Ben je een spreekbeurt aan het voorbereiden ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef NatteBever het volgende:
Ik hoorde dat sommige voetbalclubs Football Manager (het spelletje) gebruiken om talentjes uit landen waar de zon (te)veel te halen, doet Ajax hier ook aan mee? En zo ja, wat is hier een voorbeeld van? Nee, ik heb geen spreekbeurt die ik aan het voorbereiden ben, ben gewoon benieuwd![]()
En dan is het allemaal ineens wel ontopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
En die dan schreeuwt: "Montana, Montana...heb jij een opener?". En dat Mvb dan het veld op rent om een gele rakker open te makenIk ga kijken in ieder geval, ben benieuwd naar onze Argentijnse held!
Ik zie niks..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog deze foto tegen
Staat je beeldscherm aan?quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ---------------Stekelenburg--------------- ------------------------------------------ -Bruno Silva-Oleguer-Vertonghen-Vermaelen- ------------------------------------------ ---------------Gabri-Lindgren------------- ------------------------------------------ -Suárez---------Sulejmani------Emanuelson- ------------------------------------------ ----------------Cvitanich----------------- ------------------------------------------ |
The requested URL /_6fTRQBtKhhw/SNikln_o9oI/AAAAAAAACcQ/obdpi14DWLw/P9210028.JPG was not found on this server.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog deze foto tegen
Lindgren is niet fit toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
Welke opstelling vinden jullie dat Ajax moet spelen morgen? Ik ga voor deze:
[ code verwijderd ]
Had van der Wiel niet een beetje last van z'n enkel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lindgren is niet fit toch?
Verder zou ik Van der Wiel i.p.v. Oleguer laten spelen.
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
Doelman: Vermeerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
Elia op de plek van Urby, Urby schuift terug naar de plek van Lindgren, Robbie voor Oleguer uiteraard en ik ben het met je eens ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef superjood het volgende:
[..]
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ----------------Stekelenburg---------------- -------------------------------------------- -Bruno Silva-Wielaert--Vertonghen-Vermaelen- -------------------------------------------- ----------------Gabri--Lindgren------------- -------------------------------------------- --Suárez---------Sulejmani------Emanuelson-- -------------------------------------------- -----------------Cvitanich------------------ -------------------------------------------- |
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doelman: Vermeer
Linksback: Emanuelson
Centrale verdediger: Van der Wiel
Centrale verdediger: Gabri
Rechterverdediger: Blind
Middenvelder: Donald
Middenlvelder: Anderwield
Middenvelder: Sarpong
Aanvaller: Sno
Aanvaller: Cvintanic
Aanvaller: Sulejmani
| 1 2 3 4 5 | -Silva-Van der Wiel-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri---------------Lindgren----------- -------------------Sulejmani----------------------- -Suárez---------Cvitanich--------Emanuelson- |
quote:
Ik heb aan je (voetbal)verstand getwijfeld, maar je bent blijkbaar toch een kennerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
geen Suarez?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef superjood het volgende:
[..]
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?
| 1 2 3 4 5 | -Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri---------------Lindgren------ -------------------Sulejmani---------------- -Suárez------------Cvitanich-----Emanuelson- |
Ik heb Suarez op de bank gezet omdat ik al overtuigd ben van zijn kwaliteiten.quote:
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar liever een getergde Silva in plaats van Van der Wiel tegen die pyromanen.
| 1 2 3 4 | -Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri-------Aissati------Emanuelson----- --------Suárez------Cvitanich-----Sulejmani- |
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Stekelenburg!
Hoewel ik vind dat Vermeer het uitstekend gedaan heeft, blijft Maarten mijn nummer 1. Toch wel een luxe wat we nu hebben met 2 redelijk goede keepers.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel mooi dat KJH opgerot is. Hoeven we voorin niet zoveel te puzzelen nu.
Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...
Van der Wiel was niet best de laatste weken nee, dat klopt. Hij blijft toch meer een centrale verdediger. Silva mag ook best de kans krijgen w.m.b.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Slechter dan Van der Wiel de laatste weken kan het toch niet zijn?
quote:Jan Vertonghen viel tegen het eind van de training uit met een blessure aan zijn linkervoet.
Vertonghen is vrijdagmiddag naar het ziekenhuis gegaan om een foto van zijn voet te laten maken. De ernst van de kwetsuur is nu nog niet bekend.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
Kut. Voetblessure Vertonghen. Foto's maken en alles, dus misschien wel foute boel.
[..]
Afschaffen die trainingskamp.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
Kut. Voetblessure Vertonghen. Foto's maken en alles, dus misschien wel foute boel.
[..]
De speler die we het minst kunnen missen op Luis na...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doen ze altijd om te kijken of er een scheur/kneuzing/breuk is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die terugvlucht wordt een gipsvlucht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afschaffen die trainingskamp.Allemaal linea recta naar huis.
Portugal.![]()
Of Chivuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef NatteBever het volgende:
Hopen dat we ooit weer iemand als Zlatan mogen verwelkomen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |