Wat een onzinquote:Bij lag, gaat de organisator uitzoeken wie er lag heeft, door tegen allebei een wedstrijd aan te maken
Tot zover duidelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er al veel
* Elke wedstrijd duurt 5 minuten per helft.
* Je speelt in de normale competitie 2x tegen dezelfde tegenstander.
* Wanneer de normale competitie klaar is, gaan de beste 8 door.(door naar finales)
* Wees actief
* Ik houd jullie op de hoogte van standen
* Iedereen mag het zelfde team nemen.
* Je mag zowel unranked als ranked spelen tegen elkaar.
er zijn al meer users die hebben aangegeven dat niet te willen, vind je het echt noodzakelijk dat deze ertussen moet ?quote:* Adidas Live Season mag aan.
Wat gebeurt er als de competitie niet voor de streefdatum gespeeld is?quote:* Zowel club als landenteams
* Voor 5 maart 2009 moet de competitie gespeeld zijn
Bull. Wedstrijd herspelen binnen een vastgelegde termijn. Als er dan lag/quit optreed bij de zelfde gebruiker een disiplinaire nederlaag (met bijvoorbeeld 3-0), mocht het zo zijn dat het bij jezelf optreed kunnen er hooguit 3 wedstrijden gespeeld worden, en kan je als je die vastgelegde termijn aanhoudt kun je niet in problemen komen met je schema.quote:* Bij lag, gaat de organisator uitzoeken wie er lag heeft, door tegen allebei een wedstrijd aan te maken
is best duidelijk, ik zou alleen eerder aangegeven punten beter uitwerken, en het lijkt mij handig om een schema vast te stellen voordat de competitie begint, zorg eers voor een uiterste inschrijf datum zodat je nog een schema van de competitieverloop kan maken, en bijvoorbeeld pas 3 dagen later te beginnen, dan kan je daarna inschatten wanneer die playoffs moeten beginnen.quote:* Bij gelijk doelsaldo kijken we naar onderling resultaat, in de playoffs tellen uitgoals, dan nog gelijk is een rematch
* Als iemand zich niet aan de regels houd, wordt hij gekickt
5 maart 2009 beginnen de playoffs ,
wat voor gekanker wat jou uitermate zou irriteren?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Waarom, ik las in de vorige topics mee daar vond ik het gezeur.
maar ik vind het idee wel leuk vandaar.
Zoals wat?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:18 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wat ik een beetje in de voorgaande toernooien zag, hopelijk gaat het nu beter
Santello, speel je halve finale nou maar eerst. Probeer gewoon even iets verder te plannen met Godspeed..niet alleen zeggen dat je vanavond kan ofzo maar gewoon even een tijd/dag prikkenquote:
ik wil welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond al een beetje te oefenen ?
Buffeljezus is mijn gt
Ehhh, vond het alleen grappigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:48 schreef pacmen30 het volgende:
hoezo keek je in de spiegel dan!!!!! ik pak je wel op het veld kleuter. i will crush you
Ik heb ook al aangegeven mee te willen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Santello het volgende:
UPDATE
Deelnemers
1. Jorienvdherik - Mars NL = Frankrijk
3. davey310/ Davey FR1908 = Spanje
4. JoaC - JoaC89 = Barcelona
5. Leonos = Real Madrid.
6. Santelllo - Arsenal
7. TIMMAH1986 = Aston Villa.
8.pat31rick- inter milaan
kom op, kunnen meer mensen bij
Wiequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:39 schreef pacmen30 het volgende:
verander mij team maar in ac milaan ok i
laatste bezoek: 11 minuten, 11 seconden geleden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Volgens mij gaat er niets meer gebeuren heb die jorien helemaal niets meer zien posten.
Tuurlijk kunnen landen en clubteams werken.. maar lomp is het wel. Kies gewoon een team en neem niet neukerig een goed land.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Santello het volgende:
UPDATE
Deelnemers
1. Jorienvdherik - Mars NL = Frankrijk
2. davey310/ Davey FR1908 = Spanje
3. JoaC - JoaC89 = Barcelona
4. Leonos = Real Madrid.
5. Santelllo - Arsenal
6. TIMMAH1986 = Aston Villa.
7.pat31rick- inter milaan
8.DefXtreme - Brazillie
9.lighted/edwin2410 - Inter Milan
10.TerroRobbie - Bayern Munchen
11.Dancin_Rhino/Buffeljezus - Udinese
12.Bartacusski-Spanje
Er staat duidelijk in OP landen + clubteams, zou niet weten waarom dit niet kan werken
Vraag je vrienden please, zodat we met 4 poules kunnen beginnen, als er geen 16 teams zijn maar bijv 14 dan zullen nummer 13 en 14 afvallenGOK IK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon beidequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef pacmen30 het volgende:
ja is ook of alleen club teams of alleen landen teams anders werkt de toch niet of wel???
voeg jij geen mensen toe als die jou uitnodigen!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef Santello het volgende:
Anders maak je volgend toernooi alvast aan die van start gaat na deze, met jouw regels
Ken jij geen klok kijken ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Santello het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo?
Paar posts terug kun je lezen dat hij vanavond een laugue zal aanmaken met wachtwoord waar jullie zelf mee kunnen joinen en andere uitdagen.
Niet zo stoer bikkeltje want ik maak je in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Santello het volgende:
Kunnen jullie niet lezen ofzo?
Paar posts terug kun je lezen dat hij vanavond een laugue zal aanmaken met wachtwoord waar jullie zelf mee kunnen joinen en andere uitdagen.
Alleen jij vind mensen stoer op het internetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Niet zo stoer bikkeltje want ik maak je in.
Dat denk ik welquote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is nu de regel mbt quiten zonder gegronde reden? Diskwalificatie?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Niet zo stoer bikkeltje want ik maak je in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |