Goed bezig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik hier het allervroegst van iedereen, en zij zijn de halve dag aan het lullen over de meest on-interessante dingen op aarde.
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeienquote:
En zo kan ik nog wel 100 andere voorbeelden geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeien
Hoe kan mn pm het nou niet doenquote:
Joor best wasunt goed ienafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Ik kan niet antwoorden omdat jouw pm niet bestaat ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Als ze klaar zijn met LARPenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
En ik heb een mok, waar dus koffie in moet. Maar die is altijd na 2 slokken leeg, terwijl mijn collega's wel een kwartier met 1 kopje kunnen doen
Of het mijne!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
Nee, als je larpt ben je een no-lifer, als je een mod bent ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus als je mod wilt worden, dan moet je kunnen larpen?
Oh, werkt het zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, als je larpt ben je een no-lifer, als je een mod bent ook..dat KUNNEN larpen komt dan vanzelf wel..
Dat moet je sowieso nalezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Silentalarm het volgende:
hadden jullie gister nog leuk gechat dan?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.
Vanaf pagina drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, echt nep dit. Foto's linken lukt vanuit ieder fobo, behalve die van RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar soms logt bio ook weleens in onder mijn naam
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Oh nee, kut die andere.
En weer open
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:09 schreef Devvie het volgende:
Maar maar maar
Ik ben douchen en naar fysio..![]()
tot vanmiddag!!1!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus zeg, ben je klaar met dat gepruts?
Vroeg ik me dus ook al af. Heb niet voor niks ¤25 betaal om d'r kutje te zien.quote:
Ik ben niet zo van de leutersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef dagdag het volgende:
dagdag heeft naaktfoto's
Heeft SHE theezakjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus ook al af. Heb niet voor niks ¤25 betaal om d'r kutje te zien.
Haar theezakjes zullen nu wel in de fotoshopper liggen.
Binnenpretje of woon je boven de koffieshop ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus christus echt geweldig
Jullie zijn helden.
jippii.nl en msnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Even die chatlogs nagelezen.
Waar de fuck hebben jullie gechat
Dat daaronder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Binnenpretje of woon je boven de koffieshop ?
In elke chatbox zitten pedo'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:En daar zitten pedo's op of wat ?
Ik weet nog wel dat ik vroeger wel eens naar www.spele.nl ging (zat toen nog een chatbox)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:En daar zitten pedo's op of wat ?
Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik vroeger wel eens naar www.spele.nl ging (zat toen nog een chatbox)
Had ik de naam LiefMeisje13 ingevuld, kreeg ik gelijk 10 pm's van ouwe mannen die hun schwanz wilden laten zien
Blijkbaar geilt hij eropquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen
Dat klopt inderdaad, wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Was toen toch ook zo'n gast op KLB (weet zijn naam even niet meer, 2 jaar geleden ofzo) die zich ging voordoen als meisje op een chatbox en dan prints maakten van leuters en kerels die zich af lagen te rukken op dat "minderjarige" meisje.
Was toentertijd ook nog een supervet topic van
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:51 schreef Florian_ het volgende:
HAHAHA
die chatlogs van gister![]()
Alberto Stegeman en Peter R., prachtig![]()
![]()
![]()
Is er al een topic over?
Ik heb een keer een tekenaar van donald duck fappend op de cam gehad. Was voor de lol met een paar maten op een chatbox gegaan, en hij zei dat ie een chick was. In ieder geval, die gast is dus later opgepakt voor pedofilie, stond ook nog ergens op fok frontpage toendertijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Was toen toch ook zo'n gast op KLB (weet zijn naam even niet meer, 2 jaar geleden ofzo) die zich ging voordoen als meisje op een chatbox en dan prints maakten van leuters en kerels die zich af lagen te rukken op dat "minderjarige" meisje.
Was toentertijd ook nog een supervet topic van
Die kunnen dat toch ook lezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor de overige fokkers, drol
EN heb jij die dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:54 schreef dagdag het volgende:
gvd zit op chat vraagt iemand om yvonne het msn
Want die kunnen de SC niet in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor de overige fokkers, drol
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
Kut over een kwartier moet ik naar school.
jawel maar dat doen ze niet omdat ze hier niks te zoeken hebben. Topic lees je sneller, ik kijk ook bijna nooit in andere SC's, maar als ik een topic zie dat me grappig lijkt kijk ik wel vaak even.quote:
Hij is te hard aan het schijten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
, is hier een meneer de wc aan 't veranderen. Maakt die kneus me te vroeg wakker :S
Omdat je naar school moetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de reden van debij mijn reactie?
Schoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is de reden van debij mijn reactie?
En wat voor topic meot er dan aangemaakt worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jawel maar dat doen ze niet omdat ze hier niks te zoeken hebben. Topic lees je sneller, ik kijk ook bijna nooit in andere SC's, maar als ik een topic zie dat me grappig lijkt kijk ik wel vaak even.
Die man knalt de hele buurt bij elkaarquote:
Waarom moet iedereen trouwens mee genieten van onze lollercopters?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En wat voor topic meot er dan aangemaakt worden?
"Lees KLB SC 707 iedereen!!!"?
quote:
Dat lijkt me heel kut wakker wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die man knalt de hele buurt bij elkaar
Te wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Hij loopt te clitten met me moeder
De badkamer te kitten, begrijpend lezen!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
De badkamer te kitten, begrijpend lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat maakt lawaai?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
De badkamer te kitten, begrijpend lezen!
Dat ook jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen trouwens mee genieten van onze lollercopters?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Silentalarm het volgende:
Oke. Daar ben ik eigenlijk wel mee eens. Maarja wat moet dat moet. En ik ga nu mijn tanden poetsen en zulks. Toedels.Ga je checken of hij nog rond is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Silentalarm het volgende:
Oke. Daar ben ik eigenlijk wel mee eens. Maarja wat moet dat moet. En ik ga nu mijn tanden poetsen en zulks. Toedels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ciao
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ja, blijkbaar. Anders was ik er niet wakker van gewordenquote:
Laat die lui lekker zelf hun lollercopters bouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maargoed, dagdag had er al een topic over gemaakt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat die lui lekker zelf hun lollercopters bouwen
Toen ik mijn badkamer ging kitten maakte dat geen lawaai. Het enige geluid was mijn gescheld toen ik voor de 100ste keer fout deedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Anders was ik er niet wakker van geworden
Precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als die faalnegers het van onze humor moeten hebben blijft er voor ons niks over
Dan zal het wel de verandering van de wc-pot zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen ik mijn badkamer ging kitten maakte dat geen lawaai. Het enige geluid was mijn gescheld toen ik voor de 100ste keer fout deed
Kitten is toch van dat vieze spul tussen de naden spuiten ter isolatie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen ik mijn badkamer ging kitten maakte dat geen lawaai. Het enige geluid was mijn gescheld toen ik voor de 100ste keer fout deed
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef dagdag het volgende:
piere says: hey
ikkedag says:
morge
piere says :heb je msn en cam
ikkedag says:nee
piere says:vriedn
ikkedag says: ik niet yvonne wel
Pierre says:
niet erg
Pierre says:
geef msn vn die yvonne
ikkedag says:
die staat in ander msn
ikkedag says:
kom je wel is op fok
Pierre says:
zoek maar [:P]
ikkedag says:
ruud@hotmail.com
Pierre says:
yvonne? [:P]
ikkedag says:
wie?
Pierre says:
is dat die yvonne?
ikkedag says:
nee
Pierre says:
ik wil die yvonne hebben
ikkedag says:
ken je dagdag
Pierre says:
nee
ikkedag says:
je bent gelollerpwnd door de red white klaagbaak je krijgt slotje
piere says: huh
dagdag says gvd heb jeuk aan reet later
piere says:
Al bijna weekend of moet je nog een lange dag?quote:
Ja, dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kitten is toch van dat vieze spul tussen de naden spuiten ter isolatie?
Dat maakt toch in de verste verte geen lawaai?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kitten is toch van dat vieze spul tussen de naden spuiten ter isolatie?
Dat maakt toch in de verste verte geen lawaai?
Dan zal het wel de verandering van de wc-pot zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nog tot een uurtje of 4 werken. En dan nog ergens schaatsen vandaag toverenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Al bijna weekend of moet je nog een lange dag?
Hoe moeilijk kan dat nou weer zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het wel de verandering van de wc-pot zijn
Whehe jij kan toveren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nog tot een uurtje of 4 werken. En dan nog ergens schaatsen vandaag toveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het wel de verandering van de wc-pot zijn
Hij zag er ook wel achterlijk sjappie-achtig uit en had een vervelende lachquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Duidelijk de verkeerde meneer ingehuurd
Gefeliciteerdquote:
aka Poolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hij zag er ook wel achterlijk sjappie-achtig uit en had een vervelende lach
Nee, gewoon Nederlands. Is nu lekker bakje koffie drinken, dus nu nog nergens last vanquote:
Had dr al een cadeau gegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb je nog wat leuks voor dr gepland/gekocht?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Whehe jij kan toveren?![]()
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer al 2 dagen hendig sjieke zandstra's te regelen via MP, maar het lukt niet echt![]()
En straks gaat hij de nieuwe wc inwijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, gewoon Nederlands. Is nu lekker bakje koffie drinken, dus nu nog nergens last van
Nee, dat wilde ik doen. Maar de badkamer mag 24-uur niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En straks gaat hij de nieuwe wc inwijden
Een bos brandnetels.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb je nog wat leuks voor dr gepland/gekocht?
24 uur niet schijtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik doen. Maar de badkamer mag 24-uur niet gebruikt worden
post een paar van die logs danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef dagdag het volgende:
iedereen hier zit me te pesten in me kuttopic
Hehehe dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En straks gaat hij de nieuwe wc inwijden
Bij de burenquote:
En dan het hele huis in een hendig sjieke stank zettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij de buren
"Hallo, wij hebben net een nieuwe pot dus mag ik even bij jullie schijten?"
De schaatsen gaan hard inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe
Ik probeer al 2 dagen hendig sjieke zandstra's te regelen via MP, maar het lukt niet echt
linK!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:11 schreef dagdag het volgende:
iedereen hier jesuz zit me te pesten in me kuttopic
Uiteraard, want vooral de deur niet dichtdoen als je klaar bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan het hele huis in een hendig sjieke stank zetten
Wij hebben twee wc'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij de buren
"Hallo, wij hebben net een nieuwe pot dus mag ik even bij jullie schijten?"
Maar ik moet morgen schaatsen hebben, anders kan ik dus niet mee doen. En wil geen goedkope, want daar kan ik nie op schaatsûh niequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De schaatsen gaan hard inderdaad
Las in de krant dat ze richting uitverkocht raken en dat online een dikke handel is ontstaan!
Doortrekken? Gaat dat bij jullie niet uit zichzelf?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, want vooral de deur niet dichtdoen als je klaar bent
Spoiledquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen schaatsen hebben, anders kan ik dus niet mee doen. En wil geen goedkope, want daar kan ik nie op schaatsûh nie
"Bij ons thuis hebben we zo'n bewegingssensorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doortrekken? Gaat dat bij jullie niet uit zichzelf?
Ik ging dus laatst schaatsen op erfstukken van een één of andere overgrootopaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen schaatsen hebben, anders kan ik dus niet mee doen. En wil geen goedkope, want daar kan ik nie op schaatsûh nie
schaatsen met andere mensen. En ik ben volgens mij de enige die geen schaatsen heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spoiled
Waar aan meedoen dan, echt een schaatswedstrijd?
Die ook mn billetjes afspoeltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Bij ons thuis hebben we zo'n bewegingssensor"
Dat moet je ook niet doen he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ging dus laatst schaatsen op erfstukken van een één of andere overgrootopa
hoge noren, te klein, en bot
Wat een pijn zeg, jezus
Met automatische tamponverwijderaarquote:
Welke maat heb je dan, heb nog wel mooie icehockey schaatsen liggen! :'_quote:
Hehehe, nouja, veel succes op je zoektocht danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
schaatsen met andere mensen. En ik ben volgens mij de enige die geen schaatsen heeft
Nou wordt het wel een beetje vreemdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met automatische tamponverwijderaar
Gefeliciteerd!quote:
42, maar ben op zoek naar noren. Ik ben erachter gekomen dat ik daar beter op kan schaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan, heb nog wel mooie icehockey schaatsen liggen! :'_
Vast wel. Maar ik wil ook vaker gaan schaatsen met mn vriendinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe, nouja, veel succes op je zoektocht dan
Heeft geen van die andere mensen wellicht een extra paar?
NB misschien?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
42, maar ben op zoek naar noren. Ik ben erachter gekomen dat ik daar beter op kan schaatsen.
Mwhehehe is van zo'n oude grapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou wordt het wel een beetje vreemd
quote:Damestoilet
Henk zit in het vliegtuig naar Spanje en moet ongelooflijk naar het toilet, maar het heren toilet is constant bezet. Hij smeekt een stewardess om naar het dames toilet te mogen. In eerste instantie wil de stewardess het niet toestaan, maar een passagiersstoel die nat wordt is ook niks.
Henk loopt zwetend en krom naar het toilet met de stewardess achter hem aan gesneld:
"meneer, meneer, ik moet u wel even waarschuwen; U moet van de knopjes afblijven."
Henk is al lang blij en schiet de toiletpot op.
Nagenietend van de enorme bevrijding ziet hij 4 knopjes voor zich!? (WWS) (WL) (BL) (ATV).
Na een kleine overweging slaat hij de waarschuwing van de stewardess in de wind en drukt op het eerste knopje. Hij wordt prettig verrast door een heerlijke Warm Water Straal tussen de billen. Meteen drukt hij de tweede knop in. Nu blaast er een heerlijke Warme Lucht zijn billen weer droog.
"Verdorie, wat hebben die wijven het toch goed" denkt Henk.
Hierna drukt hij de derde knop in en er verschijnen twee robot handen die zijn harige billen met Baby Lotion insmeren. Henk wordt al helemaal geil van de gedachte wat die vierde knop zal doen. Wanneer Henk de vierde knop indrukt wordt hij wakker in het ziekenhuis. Verschrikt kijkt hij om zich heen, het enige wat hij zich kan herinneren was dat hij het knopje (ATV) indrukte.
Aan de zusters kon Henk niets vragen, die spraken alleen maar Spaans.
Ineens ziet hij naast zich op zijn nachtkastje een bloemetje met een kaartje van Martinair:
"Dag Henk. Wat had ik nou gezegd, blijf van die knopjes af!
ATV = Automatisch Tampon Verwijderaar.
Je lul ligt op het nachtkastje!"
Als ik zijn schaatsen aan doe dan raak ik in een coma en wil hij bezoekers entree vragen om er geld aan te verdienenquote:
jezusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe is van zo'n oude grap
[..]![]()
Je bent al een klapjosti, doe normale schaatsen aan, dan ben je er ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik wil klapschaatsen, maar die zijn zo duur
te flauwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehehe is van zo'n oude grap
[..]![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik zijn schaatsen aan doe dan raak ik in een coma en wil hij bezoekers entree vragen om er geld aan te verdienen
Ja, brandnetelsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar dan krijg je wel bloemen van gers
Je kan me noren wel vergeten jijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent al een klapjosti, doe normale schaatsen aan, dan ben je er ook
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je kan me noren wel vergeten jij
Toen ik 14 was kwam ik niet meer bijquote:
quote:
400ML melk + pannenkoekbeslag is genoeg, not difficult at all isn't?quote:
Als 800 staat, dan moet je 800 doen. Maar dat is nog wel aan de hoge kant. Ga je pannekoeken bakken voor een weeshuis ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
huh staat 800 op pak
op jou verandwoording
stel ik morgen dood aan voedselvergiftiging
Heb ik ook last van, maandag tentamen, hele week niet geleerd, nu moet alles vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de hele week niks gedaan op werk en nu moet alles in één dag af
Jij weet toch niet welk pak hij heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Als 800 staat, dan moet je 800 doen. Maar dat is nog wel aan de hoge kant. Ga je pannekoeken bakken voor een weeshuis ofzo?
Goedemorgen timmmmmquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Goedemorgen timmmmmWhehe, imgfailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Heuheu ouwe rukkertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Lyzio het volgende:
Goeiemorgen.
Maar die kots ik ook uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
hey als je je ziekte goed uitbuit zou je bosjke bloemen ontvangen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
hey als je je ziekte goed uitbuit zou je bosjke bloemen ontvangen
Ja, of je rookt gewoon nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Lyzio het volgende:
Heb ik op mijn vrije dag nog maar één peuk in mijn pakje zittenErgo: ik moet dadelijk dus alsnog de deur uit in deze teringkou om sigaretten te halen terwijl ik me voor had genomen om de hele dag met mijn lelijke harses voor de computer te gaan zitten om het werkende volk op FOK! eens goed op de hak te nemen.
BAH!
En dam meur je ook nog eens de hele dag naar rookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Lyzio het volgende:
Heb ik op mijn vrije dag nog maar één peuk in mijn pakje zittenErgo: ik moet dadelijk dus alsnog de deur uit in deze teringkou om sigaretten te halen terwijl ik me voor had genomen om de hele dag met mijn lelijke harses voor de computer te gaan zitten om het werkende volk op FOK! eens goed op de hak te nemen.
BAH!
Ook een optie inderdaad.quote:
quote:
Een harry potter brilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Lyzio het volgende:
Godverdomme, nou valt het linkerglas van mijn bril ook nog eens eruit (heb normaal lenzen). Nu heb ik dat met plakband zo een beetje vastgemaakt. Het ziet niet uit.
Als een klapjosti en een mafketelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn bril is ook net binnen, straks maar eens even ophalen, kijken hoe dat staat
Verdulleme! Nu heb je het einde verklaptquote:
Man met kleine piem0lquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Verdulleme! Nu heb je het einde verklapt
Wel verdullemequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Verdulleme! Nu heb je het einde verklapt
HOMO! Jij wou 'm zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
En nog heb ik niet ontbetenIk zit alleen maar koffie te drinken en heb ook nog niets gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En fappen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Lyzio het volgende:
Wat een dilemma-dag. Sigarettenprobleem is opgelost. Er lag nog een pakje hier. Maar nu moet ik dus een keuze gaan maken. De hele dag FOK!ken óf gamen. Of allebei!Maar dan ga ik toch een ding doen want mannen kunnen geen twee dingen tegelijk. Hmm..
Gewoon gamen en als je d00d bent lekker alt+tabbenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het niet te eten, hou sowieso niet van rozijnen/krenten.
KAASKNAKKERS!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Paaskonijn het volgende:
(*%#$&$(*#&$*(3 koop ik knakworstjes met witte broodjes, stroomt er opeens fucking kaas uitKAAS!!11 [ afbeelding ] wie verzint dat nou?
[ afbeelding ]
Dat stond er dus gvd niet op.quote:
De makers?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Paaskonijn het volgende:
(*%#$&$(*#&$*(3 koop ik knakworstjes met witte broodjes, stroomt er opeens fucking kaas uitKAAS!!11 [ afbeelding ] wie verzint dat nou?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef reetveter het volgende:
GoeieeesmorgesssWat een nacht vol humor was dit
![]()
![]()
"Dan moet je het laten zakken"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Alleen maar méér honger gekregen wtf?![]()
![]()
ik heb 6 broodjes op met knakworstdingen
Die gaat de boeken in!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Die jongen was echt sneu zeg, 18 jaar en zo naief
Geen zin in. Ik bestel een pizza.quote:
En dat de minister president op dat tijdstip aan het msnen wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef reetveter het volgende:
Ik wed trouwens dat die NOOIT meer met 17 jarige gaan praten. Hij dacht serieus dat ik Alberto was en dat dat meisje mijn dochter was
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik bestel een pizza.
Er is nog niks open zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om 12:05 een pizza bestellen
Gooi er dan zelf één de oven in
Vanavond doe ik misschien wel weer mee. Tenminste als ik geen plannen voor vanavond maakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef reetveter het volgende:
Ik wed trouwens dat die NOOIT meer met 17 jarige gaan praten. Hij dacht serieus dat ik Alberto was en dat dat meisje mijn dochter was
![]()
![]()
Ik zou het niet weten, nog nooit behoefte gehad om om 12 uur een pizza te bestellenquote:
Ik kan wat proberen als je me de plaatjes bezorgtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Kan hier niemand een half Nederlandse half Noorse vlag in elkaar photoshoppen voor mij?
Diagonaal door de helft.
Waar, wie, wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kan wat proberen als je me de plaatjes bezorgt
nohhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit behoefte gehad om om 12 uur een pizza te bestellen
Nee, niemand heeft medelijden.quote:
quote:Zoals je ziet zullen wij niet minder investeren door de crisis. Mochten we in de problemen komen dan zal een krabbel voor staatssteun aan Wjbos.hyves.nl ongetwijfeld snel worden gehonoreerd. Hyves moet nu toch wel te groot zijn om om te laten vallen?
Enfin. We wensen je een jaar vol gezondheid en leedvermaak (geluk is tenslotte relatief) en we hyven,
Raymond
Team Hyves
Ps. Toch een raar idee, het halve land mailen. Hopelijk werkt "reply all" inderdaad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |