Achja je bent een flinke vent daar kan wel wat in wegquote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben er nog druk mee bezig. Vanavond weer een lading
maar 1kg vlees en 1kg aardappelen in 1 keer vind ik wat veelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Achja je bent een flinke vent daar kan wel wat in weg
volgens mij ben jij een god in de keuken, ben je al getrouwd?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben er nog druk mee bezig. Vanavond weer een lading
Scoor je juist pluspunten mee bij de vrouwen...tjek sylvana en mirjamquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Is het zo speciaal dat een man voor zichzelf lekker kookt?
Ja, mijn vriend en ik wonen niet samen, en op de dagen dat ik niet bij hem ben, eet hij patat, pizza, pasta of een iglo maaltijd die je direct in de pan kunt gooien.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Is het zo speciaal dat een man voor zichzelf lekker kookt?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Scoor je juist pluspunten mee bij de vrouwen...tjek sylvana en mirjam
Vond hm heel lekker! Gister gegeten, vnvnd weer!quote:
Kun je mij ook de hoeveelheden geven? Alvast bedanktquote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef lies1947 het volgende:
hachee-vlees aanbraden in de pan, dan aan stukken gesneden ui erbij, als die glazig zijn,
beetje bloem erover en goed roeren. dan laurierblaadje, kruidnageltje, peper en zout. Intussen restje jus (of gemaakt van jus-poeder) warm maken met 3 eetlepels azijn en mespuntje suiker en dat toevoegen.
eventueel op smaak brengen met nog wat peper en zout.
ik laat het dan een hele tijd pruttelen (het gaat heerlijk ruiken in huis!).
wij vinden het erg lekker met hutspot of met rode kool en aardappelen.
Die was trouwens erg lekker! En dat wil wat zeggen uit mijn mond want ik houd helemaal niet van karbonades. Ook niet van gekookte worteltjes trouwens maar deze waren ook jummie. Ze staan nu in mijn kookmapje opgeslagen als 'Tezz worteltjes'.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Vanavond staat het karbonades in rode wijn stoofpotje van Dude op het programma.![]()
Met worteltjes uit de oven met olijfolie, honing, ui, knoflook en tijm (vrij naar recept van Tezz) en een aardappel'ietsje' dat ik nog moet verzinnen.
Jammer, want hij klinkt wel goed. Dan moet je volgende keer maar weer een andere proberen.quote:
Ik ookquote:
Ik dacht dat het aan mij lag maar dat vond ik dus ook. Ik heb de sudderlapjes uit de pan gehaald en met extra wijn, wat bruine suiker en een paar plakken ontbijtkoek een andere jus ervan gemaakt door dat allemaal nog even flink in te laten koken.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vond hem veel te zuur (en heb er dan ook wat suiker en wat suikerstroop doorheen gemikt. Dat hielp wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |