Goed bezig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik hier het allervroegst van iedereen, en zij zijn de halve dag aan het lullen over de meest on-interessante dingen op aarde.
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeienquote:
En zo kan ik nog wel 100 andere voorbeelden geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeien
Hoe kan mn pm het nou niet doenquote:
Joor best wasunt goed ienafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Ik kan niet antwoorden omdat jouw pm niet bestaat ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Als ze klaar zijn met LARPenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
En ik heb een mok, waar dus koffie in moet. Maar die is altijd na 2 slokken leeg, terwijl mijn collega's wel een kwartier met 1 kopje kunnen doen
Of het mijne!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
Nee, als je larpt ben je een no-lifer, als je een mod bent ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus als je mod wilt worden, dan moet je kunnen larpen?
Oh, werkt het zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, als je larpt ben je een no-lifer, als je een mod bent ook..dat KUNNEN larpen komt dan vanzelf wel..
Dat moet je sowieso nalezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Silentalarm het volgende:
hadden jullie gister nog leuk gechat dan?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.
Vanaf pagina drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, echt nep dit. Foto's linken lukt vanuit ieder fobo, behalve die van RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar soms logt bio ook weleens in onder mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |