Ik zou dus al drinkend mijn glas aan stukken slaan ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Zo'n stuk ijzer in je zuipen, nee da's niks.
Die ándere "nieuwe" manier van "drinken" is inmiddels doorgedrongen tot de krant van wakker Nederland:![]()
Wodkatampon trend bij tieners
Ja de bomen zijn nu echt supermooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk weer hier, zeker om leuke plaatjes te schieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die over het weiland is richting Appiedoorn genomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja de bomen zijn nu echt supermooi.
Leuke foto's LS, tis vandaag echt opvallend, hoe wit de omgeving is. Eerder deze week overal ijs aan de bomen, nu is het wit van sneeuw en rijp. Winterwonderlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die over het weiland is richting Appiedoorn genomen
Vannacht was het nog mooier. Bijna volle maan, beetje mist en strenge vorst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuke foto's LS, tis vandaag echt opvallend, hoe wit de omgeving is. Eerder deze week overal ijs aan de bomen, nu is het wit van sneeuw en rijp. Winterwonderland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wodkatampon heeft het zelfs gehaald tot op de FP
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 13:02 schreef Fatal_Papercut het volgende:
Janice was die avond de Bob, dus zij deed appelsap in haar tampon...
Die van het CDA ziet het ook wel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef versabommie het volgende:
zow... knullie van sgp doet nuttige dingen zeggen
Nee live debat gazastrook...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat kijk jij in vredesnaam?T vragenuurtje? je verveelt je echt hè
jamaar die stuurt weer aan op hulp, strax zitten er inene hollandsche blauwhelmen in de gazastrookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die van het CDA ziet het ook wel goed.
Ze hebben dat stukje van De Telegraaf vrijwel letterlijk gekopieerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
De wodkatampon heeft het zelfs gehaald tot op de FP
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Vind ik óók al van die klotige stukken ijzer. Irriteert me mateloos, zo'n nepzeepje op het aanrecht. Ik maak het altijd weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
en het lijkt mij niks, zo'n zeepje tegen geurtjes aan je handen in je glas.
Ja nou ja, dan kan je helemaal wel stoppen met ademen, als dat de maatstaf is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik óók al van die klotige stukken ijzer. Irriteert me mateloos, zo'n nepzeepje op het aanrecht. Ik maak het altijd weg.
Maar op de schaal van wereldproblemen stelt het niet veel voor natuurlijk.
In Veendam nota bene.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
Eej Cc, áls je het doet, wél de auto op slot zetten met die reservesleutel!
Dief pikt opwarmende auto
VEENDAM - Een inwoner van Veendam is donderdag bestolen van zijn auto met draaiende motor. Dat meldde de politie vrijdag.
De Veendammer had de motor van zijn wagen al gestart en ging vervolgens nog even zijn huis in. Toen hij enkele minuten later weer terug kwam was de auto al verdwenen. Volgens de politie had de man de motor gestart om de ruiten te ontdooien.
ad.nl
Vanavond eens even op zoek gaan naar die reservesleutel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
Eej Cc, áls je het doet, wél de auto op slot zetten met die reservesleutel!
Ik ook van jou Gert, ik ook van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |