Nope, alles afgemeten. En mijn eerste reddingspoging was inderdaad meer balsamico omdat die wat zoetig is maar dat hielp niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik vond hem juist erg lekker, was bij mij eigenlijk ook helemaal niet zuur, mss toevallig toch wat minder azijn erin gedaan
Balsamico is toch azijn, dus zuur?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nope, alles afgemeten. En mijn eerste reddingspoging was inderdaad meer balsamico omdat die wat zoetig is maar dat hielp niet.
Balsamico is inderdaad azijn maar wel zoetig en omdat het een balsamico-tomatenjus was leek dat me logisch maar suiker heb ik ook geprobeerd. Dat heeft beide wel geholpen maar ik vond hem gewoon niet zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Balsamico is toch azijn, dus zuur?
Een schepje suiker was misschien beter geweest.
Wat jammer dat hij tegenviel MM!
Ik heb het thema van je dinertje niet bestudeerd, dus ik gooi nu zomaar, in het wilde weg, mijn favoriete luchtige stoofpotje in de groep. Janneke zette hem ooit in de krant (wie houdt niet van Janneke-van-de-krantquote:Op maandag 16 februari 2009 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor een stoofpotrecept dat past in het thema 'Afscheid van de winter'.Ergo: een niet te zware en winterse stoofpot met wat verrassende frisse ingrediënten.
(In het kader van Dinertje geven: hoe stel je de gangen samen? )
O die klinkt heerlijk leonoor, maar ik vind hem voor dit dinertje iets te exotisch. Maar ik zet hem wel even op de to do-list voor binnenkort.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb het thema van je dinertje niet bestudeerd, dus ik gooi nu zomaar, in het wilde weg, mijn favoriete luchtige stoofpotje in de groep. Janneke zette hem ooit in de krant (wie houdt niet van Janneke-van-de-krant). Zij maakt hem in een tajine, ik soms ook gewoon in een stoofpan. Zij maakt het met lamsschouder, ik soms ook met Greenfields runderlappen. Hoe je het ook doet, lekker is 'ie altijd!
De laatste Tajine
Ja één plakje is genoeg (vind ik althans). Ik doe 'm er tegen het einde in, áls ik het gebruik. Ik ben niet zo van het zoete namelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Ananajasje het volgende:
okee
en wat is niet te veel... 1 plakje?
en wanneer doe je het erin, ook pas op de helft of het einde?
Ja in kleine pannetjes inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:48 schreef vaagsel het volgende:
Qua presentatie is het idd lastig. Valt me op dat in veel restaurants/eetcafés stoofschotels vaak in een apart pannetje worden geserveerd, waarschijnlijk omdat het er anders te onsmakelijk uit ziet.
Met je bladerdeeg ga je een beetje de kant van de meat pie's die er ook vaak niet lekker uitzien als ze eenmaal doorgeprikt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |