Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet stiekem daadwerkelijk een voorliefde/nieuwsgierigheid voor/naar rukkende mannen die eihard de grond in werd gedrukt danwel stiekem bevestigd werd?
Hm?
Dat sowieso. Dan gaat ze eerst keihardzitten mauwen, totdat je kijkt, en dan gaat ze piesenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm apart...
Dan zal ze het doen om je te pesten...
Als je er echt achter wilt komen kan je een gedragstherapeut inhuren, alleen dat is wel voor als je de loterij hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dan gaat ze eerst keihardzitten mauwen, totdat je kijkt, en dan gaat ze piesen
Terwijl ik toch aandacht genoeg geef. Ik snap er helemaal niets van
quote:
Nomnom-lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe?
Ik accepteer geen natura![]()
Mits je goddelijk lekker bent.
Niet echt, was veel troep, hij piste namelijk niet meer in zn bak maar overal.quote:
Mijn msn doet het niet op het momentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
klopt, helemaal knetter
accept me op msn
Dit is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet echt, was veel troep, hij piste namelijk niet meer in zn bak maar overal.
Heb daar nog een aantal dvd's door moeten weggooien
quote:
Voor ik een gedragstherapeut voor de kat neem, flikker ik het beest nog eerder in de klikoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je er echt achter wilt komen kan je een gedragstherapeut inhuren, alleen dat is wel voor als je de loterij hebt gewonnen.
Och, zwabber eroverheen, van die plastic handschoenen aan om die dvd's te pakken en dan was het wel weer netjes!quote:
MJA, als ie oud is, kannie ook dement zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor ik een gedragstherapeut voor de kat neem, flikker ik het beest nog eerder in de kliko
Het beest is ook gewoon al oud,dusja, dan mag je raardoen, en krijg je het er nooit meer uit
Zijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MJA, als ie oud is, kannie ook dement zijn
Kut, hier ging de lach bij mij ook hardopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Martijn zegt:
Die lotje is online
NG 181129 zegt:
lotje?
NG 181129 zegt:
voeg toe in dit gesprek
" lOtjj.. .. is aan het gesprek toegevoegd.
NG 181129 zegt:
hoi lotje
Martijn zegt:
Jow lotje
NG 181129 zegt:
ben jij er al aan toe om flink zwanger te raken?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Martijn zegt:
Die lotje is online
NG 181129 zegt:
lotje?
NG 181129 zegt:
voeg toe in dit gesprek
" lOtjj.. .. is aan het gesprek toegevoegd.
NG 181129 zegt:
hoi lotje
Martijn zegt:
Jow lotje
NG 181129 zegt:
ben jij er al aan toe om flink zwanger te raken?
Ook bak zonder bovenkant niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij
En zover gaat mijn kennis in de kattenpsychologie niet
Het is altijd alzo geweest, dus zoveel last heb ik er neit van.
En nu ga ik slapen. Trusten![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij
En zover gaat mijn kennis in de kattenpsychologie niet
Het is altijd alzo geweest, dus zoveel last heb ik er neit van.
En nu ga ik slapen. Trusten![]()
WTF!quote:
stiekem onder de dekens omdat ie bang is dat papie en mammie hem ontdekken wat een kankerkneusquote:
NOH!quote:
Dé tering zegquote:
Ik zie dat ook nooitquote:
Ik meestal wel maar in dit geval.quote:
Je moet wat om 1:39quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:39 schreef reetveter het volgende:
mark zegt:
huh hoezo fotos vn mij gemaakt
Joey zegt:
jaa ik snap dat niet
Je hebt een buzzer verzonden!
Joey zegt:
hoo foutje
mark zegt:
mg jouw cam is aan bn benieuwt hoe je eruit ziet
DEZE MAN IS KONING
Zal wel niet al te slim zijn.quote:
goddelijk lekker dan, als patatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alleen denk ik bij nomnom aan een obese persoon die een broodje nutella wegwerkt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:39 schreef reetveter het volgende:
mark zegt:
huh hoezo fotos vn mij gemaakt
Joey zegt:
jaa ik snap dat niet
Je hebt een buzzer verzonden!
Joey zegt:
hoo foutje
mark zegt:
mg jouw cam is aan bn benieuwt hoe je eruit ziet
DEZE MAN IS KONING
waarom niet ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier zijn mijn buren niet blij mee.
Ja, maar obese personen nietquote:
ben niet obese..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar obese personen niet
Dat zei ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |