Nederlandse voetbal. Het feit dat ik hier niet echt wedstrijden kan zien heeft toch wel invloed. Maar goed, na de winterstop ben ik er weer klaar voor.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64860084
Shit, ik had geld op; 'Noshiba het is weekend' ingezet
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64860195
Wordt de wedstrijd tegen Stuttgart ergens uitgezonden?
pi_64860364
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef toma het volgende:
Wordt de wedstrijd tegen Stuttgart ergens uitgezonden?
voetbaltube komen denk ik wel wat linkjes te staan..

Trouwens , heb ik iets gemist?
Go Ahead Kampen in de eredivisie?

vi.nl , linker kant
AFCA
pi_64860833
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef Blight het volgende:

[..]

Wie weet werkt deze post inspirerend.

Ik moet overigens bekennen dat ik een beetje slecht op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen rondom Ajax en het Nederlandse voetbal. Het feit dat ik hier niet echt wedstrijden kan zien heeft toch wel invloed. Maar goed, na de winterstop ben ik er weer klaar voor.
Waar zit je dan ergens ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:33:41 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_64860868
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar zit je dan ergens ?
Belfast. Er wordt af en toe wel een Ajax wedstijd uitgezonden op Setanta Sports, maar dat kanaal heb ik zelf niet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:54:21 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64861608
Ik vind het niet meer dan logisch dat MvB dat zegt over de keepers.. Feit is dat Vermeer prima gekeept heeft. Het is onwijs kut voor Vermeer om nu te horen dat ie sowieso ernaast komt te staan.
Tuurlijk komt Steek op goal, ga daar maar van uit. .
-
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:55:09 #144
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64861640
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64863802
Wie zijn nu allemaal (half) geblesseerd geraakt tijdens Portugal?
Schiet niet echt op om zo een ingespeeld elftal te krijgen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64863869
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Pritt het volgende:
Wie zijn nu allemaal (half) geblesseerd geraakt tijdens Portugal?
Schiet niet echt op om zo een ingespeeld elftal te krijgen.
Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).
pi_64863904
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Jezus wat is die online ticketbestelservice traag zeg, heb nu pas m'n kaartjes voor Heerenveen binnen terwijl ik ze direct na kerst al besteld had
Dat is toch geen probleem?
Wees blij dat je ze niet pas NA de wedstrijd tegen Heerenveen binnen krijgt.
Het gaat erom dat je ze voor de wedstrijd krijgt IMO, hoe ver van te voren maakt niet uit.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:58:09 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64863938
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Ik heb wel eens langer gewacht hoor. Maakt mij niet uit, ze zijn toch altijd weken voor de wedstrijd binnen.
Jawel, je keek.
pi_64863960
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Sulejmani (minder dan half zelfs, denk ik).
Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?
Dus langere tijd eruit.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64864119
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wie van deze zijn nu ernstig geblesseerd?
Dus langere tijd eruit.
Nog niet bekend, alleen van Vertonghen worden foto's gemaakt van zijn voet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')