wijze les voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik dacht toch eerst echt dat je voor de grap zo matig deed, maar blijkbaar gaat het er toch om dat je de internetheld uit kunt hangen he.
Het zuigt om weinig mensenkennis te hebben, blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
echt he die dude moet eens lezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Runx het volgende:
kan niemand die mafkees laten bannen ofzo ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wijze les voor de volgende keer.
anders noidig ik echt die cactus dude uit hoor.jij was die dude?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
nee daar geilt hij namelijk op dat wij boos wordenquote:
is er weer een kutuser aanwezigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef Runx het volgende:
kan niemand die mafkees laten bannen ofzo ?
ik dacht dat je me wel een beetje kon ?quote:
hijs gewoon onuitstaanbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee daar geilt hij namelijk op dat wij boos wordenmaar eerst ok grappig, maar nu wordt het echt vervelend
whehehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je me wel een beetje kon ?
dacht ik alquote:
eerder zon worsten/kaast snijder bij de supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dacht ik al
en verliefdheid is geen excuus
das geen verliefdheid maar een gevoel om je genotsknots in een lekkere warme plek te proppen en die vol te blaffen
gastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik gebruik eerder zon worsten/kaast snijder bij de supermarkt
hey BCCquote:
geen sex met dieren in 2009 meer. kut voor je johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef Papi.Chulo het volgende:
door verliefdheid ga ik soms rare dingen doen en zeggen, wederom mijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |