Nou...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind katten ook veel liever.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Katten.
Ik heb hier een hele lieve poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met stage bij een dierenarts en asiel (wat overigensquote:
Yes, wil je mijn zak even vasthouden ? hij is ook zo zwaarquote:
quote:
Alleen is onze poes een kutbeest.quote:
Jammer dat het stuk van The English part of Belgium er niet meer tussen stondquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef reetveter het volgende:
whehehe ik heb pic van krentenbol en zeg dat ik het ben, iedereen vind mij mennus geil
Ik ben je slaafje nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Yes, wil je mijn zak even vasthouden ? hij is ook zo zwaar
Poezen luisteren meestal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen is onze poes een kutbeest.
Ze luistert niet naar haar naam. (terwijl pavlov toch een goede naam is), waar ze wel naar luistert is trut, kutkat en hoerenbeest
Dat, en zepiest overal behalve op haar bak
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef reetveter het volgende:
whehehe ik heb pic van krentenbol en zeg dat ik het ben, iedereen vind mij mennus geil
Misschien heeft je kat iets onder de leden ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef timmmmm het volgende:
Dat, en zepiest overal behalve op haar bak
Wat is daar de humor van?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
3 jaar geleden ging ik met vrienden losers van chatsites afhalen. Begonnen we de cam met iemand zat hij al te sjorren in zijn nakieWat een drama was dat.
ik betaal je goed voor dit werkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben je slaafje niet![]()
![]()
Verder heb ik ook helemaal geen mental image
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heeft je kat iets onder de leden ?
Geen idee. Tienerideeën.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar de humor van?
Wie kaatst kan de bal verwachten noemen ze dat ook wel
Ga door ex!quote:
Foto?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:23 schreef reetveter het volgende:
OMGOMGOMG DIE MARKDIE FOTO
ZOTHEID VOEG HEM TOE
Een poes moet je zachtjes strelen voor ie lief wordtquote:
Hoe?quote:
Niet stiekem daadwerkelijk een voorliefde/nieuwsgierigheid voor/naar rukkende mannen die eihard de grond in werd gedrukt danwel stiekem bevestigd werd?quote:
markmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:23 schreef reetveter het volgende:
ZOTHEID VOEG HEM TOE
Neen. Dat dacht ik eerst ook, dus naar de dierenarts geweest. Die zei dat hij niet wist waar het aan lag, dus dat het gewoon een asociaal kutbeest was. (hoewel hij het wat subtieler zeiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heeft je kat iets onder de leden ?
Hm apart...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Dat dacht ik eerst ook, dus naar de dierenarts geweest. Die zei dat hij niet wist waar het aan lag, dus dat het gewoon een asociaal kutbeest was. (hoewel hij het wat subtieler zei)
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:23 schreef reetveter het volgende:
ZOTHEID VOEG HEM TOE
quote:
NOH@quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef reetveter het volgende:
happy new year zegt:
hi
happy new year zegt:
hoest?
Joey zegt:
lekker, met jou?
happy new year zegt:
jep ook
happy new year zegt:
ik dacht dat je jongen wa sorry
Joey zegt:
oow, zoek je een jongen?
happy new year zegt:
ja
Joey zegt:
Ik kan je wel msn van remlof geven?
happy new year zegt:
wie is dat dan
happy new year zegt:
geef maar
Joey zegt:
forum@fok.nl
happy new year zegt:
hoe uod?
Joey zegt:
19
happy new year zegt:
ok
Joey zegt:
hij is wel 24 notes lang
Joey zegt:
toegevoegd?
happy new year zegt:
jaaa
Mwhehe onze kat piste ineens bloed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Dat dacht ik eerst ook, dus naar de dierenarts geweest. Die zei dat hij niet wist waar het aan lag, dus dat het gewoon een asociaal kutbeest was. (hoewel hij het wat subtieler zei)
Jawel!quote:
Hilarisch ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe onze kat piste ineens bloed.
Toen maar verkocht of weggegeven, dunno wat mn huisgenoot er precies mee gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |