Veel geluk in Delfgauw.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef becky27 het volgende:
Krajicek en ik mogen een kinderkamer gaan klussen!!!![]()
Thanx, vooralsnog in DH, en ik hoop eigelijk in Delfgauw maar dat zien we welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef AnneX het volgende:
Yippie en gefeliciteerd.
In Den Haag of in Delft?
ben ik helemaal met je eens, maakt een erg rommelige indruk. niet een geheel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat een verschrikkelijk behang heb je op veel plekken hangen zeg
Dan ben je schizofreen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef realbase het volgende:
en als dat nou precies is wat je mooi vindt ?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:52 schreef becky27 het volgende:
Ah, het kan me niet schelen of je het wel of niet mooi vind, ik vind het wel mooi en het maakt het mijn (nu ons) huis. Dat is wat ik belangrijk vind.
Hee realbase, hoe is het in je nieuwe huis?? Bevalt het goed?
Gefeliciteerd Beckyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef becky27 het volgende:
Krajicek en ik mogen een kinderkamer gaan klussen!!!![]()
Hey alles goed hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:52 schreef becky27 het volgende:
Ah, het kan me niet schelen of je het wel of niet mooi vind, ik vind het wel mooi en het maakt het mijn (nu ons) huis. Dat is wat ik belangrijk vind.
Hee realbase, hoe is het in je nieuwe huis?? Bevalt het goed?
Gefeli!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:48 schreef becky27 het volgende:
Mooi realbase! Fijn dat je op je plek zit daar.
Ennnnnnnn, mijn huis is VERKOCHT!!! Binnen vier en halve maand, ben helemaal hyper, 4 januari eruit en we hebben nog niets nieuws (wel wat op het oog trouwens). Echt coool. Gaat nu wel snel in de straat, een huis aan de oneven kant is ook pasgeleden verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |