Dit meen je toch hopelijk niet serieus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:32 schreef becky27 het volgende:
haaaai, ik was op vakantie, dus een beeeetje laat met reageren.
Maar duderella, we hebben van alles op het oogmaar willen eerst mijn huissie verkopen, veel bezichtigingen maar nog geen bod helaas.
@ realbase, ik ben niet alleen heur, veels te gezellig met mijn krajichek. Lekker samen wat in Delfgauw kopen hierna, nu al zin an. Een echt huis met drie verdiepingen en een tuin.
ehm, jawel hoor. Delfgauw niet leuk? Ik vind het best leuk, we kijken in de Emerald, wijk van een jaar of tien oud. Hoewel ik het heerlijk vind een oud huis op te knappen zie ik het voor de aankomende tien jaar ook wel lekker om in een wijk te zitten die en jong is en nieuw. In de buurten in Delft die wij leuk vinden is niets te vinden voor onze prijscategorie, of het is heel klein, of heel oud en dan moet er financieel gezien veel aan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dit meen je toch hopelijk niet serieus.
Veel geluk in Delfgauw.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef becky27 het volgende:
Krajicek en ik mogen een kinderkamer gaan klussen!!!![]()
Thanx, vooralsnog in DH, en ik hoop eigelijk in Delfgauw maar dat zien we welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef AnneX het volgende:
Yippie en gefeliciteerd.
In Den Haag of in Delft?
ben ik helemaal met je eens, maakt een erg rommelige indruk. niet een geheel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat een verschrikkelijk behang heb je op veel plekken hangen zeg
Dan ben je schizofreen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef realbase het volgende:
en als dat nou precies is wat je mooi vindt ?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:52 schreef becky27 het volgende:
Ah, het kan me niet schelen of je het wel of niet mooi vind, ik vind het wel mooi en het maakt het mijn (nu ons) huis. Dat is wat ik belangrijk vind.
Hee realbase, hoe is het in je nieuwe huis?? Bevalt het goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |