ah ok, dat hoor ik wel vaker, bij mij zat hij in eerste instantie ook lager, maar dat bepaal je als verkoper wel zelf heh. ( wel jammer, want ik denk dat hij toch echt sneller verkoopt dan andere , zie alle "verkocht" bordjes in de buurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:20 schreef becky27 het volgende:
haha tja mijn balkon.... ik ben gewoon weer in het Haagse, mijn vriend heeft vaak de auto mee. Zijn huis is verkocht, we hebben nu alleen de mijne nog! Enne, realbase, het wordt niet jou makelaar. Die viel me qua vraagprijs tegen.
je hebt er ook een mooie vloer en keuken , dus wie weet haal je een mooie prijs binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:38 schreef becky27 het volgende:
LZ zit op de schenkkade ja, via hem heb ik mijn huis gekocht.
Er staat een appartement voor 159.500 met gaskachels bij ons in de straat. GASKACHELS!! En daar moet ik mijn zorgvuldig verbouwde woning mee gaan vergelijken. No way hoor. ;-)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:18 schreef Chell het volgende:
ik heb gister serieus gekeken of ik uberhaupt voor dat bedrag een hypotheek zou kunnen krijgen![]()
quote:
je kunt de BKR's toch proberen na te trekken? als je nog leningen hebt lopen zou je dat weten, want dan moet je nog afbetalen, lijkt mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:05 schreef Chell het volgende:
[..]
Yup. Tis zoals het er nu uit ziet te duur hoor, in ieder geval volgens de online berekeningen. En ik weet niet eens of ik uberhaupt al een hypotheek kan krijgen, ik heb schulden gehad jaren geleden en geen idee of alle negatieve BKR's al weg zijn.
Maar tis zo'n leuk huis! En ik wil je keuken!En de vloer
Alleen je slaapkamer vind ik niet mooi
![]()
Ik zou het echt ideaal vinden zo'n huis waar je zo in kan. Want hoewel ik K&W mod ben, kan ik helemaal niet klussen![]()
Enige nadeel vind ik dat parkeren daar in de omgeving volgens mij heel k*t is. En het balkon is heel klein. Maar goed, ik heb er twee balkons en zit er nooit
ja hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:27 schreef realbase het volgende:
Charisma heeft graag fokkers! in de straat
Dit meen je toch hopelijk niet serieus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:32 schreef becky27 het volgende:
haaaai, ik was op vakantie, dus een beeeetje laat met reageren.
Maar duderella, we hebben van alles op het oogmaar willen eerst mijn huissie verkopen, veel bezichtigingen maar nog geen bod helaas.
@ realbase, ik ben niet alleen heur, veels te gezellig met mijn krajichek. Lekker samen wat in Delfgauw kopen hierna, nu al zin an. Een echt huis met drie verdiepingen en een tuin.
ehm, jawel hoor. Delfgauw niet leuk? Ik vind het best leuk, we kijken in de Emerald, wijk van een jaar of tien oud. Hoewel ik het heerlijk vind een oud huis op te knappen zie ik het voor de aankomende tien jaar ook wel lekker om in een wijk te zitten die en jong is en nieuw. In de buurten in Delft die wij leuk vinden is niets te vinden voor onze prijscategorie, of het is heel klein, of heel oud en dan moet er financieel gezien veel aan doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dit meen je toch hopelijk niet serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |