Dolletjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar ik wil het alleen met hem doen.
Want hij was grappig.
Ik kwam nog wel eens bij hem gokken en naar de stad kijken.
Mogge Heidi.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Cc, volgens mij heb ik hem want ik heb een mailtje extra ontvangen zie ik. Verder wacht ik nog wel eventjes.
Oh, jij krijgt ook een bal van me als ik ze ooit laat groeien. Ik kan wel zonder ook.quote:
Jamaar nu heb ik niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar zeg eens en ik spaar rustig met je mee. Dat wat je nu hebt, is dat misschien niet gewoon beter omdat je het anders gewoon wel zou weten? Ik zit ook te wachten op mijn lichtbol moment en als die niet komt, dan zal ik het wel ergens goed vinden ofzo. Dat denk ik dan maar. Of ik moet gewoon ballen krijgen. Als ik ze ooit krijg, dan krijg jij er eentje van me.
Is het al tijd?quote:Vanmiddag drinken we om 16.30 uur een borrel.
Jawel, je hebt wel iets, wat ook haske belangrijk is. Werk is niet zaligmakend, sterker nog. Het doet mij vaak beseffen hoe belangrijk de rest is maar dat kan ik niet goed overbrengen hier. We moeten binnenkort ergens kindloos een bakkie doen. Doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar nu heb ik niks.Geen werk, geen recente werkervaring, geen flexibiliteit.
iig geen ghbquote:
quote:
quote:SuperEgg drink cooler van Piet Hein is een 3-dimensionale uitvoering van de Superellipse-formule. Het Super Egg is gemaakt van RVS en bevat een vloeistof die wanneer bewaard in de vriezer uw drankjes langer koel houdt en bovenal niet verwatert.
Straks krijgen we kant en klare oplossingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Zo'n stuk ijzer in je zuipen, nee da's niks.
Die įndere "nieuwe" manier van "drinken" is inmiddels doorgedrongen tot de krant van wakker Nederland:![]()
Wodkatampon trend bij tieners
Ik zou dus al drinkend mijn glas aan stukken slaan ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Zo'n stuk ijzer in je zuipen, nee da's niks.
Die įndere "nieuwe" manier van "drinken" is inmiddels doorgedrongen tot de krant van wakker Nederland:![]()
Wodkatampon trend bij tieners
Ja de bomen zijn nu echt supermooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk weer hier, zeker om leuke plaatjes te schieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die over het weiland is richting Appiedoorn genomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja de bomen zijn nu echt supermooi.
Leuke foto's LS, tis vandaag echt opvallend, hoe wit de omgeving is. Eerder deze week overal ijs aan de bomen, nu is het wit van sneeuw en rijp. Winterwonderlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die over het weiland is richting Appiedoorn genomen
Vannacht was het nog mooier. Bijna volle maan, beetje mist en strenge vorst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuke foto's LS, tis vandaag echt opvallend, hoe wit de omgeving is. Eerder deze week overal ijs aan de bomen, nu is het wit van sneeuw en rijp. Winterwonderland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wodkatampon heeft het zelfs gehaald tot op de FP
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 13:02 schreef Fatal_Papercut het volgende:
Janice was die avond de Bob, dus zij deed appelsap in haar tampon...
Die van het CDA ziet het ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef versabommie het volgende:
zow... knullie van sgp doet nuttige dingen zeggen
Nee live debat gazastrook...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat kijk jij in vredesnaam?T vragenuurtje? je verveelt je echt hč
jamaar die stuurt weer aan op hulp, strax zitten er inene hollandsche blauwhelmen in de gazastrookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die van het CDA ziet het ook wel goed.
Ze hebben dat stukje van De Telegraaf vrijwel letterlijk gekopieerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wodkatampon heeft het zelfs gehaald tot op de FP
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Vind ik óók al van die klotige stukken ijzer. Irriteert me mateloos, zo'n nepzeepje op het aanrecht. Ik maak het altijd weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
en het lijkt mij niks, zo'n zeepje tegen geurtjes aan je handen in je glas.
Ja nou ja, dan kan je helemaal wel stoppen met ademen, als dat de maatstaf is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik óók al van die klotige stukken ijzer. Irriteert me mateloos, zo'n nepzeepje op het aanrecht. Ik maak het altijd weg.
Maar op de schaal van wereldproblemen stelt het niet veel voor natuurlijk.
In Veendam nota bene.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
Eej Cc, įls je het doet, wél de auto op slot zetten met die reservesleutel!
Dief pikt opwarmende auto
VEENDAM - Een inwoner van Veendam is donderdag bestolen van zijn auto met draaiende motor. Dat meldde de politie vrijdag.
De Veendammer had de motor van zijn wagen al gestart en ging vervolgens nog even zijn huis in. Toen hij enkele minuten later weer terug kwam was de auto al verdwenen. Volgens de politie had de man de motor gestart om de ruiten te ontdooien.
ad.nl
Vanavond eens even op zoek gaan naar die reservesleutel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
Eej Cc, įls je het doet, wél de auto op slot zetten met die reservesleutel!
Ik ook van jou Gert, ik ook van jouquote:
en de hamer en de gummiknuppel... niet zo gek dat ze het padje kwijt is, als ze een dokter heeft die haar met een voorhamer en gummiknuppel onderzoekt en zij het nog normaal vind ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
SP en GL zijn werkelijk het padje kwijt.
http://www.nos.nl/politiek24/quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:50 schreef Noek het volgende:
Geef eens een linkje want André is klaar qua streaming.
quote:
Nou zo voelde het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik las dat Buuv ooit een inval had gedaan in een verpleeghuis.
neuh was pas de eerste termijn.. iedereen heeft ff zijn zegje gedaan en dan gaat maxime over 5 minuten alles ontkennen en dom lullen zodat niemand het meer begrijpt.. en dan krijgen we de derde termijn waarin de pvv dan een motie indient ( zo eindigt ongeveer elk debat) waarin ze stellen dat iedereen op moet zoutenquote:
5000quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef versabommie het volgende:
zomaar een vraag he, maar wie van de heren hier zou verdonk doen voor 2000 euro?
Man ik zou Guusje ter Horst nog voor 20 euro doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Grapje natuurlijk, ik betaal niet voor seks.
Het ging toch niet over wapensmokkel maar het vervoeren van wapens of wapenonderdelen via Nederland? Ik vind het allemaal moeilijk te beoordelen maar denk even terug aan de Bijlmerramp. Dat was een El Al vliegtuig dat wrs uranium aan boord had. Kwalijke zaak en nooit echt bewezen maar er waren aanwijzingen genoeg in die richting.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
Wapensmokkel controlleer je niet kudt, wapensmokkel probeer je tegen te gaan! pffffffff
Maar in de ICT is je uurloon toch wel wat hoger dan dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man ik zou Guusje ter Horst nog voor 20 euro doenIk zit in de ict he.. ben de schaamte al lang voorbij
ja en de echte foute lul, namelijk de verkeersleider die de beslissing nam ze in die flat te boren, die zit er nog gewoon he! (ik heb bij de rld gewerkt)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging toch niet over wapensmokkel maar het vervoeren van wapens of wapenonderdelen via Nederland? Ik vind het allemaal moeilijk te beoordelen maar denk even terug aan de Bijlmerramp. Dat was een El Al vliegtuig dat wrs uranium aan boord had. Kwalijke zaak en nooit echt bewezen maar er waren aanwijzingen genoeg in die richting.
dat wel, maar ook in tijden van recessie is elke ict-er een hoer...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar in de ICT is je uurloon toch wel wat hoger dan dat mag ik hopen
Ja maar daar heb ik het niet over. Peters van GL had het over meer controle op het vervoeren van wapens vanuit de USA via Nederland. Dus datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef versabommie het volgende:
ja en de echte foute lul, namelijk de verkeersleider die de beslissing nam ze in die flat te boren, die zit er nog gewoon he! (ik heb bij de rld gewerkt)
had mijn post al aangevult... als ze dingen als gelijkheidsprincipes wil bespreken moet ze die wel zelf hanteren...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik het niet over. Peters van GL had het over meer controle op het vervoeren van wapens vanuit de USA via Nederland. Dus dat
Ik ga weer luisteren.
Ah ok. Ik vind het allemaal zo ingewikkeld die hele kwestie. Ik ben niet pro of anti wie dan ook. Vind het gewoon verschrikkelijk voor al die onschuldige slachtoffers. Of het nu Palestijnen of Israėlieten zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
had mijn post al aangevult... als ze dingen als gelijkheidsprincipes wil bespreken moet ze die wel zelf hanteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |