Neuh joh, ik begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:03 schreef Sander het volgende:
Ik: "Mam, knoopje van m'n jas los, leer me die er eens aannaaien?"
Mam: "Jas van de WE? Ja die gaan altijd stuk *jank jank* *bitch bitch*"
Ik: "Ja doei, ik ga wel naar de kledingturk in de stad."
Ik ben in een zeikbui nu ik weet het, maar ik moet het gewoon ff kwijt.
Leuke moeder heb jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
Bij een kledingboer een trui laten maken. Zo'n collegesweater weet je wel, met een cappuchon. Zie je altijd met universiteiten erop. Ik had een rode gekocht, en dan custom "HOGWARTS" erop laten zetten. Van Harry Potter. Doordenkertje. Vond ik leuk. Thuis laten zien, grapje uitgelegd, hahaha. "Zeker machinaal hè, je ziet de draadjes zitten". Bleh bleh kots kots![]()
nee dank je geen koffie, doeiiiiii
![]()
![]()
![]()
En zo heb ik nog wel 200 voorbeelden. 't Is een leuk mens hoor, maar dit soort dingen
Pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Sander het volgende:
Ook zo fucking typisch mijn moeder hè. Dan koop je een pak, hardstikke mooi, helemaal perfect. Riem erbij, stropdas erbij, schoenen, alles. Plunder je je spaarrekening voor en alles. En dan roept ze aan de telefoon enthousiast van, "kom showen!". En dan laat je het zien, trek je de hele bende aan, en dan gaat ze uitgebreid lopen zeiken over één klein dingetje dat in haar ogen verkeerd is. Een draadje scheef ofzo was het dit keer. Nou, boo fucking hoo, en bedankt voor het compliment hè. Ik kom nog eens wat laten zien waar ik trots op ben.
Ik ben een cultuurbarbaar jeweetz.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude cult film man
Deze film is de basis voor carmageddon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat ik zei, verder is het een lief mens hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
aah damn dat klinkt echt bitcherig
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Sander het volgende:
Bij een kledingboer een trui laten maken. Zo'n collegesweater weet je wel, met een cappuchon. Zie je altijd met universiteiten erop. Ik had een rode gekocht, en dan custom "HOGWARTS" erop laten zetten. Van Harry Potter. Doordenkertje. Vond ik leuk. Thuis laten zien, grapje uitgelegd, hahaha. "Zeker machinaal hè, je ziet de draadjes zitten". Bleh bleh kots kots![]()
nee dank je geen koffie, doeiiiiii
![]()
![]()
![]()
En zo heb ik nog wel 200 voorbeelden. 't Is een leuk mens hoor, maar dit soort dingen
Mijn moeders is eigenlijk best lief.. laatst had ik een nieuwe outfit en toen zei ze "Oooh mooi! Kleedt ook mooi af!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..].
Volgens mij is dat moeder-eigen. Ze willen het beste voor hun kinderen, maar draven een beetje door.
Inderdaad. Kritiek kan ik wel hebben, heus, maar niet op zo'n momentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn moeders is eigenlijk best lief.. laatst had ik een nieuwe outfit en toen zei ze "Oooh mooi! Kleedt ook mooi af!"
Kan me voorstellen dat je zoiets echt 100000x liever hoort dan gebitch
Ook herkenbaar.... of ze vindt het echt leuk en dan moet even bevestigd worden dat ze al zo vaak heeft gezegd dat ik iets moest kopen of doen of zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
er zijn ook moeders die zeggen... das leuk
Die van mij niet..... daar komt altijd een 'maar' achteraan
Het komt niet omdat jij een rotkind bent neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef Sander het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat het herkenbaar is. Dank jullie
Tactische post, dat 'gezellig met mamsie'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, gezellig met mamsie boodschappen wezen doen
Het is waarschijnlijk geen grap, maar goeie timing verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, gezellig met mamsie boodschappen wezen doen
Me 2quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt( en met oud en nieuw was het tevens mijn haar dat geweldig is
)
maart- september: -12 kilo
septembe- oktober: - 2 kilo
oktober - december: +4 kilo
kerst / oud en nieuw: +2 kilo
Nog steeds een - 8 kiloEn ik kreeg ook al een compliment van Twan
ik wil gewoon weer naar de 65 toe... en daar hopelijk rond blijven hangen
Louise dan toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef LastRequest het volgende:
Wie van jullie denkt dat Louis ook een vrouwennaam kan zijn?
Ik vind het netter om de mail te beginnen met het juiste geslacht in de aanhef, maar niet als iemand denkt dat dit ook een vrouw kan zijn
60 is onmogelijk voor mij....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Me 2maar de weegschaal houdt van me
nog maar 2 kilo en ik ben er
en dan gaan we gewoon door naar de 60
!
Ik ben 13 cm kleinerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
60 is onmogelijk voor mij....met mijn 1.73, brede heupen, en een kont en tieten waar ik geen gram van zal verliezen als ik dat al zou willen
..... is 65 bijna het maximaal haalbare
misschien iets eronder maar niet veel
![]()
Maar goed zeg
Wuh, dat valt best mee tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben 13 cm kleinerMaar de brede heupen en de kont zijn ook wel aanwezig.. De tieten niet
Ik weet van niks!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al meelezend heb ik de indruk gekregen dat jij daar een goede kijk op zou moeten hebben.
Leuke woordspeling op het eind!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wacht maar tot je oud bent en je spijsvertering er mee uitschijt.
ik ben zoww jaloersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef morgane het volgende:
Ja dus
ik vreet me te barsten, alleen kan er soms zonder reden weer een kilo (of 2) af zijn. Héél irritant.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil wel een paar kilo van je hebbenmoet we alleen beiden onder t mes.
Worden jullie ook weer genaaidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil wel een paar kilo van je hebbenmoet we alleen beiden onder t mes.
uitschijt topicquote:
http://spele.nl/game/stiekemkussen/gluren.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan kijkt-ie in ieder geval op de goeie momenten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef Sander het volgende:
Dan kijkt-ie in ieder geval op de goeie momenten
primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
leuk zo die vrouwen/gewicht gesprekkenspeciaal omdat iedereen met zn gewicht gooit ben ik op de weegschaal gaan staan
72 kilo
en nuzou niet weten wat ik met dat getal moet
dusja kom maar met de tips
mijn lengte is 1.74 gok ik
homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
leuk zo die vrouwen/gewicht gesprekkenspeciaal omdat iedereen met zn gewicht gooit ben ik op de weegschaal gaan staan
72 kilo
en nuzou niet weten wat ik met dat getal moet
dusja kom maar met de tips
mijn lengte is 1.74 gok ik
hoe bedoel je ? die post van dat ik t onzin vond om er zo op te letten ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond trouwens wel dat het very onswarmisch was wat swarmi daar vanmiddag over posten
Maar wel positief dan verder hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |