quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:Zijn er al veel
* Elke wedstrijd duurt 5 minuten per helft.
* Je speelt in de normale competitie 2x tegen dezelfde tegenstander.
* Wanneer de normale competitie klaar is, gaan de beste 8 door.(door naar finales)
* Wees actief
* Ik houd jullie op de hoogte van standen
* Iedereen mag het zelfde team nemen.
* Je mag zowel unranked als ranked spelen tegen elkaar.
Tot zover duidelijk.
quote:
* Adidas Live Season mag aan.
er zijn al meer users die hebben aangegeven dat niet te willen, vind je het echt noodzakelijk dat deze ertussen moet ?
quote:
* Zowel club als landenteams
* Voor 5 maart 2009 moet de competitie gespeeld zijn
Wat gebeurt er als de competitie niet voor de streefdatum gespeeld is?
quote:
* Bij lag, gaat de organisator uitzoeken wie er lag heeft, door tegen allebei een wedstrijd aan te maken
Bull. Wedstrijd herspelen binnen een vastgelegde termijn. Als er dan lag/quit optreed bij de zelfde gebruiker een disiplinaire nederlaag (met bijvoorbeeld 3-0), mocht het zo zijn dat het bij jezelf optreed kunnen er hooguit 3 wedstrijden gespeeld worden, en kan je als je die vastgelegde termijn aanhoudt kun je niet in problemen komen met je schema.
quote:
* Bij gelijk doelsaldo kijken we naar onderling resultaat, in de playoffs tellen uitgoals, dan nog gelijk is een rematch
* Als iemand zich niet aan de regels houd, wordt hij gekickt
5 maart 2009 beginnen de playoffs ,
is best duidelijk, ik zou alleen eerder aangegeven punten beter uitwerken, en het lijkt mij handig om een schema vast te stellen voordat de competitie begint, zorg eers voor een uiterste inschrijf datum zodat je nog een schema van de competitieverloop kan maken, en bijvoorbeeld pas 3 dagen later te beginnen, dan kan je daarna inschatten wanneer die playoffs moeten beginnen.
Just my two cents, ik hou totaal niet van voetbalgames dus zal er zelf ook niet aan meedoen ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 31-01-2009 17:28:34 ]