ik ken het helemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh. En dat stomme mens lukt het verdomme met alles. Ik laat ook zelden nog dingen zien hoor. Komt ze in mijn appartementje (welke ze ook afzeek toen ik hem kreeg), is de helft nieuw. "Wat gek, dat wist ik helemaal niet dat je dat had". Nee wat een verrassing, jezus.
Neuh joh, ik begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Sander het volgende:
Ik: "Mam, knoopje van m'n jas los, leer me die er eens aannaaien?"
Mam: "Jas van de WE? Ja die gaan altijd stuk *jank jank* *bitch bitch*"
Ik: "Ja doei, ik ga wel naar de kledingturk in de stad."
Ik ben in een zeikbui nu ik weet het, maar ik moet het gewoon ff kwijt.
Leuke moeder heb jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
Bij een kledingboer een trui laten maken. Zo'n collegesweater weet je wel, met een cappuchon. Zie je altijd met universiteiten erop. Ik had een rode gekocht, en dan custom "HOGWARTS" erop laten zetten. Van Harry Potter. Doordenkertje. Vond ik leuk. Thuis laten zien, grapje uitgelegd, hahaha. "Zeker machinaal hè, je ziet de draadjes zitten". Bleh bleh kots kots![]()
nee dank je geen koffie, doeiiiiii
![]()
![]()
![]()
En zo heb ik nog wel 200 voorbeelden. 't Is een leuk mens hoor, maar dit soort dingen
Pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Sander het volgende:
Ook zo fucking typisch mijn moeder hè. Dan koop je een pak, hardstikke mooi, helemaal perfect. Riem erbij, stropdas erbij, schoenen, alles. Plunder je je spaarrekening voor en alles. En dan roept ze aan de telefoon enthousiast van, "kom showen!". En dan laat je het zien, trek je de hele bende aan, en dan gaat ze uitgebreid lopen zeiken over één klein dingetje dat in haar ogen verkeerd is. Een draadje scheef ofzo was het dit keer. Nou, boo fucking hoo, en bedankt voor het compliment hè. Ik kom nog eens wat laten zien waar ik trots op ben.
Ik ben een cultuurbarbaar jeweetz.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude cult film man
Deze film is de basis voor carmageddon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat ik zei, verder is het een lief mens hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
aah damn dat klinkt echt bitcherig
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
Bij een kledingboer een trui laten maken. Zo'n collegesweater weet je wel, met een cappuchon. Zie je altijd met universiteiten erop. Ik had een rode gekocht, en dan custom "HOGWARTS" erop laten zetten. Van Harry Potter. Doordenkertje. Vond ik leuk. Thuis laten zien, grapje uitgelegd, hahaha. "Zeker machinaal hè, je ziet de draadjes zitten". Bleh bleh kots kots![]()
nee dank je geen koffie, doeiiiiii
![]()
![]()
![]()
En zo heb ik nog wel 200 voorbeelden. 't Is een leuk mens hoor, maar dit soort dingen
Mijn moeders is eigenlijk best lief.. laatst had ik een nieuwe outfit en toen zei ze "Oooh mooi! Kleedt ook mooi af!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..].
Volgens mij is dat moeder-eigen. Ze willen het beste voor hun kinderen, maar draven een beetje door.
Inderdaad. Kritiek kan ik wel hebben, heus, maar niet op zo'n momentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn moeders is eigenlijk best lief.. laatst had ik een nieuwe outfit en toen zei ze "Oooh mooi! Kleedt ook mooi af!"
Kan me voorstellen dat je zoiets echt 100000x liever hoort dan gebitch
Ook herkenbaar.... of ze vindt het echt leuk en dan moet even bevestigd worden dat ze al zo vaak heeft gezegd dat ik iets moest kopen of doen of zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
er zijn ook moeders die zeggen... das leuk
Die van mij niet..... daar komt altijd een 'maar' achteraan
Het komt niet omdat jij een rotkind bent neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Sander het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat het herkenbaar is. Dank jullie
Tactische post, dat 'gezellig met mamsie'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, gezellig met mamsie boodschappen wezen doen
Het is waarschijnlijk geen grap, maar goeie timing verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, gezellig met mamsie boodschappen wezen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |