Zeg, Jojoortje...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga me aftrekken op jouw dochter
Oh wacht...![]()
Niks mis met een enigsinds klassieke instelling.quote:
Jij toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
Denken dat Fok! vol zit met knappe vrouwen.
Ik heb het ook wel nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Niks mis met een enigsinds klassieke instelling.
Haha, jij gebruikt Safari of Internet Explorer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Niks mis met een enigsinds klassieke instelling.
Typisch weer zo een ongefundeerde huisvrouwen uitspraak, als je als enige in de straat full time bij de Aldi werkt dit direct landelijk generaliseren ten aanzien van alle moeders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:10 schreef anne_Chris het volgende:
Klacht 1: mij met huisvrouw vergelijken.Ben verdomme zo'n beetje de enige fulltime werkende moeder in dit land.
Klets niet mens, iedereen betaalt belasting over alles, bovendien studenten kosten nu wel geld, maar gaan het later ook verdienen en onderhouden zo praktisch de maatschappij, waaronder jouw toekomstig bejaardentehuis.quote:Klacht 2: ondertussen teert TS zelf op studiefinanciering waar ik belasting voor betaal.![]()
Wel als jij er rondwaart jaquote:Klacht 3: debiel doen over het keldertje.![]()
Ik zou m'n god niet weten wat je bedoelt met fretjes (dier?), maar okidoki.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zou m'n god niet weten wat je bedoelt met fretjes (dier?), maar okidoki.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een fret
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een fret
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |