Als er stelselmatig beweerd wordt dat de IDF en IAF doelbwust de Palestijnse burgerbevolking bestookt, dus dat burgers de militaire doelen zijn, waag ik me dat te betwijfelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar Israël IS ook de oorzaak van heel veel onrecht in het Midden-Oosten. Weerleg dat eens maar. En ik heb helemaal niks gelezen van Salvador waar indoctrinatie en propaganda uit blijkt.
Gast ga even ergens anders lopen ouwehoeren. Trolliequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, omdat je een oordeel velt over iets wat je niemand begrijpt.
Ja, je hebt er niets mee te maken.
Ja, uit je hele post druipt Israelhaat.
Ik ben geen Israelaanhanger, ik ben neutraal. Maar ik heb wel een broertje dood aan die Nederlandse Palestijnenhype. Je vrienden waren gisteren in Utrecht anders erg duidelijk over Hitler.
Precies wat ik hier ook dacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogelijk ... maar niet op de oplossing die de (arabische) wereld graag zou zien vrees ik
Ja, inhoudelijk ligt hier de grens voor jou? Je bent wel goed in het bepalen wat ik moet doen en denken. Misschien moet je je aansluiten bij HAMAS, groupie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gast ga even ergens anders lopen ouwehoeren. Trollie
Hier zeg je dus precies wat ik bedoel, minder druk, waarmee je dus erkent dat er weldegelijk veel druk op de situatie lag. Dat ze het toen gezellig in Oslo in een woonkamer geregeld hebben maakt geen verschil, als het aan de partijen zelf had gelegen was er helemaal geen akkoord gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik... lees je eens in. De gesprekken die leiden tot de Oslo akkoorden waren al begonnen tijdens de besprekingen in Madrid. En als ze het niet hadden gewild, hadden ze niet getekend. Kijk maar naar Madrid. Er was juist getekend omdat er onder minder druk, meer ruimte was voor echte gesprekken ipv de gebruikelijke 'jamaar hij' en 'jamaar zij' praatjes.
De misdragingen van Israel vallen in het niet bij hoe de arabieren elkaar onderling behandelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Maar Israël IS ook de oorzaak van heel veel wat onrecht in het Midden-Oosten.
Ik denk dat het standpunt van VS niet gaat veranderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want die gaat zich radicaal anders opstellen richting Israel denk je?
Die was als schild gebruikt door de Israëliërs!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef SalmanPack het volgende:
De Al-Jazeera cameraman is tijdens de Live-uitzending geraakt door een Palestijnse steen.
"we got to stop our coverage and get some medical treatment"
De Joodse lobby heeft zijn uitwerking duidelijk gehad op jou. Hitler, Hamas aanhanger, groupie..... wat ben ik nog meer als ik Israel niet steun?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, inhoudelijk ligt hier de grens voor jou? Je bent wel goed in het bepalen wat ik moet doen en denken. Misschien moet je je aansluiten bij HAMAS, groupie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, inhoudelijk ligt hier de grens voor jou? Je bent wel goed in het bepalen wat ik moet doen en denken. Misschien moet je je aansluiten bij HAMAS, groupie.
editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De Joodse lobby heeft zijn uitwerking duidelijk gehad op jou. Hitler, Hamas aanhanger, groupie..... wat ben ik nog meer als ik Israel niet steun?
Als je het zo zegt heb je gelijk. Maar dan is een resolutie zonder 'druk' nooit mogelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:17 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Hier zeg je dus precies wat ik bedoel, minder druk, waarmee je dus erkent dat er weldegelijk veel druk op de situatie lag. Dat ze het toen gezellig in Oslo in een woonkamer geregeld hebben maakt geen verschil, als het aan de partijen zelf had gelegen was er helemaal geen akkoord gekomen.
Is heel leuk, maar misschien moet je dan eerst verdiepen in de personen die niet pro-israël zijn.quote:
Dat klinkt anders al heel anders.quote:
het is dan vast veel handiger om je kinderen met stenen te laten gooienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die was als schild gebruikt door de Israëliërs!
Serieus, als er bij mij voor de deur 20 man tot de tanden toe bewapende soldaten achter mijn tuinhekje zaten was het 'stenen gooien naar 20 man tot de tanden toe bewapende soldaten achter mijn tuinhekje' toch 1 van de laatste dingen die ik zou verzinnen om te gaan doen.
In een oorlog moet er 1 toegeven. Alleen dan gloort het licht van de vrede aan de horizon.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hans Anders klinkt anders al heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |