Maar in het Ajax topic slowchatten is stoer, ruig en tofquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hools is voor kansloze mensen zonder sociaal leven (naast dit forum).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme, ik wil hem graag zien spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Gevalletje Robben; meer geblesseerd dan fit om te spelen...
Dit is toch geen slowchat? Gewoon even een dag wat minder serieus, omdat er simpelweg geen nieuws is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar in het Ajax topic slowchatten is stoer, ruig en tof?
Hoop echt dat er tijdens die wedstrijd een streakend wijf met een krat bier het veld op komt rennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef Silenus het volgende:
Tsja, ik ken dat gewauwel over Elia/Wielaert nu ook onderhand wel. Het is wachten op de handtekening.
Maar als er niet over bier en tieten geluld mag worden dan ben ik hier morgen wel weer met Ajax-Stuttgart ofzo.
Dat moeten we dan weer in een livetopic besprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef Silenus het volgende:
Tsja, ik ken dat gewauwel over Elia/Wielaert nu ook onderhand wel. Het is wachten op de handtekening.
Maar als er niet over bier en tieten geluld mag worden dan ben ik hier morgen wel weer met Ajax-Stuttgart ofzo.
En die dan schreeuwt: "Montana, Montana...heb jij een opener?". En dat MvB dan het veld op rent om een gele rakker open te makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop echt dat er tijdens die wedstrijd een streakend wijf met een krat bier het veld op komt rennen.
Ben je een spreekbeurt aan het voorbereiden ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:49 schreef NatteBever het volgende:
Ik hoorde dat sommige voetbalclubs Football Manager (het spelletje) gebruiken om talentjes uit landen waar de zon (te)veel te halen, doet Ajax hier ook aan mee? En zo ja, wat is hier een voorbeeld van? Nee, ik heb geen spreekbeurt die ik aan het voorbereiden ben, ben gewoon benieuwd![]()
En dan is het allemaal ineens wel ontopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
En die dan schreeuwt: "Montana, Montana...heb jij een opener?". En dat Mvb dan het veld op rent om een gele rakker open te makenIk ga kijken in ieder geval, ben benieuwd naar onze Argentijnse held!
Ik zie niks..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog deze foto tegen
Staat je beeldscherm aan?quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ---------------Stekelenburg--------------- ------------------------------------------ -Bruno Silva-Oleguer-Vertonghen-Vermaelen- ------------------------------------------ ---------------Gabri-Lindgren------------- ------------------------------------------ -Suárez---------Sulejmani------Emanuelson- ------------------------------------------ ----------------Cvitanich----------------- ------------------------------------------ |
The requested URL /_6fTRQBtKhhw/SNikln_o9oI/AAAAAAAACcQ/obdpi14DWLw/P9210028.JPG was not found on this server.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog deze foto tegen
Lindgren is niet fit toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
Welke opstelling vinden jullie dat Ajax moet spelen morgen? Ik ga voor deze:
[ code verwijderd ]
Had van der Wiel niet een beetje last van z'n enkel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lindgren is niet fit toch?
Verder zou ik Van der Wiel i.p.v. Oleguer laten spelen.
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
Doelman: Vermeerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
Elia op de plek van Urby, Urby schuift terug naar de plek van Lindgren, Robbie voor Oleguer uiteraard en ik ben het met je eens ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef superjood het volgende:
[..]
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ----------------Stekelenburg---------------- -------------------------------------------- -Bruno Silva-Wielaert--Vertonghen-Vermaelen- -------------------------------------------- ----------------Gabri--Lindgren------------- -------------------------------------------- --Suárez---------Sulejmani------Emanuelson-- -------------------------------------------- -----------------Cvitanich------------------ -------------------------------------------- |
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doelman: Vermeer
Linksback: Emanuelson
Centrale verdediger: Van der Wiel
Centrale verdediger: Gabri
Rechterverdediger: Blind
Middenvelder: Donald
Middenlvelder: Anderwield
Middenvelder: Sarpong
Aanvaller: Sno
Aanvaller: Cvintanic
Aanvaller: Sulejmani
| 1 2 3 4 5 | -Silva-Van der Wiel-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri---------------Lindgren----------- -------------------Sulejmani----------------------- -Suárez---------Cvitanich--------Emanuelson- |
quote:
Ik heb aan je (voetbal)verstand getwijfeld, maar je bent blijkbaar toch een kennerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
geen Suarez?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef superjood het volgende:
[..]
Gaan we hier weer mee beginnen, iemand die zijn opstelling voor Groningen al klaar heeft liggen?
| 1 2 3 4 5 | -Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri---------------Lindgren------ -------------------Sulejmani---------------- -Suárez------------Cvitanich-----Emanuelson- |
Ik heb Suarez op de bank gezet omdat ik al overtuigd ben van zijn kwaliteiten.quote:
Vorig jaar sloeg hij juist dicht in de uitwedstrijd tegen Groningen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar liever een getergde Silva in plaats van Van der Wiel tegen die pyromanen.
| 1 2 3 4 | -Van der Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen- ----------Gabri-------Aissati------Emanuelson----- --------Suárez------Cvitanich-----Sulejmani- |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |