abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64877131
Was het niet in eerdere series zo dat de pot niet negatief kon worden? Volgens mij meen ik te herinneren dat de pot naar 0 werd in een bepaalde serie, terwijl het eigenlijk een negatief bedrag had moeten worden, maar dat weet ik niet zeker meer. Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:06 #252
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64877270
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef Irving het volgende:
Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
Dat zou dan de eerste keer zijn, want dat is nog nooit voorgekomen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 10 januari 2009 @ 03:24:19 #253
88233 Steve
Still the best.
pi_64877643
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik denk wel dat het waar is dat de Mol niet eerder bekend was. De Mol zelf mag liegen en bedriegen, manipuleren en marchanderen, maar wat de programmamakers ons laten zien is de afgelopen jaren toch altijd de waarheid geweest. Natuurlijk wel op een bepaalde manier in beeld gebracht en suggestief gemonteerd, maar ik geloof niet dat we door de programmamakers ooit keihard voorgelogen zijn. Als dat nu wel zo zou zijn, vind ik dat teleurstellend.
Ik zou het teleurstellend vinden als de makers echt de mol pas een dag van tevoren kiezen, helemaal als het door een paar oude mollen wordt bepaald. Mol zijn lijkt me niet iets wat je zomaar even doet.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Waarom topito's? Dat was toch juist iets voor mexico
Dat is erg inspiratieloos inderdaad. Als je dan toch weer van die rotdingen in het spel wil brengen, verzin dan iets nieuws na de kokers, sjekkels, topito's enzovoort.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatie
[que gejuich]
En die nieuwe locatie is.....!
[tromgeroffel]
Gewoon Ierland!
Ik hoop dat ze naar een nog kouder land gaan. . Die BN'ers hoeven echt niet zo verwend te worden.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Seizoen 3 was het beste. Seizoen 4 was ook heel erg goed. Seizoen 1 was leuk omdat het nieuw was en had leuke opdrachten. De mol van seizoen 2 viel (nu ik het terugkijk ) tegen, maar was ook erg vermakelijk. Van de BN'ers vond ik seizoen 4 leuk, vooral omdat het zo grappig was. .
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef easy-going het volgende:
Ik zit ff op die wikipedia te kijken.
Toch wel grappig dat George als de beste Mol ever wordt beschouwd terwijl in die editie het meeste prijzengeld is gewonnen.
Ligt ook een beetje aan hoeveel geld er te verdienen is hè. Dat wil per editie volgens mij ook wel verschillen. En de hoofdtaak is ook wel om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, maar je moet daarbij ook de mensen misleiden. En daar was George een kei in.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
Leuke post.
Ik vind het toch iets te duidelijk. Misschien dat hij nadat hij de helm zag zijn zonnebril maar heeft opgelaten? Die man is ook niet gek, die begrijpt ook dat wij zitten te geilen op hints.
Maar ja, na Inge Ipenburg en de vingerhint zou het me ook weer niet echt verbazen. .

Heerlijk trouwens, alle theorieën weer. Ze zijn ook weer goed aan het mindfucken met bijvoorbeeld het 'kiezen' van de mol.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 10-01-2009 03:34:27 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_64878414
Ik geloof echt niet dat er nog geen mol was.
Het programma staat of valt met een goede mol en daar zit voorbereiding aan vast.

Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
pi_64878498
Ik heb de eerste uitzending gemist
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt

Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 10:28:39 #256
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_64879399
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 08:34 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb de eerste www.uitzendinggemist.nl
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt

Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_64879620
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 08:10 schreef Utrecht het volgende:
Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
Dit is niet het eerste seizoen hè? De programmamakers weten uit eerdere seizoenen best dat een groot deel van de mensen graag de rol van Mol op zich neemt.
pi_64879682
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef Jane het volgende:
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.

En volgens mij wisten de kandidaten van elkaar wel of ze in 'het kamertje' (met de eerdere mollen) waren geweest. Daar hoor je ze over praten. Hans zegt bij binnenkomst bijvoorbeeld dat hij 'nee' heeft gezegd, waarop men gelijk reageert met 'oké, Hans is een leugenaar' o.i.d. Volgens mij omdat ze in die huiskamer konden merken of mensen via de mollenkamer kwamen of niet.
Men twijfelt geen seconde aan Annieks verhaal dat ze 'nee' had gezegd. Ze zei ook dat ze '500 euro verdiend had'. Dat kon ze alleen weten als ze 'nee' gezegd had (wat de rest ook gelijk concludeert). De rest liegt inderdaad, maar allemaal met bullshit als 'ik kreeg een andere vraag' of 'er is niet over geld gesproken' enz..
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.

Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.

Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
pi_64880094
ik dacht tijdens de hele aflevering dat Dennis en Anniek nee hadden gezegd..
Hoe kan ik Rick dan helemaal over het hoofd hebben gezien?!
pi_64880122
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.

Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.

Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
denk nog steeds dat het een spel was, de mol was al lang bekend...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_64880145
Misschien is het al genoemd maar wat mij opviel tijdens het invullen van de test aan het einde van de aflevering was dat de voice over (noem je dat zo?) iets vertelde over de mol, en toen het woordje mol werd uitgesproken zag je dat Dennis de test aan het invullen was en het woord mol tegelijk zei met deze stem (je hoorde hem (dennis) alleen niet)
Ga nog maar eens kijken op uitzending gemist...
Wie is daar?
pi_64880158
Is ook een goede zeg.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64880238
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien is het al genoemd maar wat mij opviel tijdens het invullen van de test aan het einde van de aflevering was dat de voice over (noem je dat zo?) iets vertelde over de mol, en toen het woordje mol werd uitgesproken zag je dat Dennis de test aan het invullen was en het woord mol tegelijk zei met deze stem (je hoorde hem (dennis) alleen niet)
Ga nog maar eens kijken op uitzending gemist...
Had het ff nagekeken maar het was zijn eigen stem, je hoort het woord mol en je ziet het hem tegelijk zeggen op 44.09 minuut, weet niet of het nu nog zo bijzonder is eigenlijk...!
Wie is daar?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:49:13 #264
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64880688
froukje was gisteravond bij ekstra weekend. twee opvallende zaken: ook aan haar werd de 'zonnebril' theorie van Hans gevraagd. uit haar antwoord kon je opmaken dat de kandidaten dit ook was opgevallen.
verder was ze natuurlijk heel voorzichtig, maar ze had het over 'dagen in het spel' en niet weken. dus mijn conclusie: ze zit er niet tot het einde in.

vraag: weet iemand nog op wie vera heeft gestemd?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:51:47 #265
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64880736
zo... op uitzending gemist is de mol al 27.000 keer bekeken!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_64880807
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
All I want is fucking you man
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:01:13 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64880942
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnen
pi_64881472
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnen
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.
Old enough to know better. Too young to care.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:04:29 #269
126186 to_the_loo
Don't get mad, get even.
pi_64882699
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.
Dan zou deze absoluut met terugwerkende kracht naar "Miss wie is de mol" Angela Groothuizen moeten gaan. Vind het nog steeds jammer dat zij het niet meer presenteert.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:08:58 #270
3542 Gia
User under construction
pi_64882834
Ik weet niet of dit al genoemd is, maar zou de stand van de ex-mollen achter de laptop iets te betekenen hebben?
Heb een site gevonden over een oud-iers schrift Ogham, waar wordt gesuggereerd dat die letters afgeleid zijn van de stand van de poten en vleugels van een vliegende kraanvogel.

http://www.dwk.nl/kast/data/756/kelten.htm

bij hoofdstuk 5
pi_64883215
Wie beheert de pot eigenlijk?
pi_64883392
Nog niemand, er zit nog niks in
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:28:10 #273
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64883420
Kan niet wachten tot donderdag !
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_64883571
Wat ziet die Paula er overigens slecht uit. Heb ik iets gemist en is ze ziek ofo?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:41:39 #275
202348 Susi
Temple of Love
pi_64883821
Ik ga dit lezen als ik de eerste aflevering heb gezien =)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:24:37 #276
88233 Steve
Still the best.
pi_64885061
quote:
Ze hebben wel ooit een Gouden Beeld gewonnen.
En inderdaad, twee keer genomineerd voor de ring.

Angela.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_64888192
quote:
Paul de Leeuw verdient het veel meer

pi_64889297
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef evert het volgende:
froukje was gisteravond bij ekstra weekend. twee opvallende zaken: ook aan haar werd de 'zonnebril' theorie van Hans gevraagd. uit haar antwoord kon je opmaken dat de kandidaten dit ook was opgevallen.
verder was ze natuurlijk heel voorzichtig, maar ze had het over 'dagen in het spel' en niet weken. dus mijn conclusie: ze zit er niet tot het einde in.

vraag: weet iemand nog op wie vera heeft gestemd?
Ze vond Dennis en John erg verdacht
pi_64889354
Kan een van orgine buitenlands programma wel een televizierring winnen?

Ik vraag mij bij Wie is de mol altijd af of er zonder een mol wel meer geld verdient zou worden. De spelletjes zijn sowieso best moeilijk uit te voeren en met de BN'ers heb je altijd gasten er bij zitten die zonder dat ze de mol zijn zich verdacht maken en de boel saboteren.
pi_64889365
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
Wie beheert de pot eigenlijk?

Er is een negatieve pot dus..
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:18:47 #281
3542 Gia
User under construction
pi_64890299
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

Ik vraag mij bij Wie is de mol altijd af of er zonder een mol wel meer geld verdient zou worden. De spelletjes zijn sowieso best moeilijk uit te voeren en met de BN'ers heb je altijd gasten er bij zitten die zonder dat ze de mol zijn zich verdacht maken en de boel saboteren.
Dat moeten ze wel, tot op zekere hoogte, anders hebben ze zo door wie in elk geval niet de mol zijn.

De kunst is dan om dit zo te doen dat je een mollenstreek uithaalt, die dan helaas mislukt, maar wel opgevallen is bij de anderen en liefst geen geld kost.
pi_64890472
Ik hoop dat er dit jaar geen Joris Linssen achtige figuur bij zit die duizenden euro's verliest alleen om zich verdacht te maken... dat vind ik echt heel irritant.
pi_64892009
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Waarom niet? Het programma is twee keer genomineerd.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_64892037
Net terug van wintersport. Gelukkig ned tv daar dus heb de aflevering gezien maar heb wel wat te lezen hier.
pi_64892042
Ik ben het inmiddels ook aan het volgen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 10 januari 2009 @ 18:16:35 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64892255
heb het vanmiddag even in alle rust gekeken... heerlijk om weer te volgen
en voor mij is het Hans
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_64892578
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef sverbern het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar geen Joris Linssen achtige figuur bij zit die duizenden euro's verliest alleen om zich verdacht te maken... dat vind ik echt heel irritant.
Ik vind die Hans Schiffers wel zo'n figuur anders
pi_64893403
Mijn Mol is Dennis
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:02:15 #289
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_64893586
Hans liep net iets te opvallend te klooien in de loods. Ik denk dat het iemand is die nog niet echt in beeld geweest is.

Daarom een wilde gok en zeg ik Vivienne.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 10 januari 2009 @ 21:18:29 #290
3542 Gia
User under construction
pi_64897876
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Terreros85 het volgende:

Daarom een wilde gok en zeg ik Vivienne.
Was ook mijn eerste gedachte.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:03:43 #291
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_64901185

zaterdag 10 januari 2009 @ 23:11:54 #292
238613 VVVMxx
voor rood wit gezongen
pi_64901456
Echt een raar begin met dat kiezen van de mol. Dat hebben ze echt wel van te voren afgesproken en zo niet: dan willen ze de kijkers zo aan het twijfelen zetten en blabla. Natuurlijk draait heel widm daar om, maar toch irriteerde ik me er aan

Toch stiekem heeeeeel blij dat het weer begonnen is!
now we realise
pi_64904259
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een gast is het ook.
Toch klein beetje Marc-Marie achtig, zou het leuk vinden als hij het ook zo lang volhoudt.
  zondag 11 januari 2009 @ 01:19:00 #294
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_64905167
Ook nog een geinige theorie:

Ze arriveren niet allemaal tegelijk, en bij iedere nieuwe aankomst zegt PJH dat er nog geen mol is (zou je kunnen interpreteren als; de mol is nog niet gearriveerd).

Dit zou alleen automatisch betekenen dat degene die als laatste het huis binnenkomt de mol is, en het gedoe eromheen dat dat meer een spel is om geld in/uit de pot te krijgen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_64905273
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook nog een geinige theorie:

Ze arriveren niet allemaal tegelijk, en bij iedere nieuwe aankomst zegt PJH dat er nog geen mol is (zou je kunnen interpreteren als; de mol is nog niet gearriveerd).

Dit zou alleen automatisch betekenen dat degene die als laatste het huis binnenkomt de mol is, en het gedoe eromheen dat dat meer een spel is om geld in/uit de pot te krijgen ...
Of: "Er is nog geen mol'' interpreteren als ''R. is nog geen mol,'' wat inhoudt dat Rick dus wel vantevoren wist dat hij de mol was maar het in deze spelvorm is gegoten om zowel kijker als kandidaat op het verkeerde been te zetten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64907767
Wat mij opgevallen is , is dat ze tegen iedereen zeiden : "er is nog geen mol, wil jij de mol zijn?" Behalve tegen Dennis, aan hem vroegen ze alleen of hij de mol wilde zijn (dus niet dat er nog geen mol was).
pi_64910186
Hij was de eerste, dus zou die theorie wat betreft laatste binnenkomen wel kunnen kloppen.
Wie was er eigenlijks het laatst?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64910424
Als de volgorde waarin het is uitgezonden ook de werkelijke volgorde van binnenkomst is, was Froukje als laatste binnen.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:45:26 #299
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_64910682
Bij wijze van tvp: ik geloof niet dat de mol nog niet van tevoren vaststond. En mijn mol is op dit moment Paula.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:19:38 #300
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64911644
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef k_man het volgende:
Als de volgorde waarin het is uitgezonden ook de werkelijke volgorde van binnenkomst is, was Froukje als laatste binnen.
Dat zou mooi zijn voor mijn prono
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')