quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef Snakey het volgende:
Je rukt je zeker ook nog op de Wehkamp?
poster preview plaatjes in de Largequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef Snakey het volgende:
Je rukt je zeker ook nog op de Wehkamp?
Dat is volgens mij voor weinigen herkenbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
poster preview plaatjes in de Large
http://www.loi.nl/Talen/engels/engels_voor_beginners/index.htmquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef MiVer het volgende:
boner?
je bedoelt uitbener?
met zo'n mes?
poesjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Nikmans het volgende:tering
Tevens, mensen (vrouwen) met katten in hun fobo_____________________!
kattenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Nikmans het volgende:
tering
Poezels!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Nikmans het volgende:
tering
En dan andere kattenprofielen gaan 'krabbelen' met van die glitterplaatjes. 'Fijne maandag'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Huisvrouwen die een speciale Hyvespagina maken voor hun kat
Je hebt er nogal verstand van....quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En dan andere kattenprofielen gaan 'krabbelen' met van die glitterplaatjes. 'Fijne maandag'.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef Ravage het volgende:
Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #6
word nooit huisvrouwquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef ikJur het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/Talen/engels/engels_voor_beginners/index.htm
whehe inderdaad of van hun hond Maxquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
het is gewoon die nieuwsgierigheid van ons mannen... kunnen we ook niets aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet je maar blij zijn dat sommige fobo's leeg zijn. Die mensen hadden vast zelf ook al bedacht dat ze met een foto niemand een plezier doen
Dan is het dus gewoon op eigen risicoquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is gewoon die nieuwsgierigheid van ons mannen... kunnen we ook niets aan doen
dan dienen zij dit icoontje te voerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet je maar blij zijn dat sommige fobo's leeg zijn. Die mensen hadden vast zelf ook al bedacht dat ze met een foto niemand een plezier doen

Nou dan bespaar je de moeite maar om op die van mij te klikken (heb je weer tijd over om op een andere te klikkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef ikJur het volgende:
[..]
dan dienen zij dit icoontje te voeren [ afbeelding ]
ook gedichten en andere tekstuele rotzooi in fobo's kunnen mij niet bekoren
jij hebt gewoon fotos in je foboquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan bespaar je de moeite maar om op die van mij te klikken (heb je weer tijd over om op een andere te klikken) want die staat vol met tekst en andere onzin
![]()
die van jouw kan nog door de beugel, een goeie binnenkomerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan bespaar je de moeite maar om op die van mij te klikken (heb je weer tijd over om op een andere te klikken) want die staat vol met tekst en andere onzin
![]()
Ik klikte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Een huisman (lees: vrouw) zeker. Walgelijke vlotharige nietsnutten met teveel tijd omhanden. Get a job.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel ubertriest. Ik ken iemand die een hyve voor zijn hond heeft aangemaakt. Die hond heeft 700 vrienden ofzo, bijna allemaal ook honden.
Nee. Het is een man.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
Een huisvrouw zeker. Walgelijke vlotharige nietsnutten met teveel tijd omhanden. Get a job.
TS, jij bent!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef anne_Chris het volgende:
Klacht 1: mij met huisvrouw vergelijken.Ben verdomme zo'n beetje de enige fulltime werkende moeder in dit land.
Klacht 2: ondertussen teert TS zelf op studiefinanciering waar ik belasting voor betaal.![]()
Klacht 3: debiel doen over het keldertje.![]()
Fuck dat haar dochterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En foto nr 2 en 4.. Zijn dan jongens of meisjes?
Hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
Denken dat Fok! vol zit met knappe vrouwen.
Ben je niet bang dat iemand je dochter herkent en haar er op attendeert wat je hobbies zijn? Of weet ze dat wel (kan haar leeftijd moeilijk schatten).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef anne_Chris het volgende:
Klacht 1: mij met huisvrouw vergelijken.Ben verdomme zo'n beetje de enige fulltime werkende moeder in dit land.
Klacht 2: ondertussen teert TS zelf op studiefinanciering waar ik belasting voor betaal.![]()
Ik ga me aftrekken op jouw dochterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef anne_Chris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |