abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64837592
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

[Diverse artikelen]
Kijk eens aan, er komt serieuze informatie los!
Het is nu wat laat, maar als ik hier morgen nog bij kan (de discussie gaat soms wel errug snel!), zal ik haar serieus lezen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64837604
Gezond verstand?

Uit het stukje onder jouw alinea blijkt waarom Hamas een allesbehalve frisse partij is. Hamas heeft de verkiezingen misbruikt om aan de macht te komen (daarvoor zijn ze ook bedoeld) en vervolgens alle democratische beginselen aan de laars te lapen en er hun eigen feestje van te maken. Dat is een stuk minder democratisch.

Hamas is voor vernietiging van de staat Israel. Men wil Israel inclusief haar burgerbevolking compleet van de kaart vegen. Dit houdt in dat men pleit voor een soort van heruitvoering van de Holocaust. Ook hebben Islamitische geestelijken er een handje van om hun onderdanen op te hitsen en aan te sporen om overal ter wereld Joden een lesje te leren.

Dat voorbeeld van die rioolbuis geeft maar aan over wat voor volk we het hebben en hoe naief "de wereld" is. De wereld heeft met al haar naiviteit goede bedoelingen en doet wat spullen cadeau. De ratten van Hamas gebruiken die spullen om rotzooi mee te trappen. DIt zegt alles over Hamas en over "de wereld". En het dan raar vinden dat Israel zich weinig aantrekt van de mening van de EU en "de wereld".

Die Joodse nederzettingen zijn ontruimd. Kennelijk is het jou een doorn in het oog, want zo heb je weer wat minder te "zeuren" over Israel. O wacht, je zoekt er gewoon wat achter en kunt gewoon verder gaan met je vunzige praatjes over Israel.

Golda Meir heeft gewoon een aantal wijze uitspraken gedaan. Er zullen best factoren zijn die er toe leiden dat mensen op een bepaalde partij stemmen. Dat wil echter niet zeggen dat die partij zich vanaf dan maar compleet moet gaan misdragen. Wellicht hadden veel stemmers dit niet voorzien, net zoals destijds in de periode voorafgaande aan WO II. Jij stemt wellicht SP, maar ik mag hopen dat het jouw hoop is dat als de SP ooit een meerderheid behaald dat ze van Nederland dan een Maoistische heilstaat maken.

Dat zeggen niet alleen Israeli´s, dat zeggen ook de foto´s die al talloze malen gepost zijn in deze topics. Het is ook niet toevallig dat huizen waar (gedode) strijders zich bevinden, vaak volgepakt zijn met kinderen. Hamas richt zich op burgerdoelen, Israel heeft het vizier gericht op terroristen, met daarbij de aantekening dat door het handelen van die terroristen er weleens burgerdoden vallen.

Als Israel zo doorgaat helpt het zeker en wordt het probleem dit keer zeker opgelost of in elk geval geminimaliseerd. Er zijn na de VN-resolutie twee opties:

1. Israel trekt zich niets aan van de resolutie (mijn zegen hebben ze en ik heb er alle begrip voor. Zie mijn eerdere posts over de VN). Israel gaat door en Hamas wordt vernietigd.
2. Israel trekt zich wel wat van de resolutie. Hamas komt afspraken niet na. Zie voor vervolg optie 1.
pi_64837612
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kijk eens aan, er komt serieuze informatie los!
Het is nu wat laat, maar als ik hier morgen nog bij kan (de discussie gaat soms wel errug snel!), zal ik haar serieus lezen.
Is prima. Ik lees je (overigens door mij gewaardeerde) reacties morgen of overmogen wel.
pi_64837620
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De Oslo akkoorden met daarbij de behorende brieven van wederzijdse erkenning.
Moet je gewoon eens opzoeken en doornemen.
Ah, volgens welke er geen nederzettingen meer zouden komen oop de Westoever?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:53:39 #280
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64837625
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Beter dan een allout war tegen Gaza beginnen he.
Dat zeker, maar punt is dat Israel Gaza niet in haar eentje kon isoleren doordat ze ook aan Egypte grenzen. Niet om goed te praten wat Israel deed en zeker niet wat ze nu doen overigens, maar wel om wat nuance in te brengen.
pi_64837672
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is prima. Ik lees je (overigens door mij gewaardeerde) reacties morgen of overmogen wel.
Shit! Ik heb je post opgeslagen, voor de zekerheid.
Ik doe mijn best, maar moet voor drie bedrijven een jaarwisseling boekhouden.
Dank voor het compliment, overigens. Ik heb veel moeite met jou, maar je lange bericht van even eerder maakte wel wat goed.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:58:41 #282
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64837688
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah, volgens welke er geen nederzettingen meer zouden komen oop de Westoever?
Wat wil je daar nu mee zeggen?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64837730
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:42 schreef Salvad0R het volgende:
Stel dat Israel de "rechtmatige" eigenaar is van dat stuk land.

Wat geeft hun het recht om de oorspronkelijke bewoners als dieren in te boxen tussen tientallen meters hoge muren en hun te ontdoen van fatsoenlijke levensstandaarden?
Je springt wel van de hak op de tak zeg. Israel bouwt een hek, net zoals andere landen de grenzen dichthouden (Egypte en Jordanie). Israel heeft daar ook goede redenen voor.
quote:
Controversial fence proves its worth

By Joshua Brilliant (United Press International), The Washington Times, December 5, 2003.

NETANYA, Israel -- Aliza Hazan was thrilled. Three times that afternoon she had walked up and down Netanya's main street from the outdoor cafes by the seashore to a shopping mall near the main entrance to town. They are more than a mile apart. Both had been targets of deadly terrorist attacks and Hazan marveled at the city's signs of recovery.
"You see more people in the streets! ... All the shops are open! ... People are eating in restaurants!" she said.

Netanya, a city of 185,000 people north of Tel Aviv, was badly hit during the intifada. There were 14 attacks, a municipal spokesman said. According to a Foreign Ministry casualty list, 43 people were killed and more than 400 were wounded.
"It was frightening. After every attack, people locked themselves up in their homes," Hazan said.

By 7 p.m., Netanya's streets were empty. It looked like a city under curfew, London Cafe's manager, Asher Sofer, recalled.

The last attack, in March, was outside that cafe. A Palestinian suicide bomber blew himself up when a soldier passed by, a sandwich in his hand. The soldier, Gil Kupermann, was severely wounded. Sofer saw him again at a reception with the doctors who treated Kupermann. He has difficulties using his left hand, the restaurant manager observed.

The atmosphere changed after Israel built a formidable security barrier, at the edge of the West Bank, 10 miles east of Netanya.
In most sections, the barrier comprises stacks of coiled barbed wire, ditches to prevent cars from crashing through, a high electronic fence that signals an alert when touched, and several dirt and asphalt roads so that troops can rush over and check footprints to determine whether anyone got across. Cameras can detect attempts to cross the fence, even at night. In some sections, the authorities built an 8-meter (26-foot) high wall to protect motorists from Palestinian gunfire.

By now the barrier covers some 100 miles from the northeastern corner of the West Bank, near Jenin, to Elkana, southeast of Netanya. Construction is continuing and by the end of 2005, the barrier should enclose the West Bank from the north, west and south, Project Manager Nezah Mashsiah said in an interview.

The first wall was built in 1996, separating a new Israeli bedroom community of Matan and the neighboring Palestinian village of Hableh.
"There wasn't a night without two or three burglaries," Matan's Secretary Amir Isbi told United Press International. Cars were also stolen.
"I was afraid someone would knock at the door, take a gun, and shoot us," recalled Rachel Cohen, 36.

The wall, constructed along the pre-1967 line, solved the problem until the intifada. Then, said Moshe Ben-David, 32, Palestinian youngsters climbed it and hurled stones with slingshots. They narrowly missed him and he, a professional gardener, planted trees and shrubs outside his door to conceal his movements. The army raised the wall at Matan, topped it with barbed wire, and Ben-David said he feels safe.

Successive Israeli governments were nevertheless reluctant to build a full-fledged barrier around the entire West Bank. They feared that would be seen as demarcating a border between Israel and the Palestinian entity. However, the suicide bombings generated a public outcry that the Israeli government said forced it to act.
A security source said there were 117 suicide attacks since the intifada erupted in September 2000. In all, 477 people were killed in those attacks and 3,239 were wounded, he added.

The planned fence aroused international criticism because it cuts into the occupied West Bank, closes off Palestinian areas -- and those living in the areas -- and impedes travel from villages to farms, schools and other public services.

Mashiah said the 455-mile long fence would take up 70,000 dunums (15,500 acres). When completed 8,000 people (not including East Jerusalem's residents) would be on the Israeli side of the fence, but they will have permits allowing them across.
Israel is not annexing those areas. If police intervention is needed, Palestinian policemen will be called over, Mashiah said. When planning the fence, they ignored the Green Line. "It doesn't matter. We're making a security fence," he insisted.
He named eight places where the route leaves Israeli lands outside the fence. Israeli farmers will get keys to gates built there so that they can till their lands, he said. A Palestinian whose house is right by the fence, on the "Israeli-side" already has such a key, he maintained.

A Defense Ministry paper released in recent days acknowledged the fence "may introduce hardships into the lives of many innocent Palestinian civilians." However, it blamed the Palestinians for it. "The Palestinian Authority has been unwilling to take the tough steps necessary to dismantle terrorist infrastructure and arrest the perpetrators of indiscriminate murder. ... Saving lives must always come first," the paper stressed.

Palestinians have tried to cross the fence, even using ladders and cranes, Police Sharon Sub-district Commander, Brigadier Gen. Amichai Shai, told UPI. Mashiah said the attempts failed.

Shabak -- Israel Security Agency -- interrogators concluded the fence has become a "significant obstacle," a well-placed source said. Arrested militants said in their interrogations they had to devise complicated ways to penetrate Israel; sometimes they sent militants south because there is no fence there yet.
Wednesday the army caught an Islamic Jihad suicide bomber on his way to attack an Israeli school in Yokne'am south east of Haifa. The bomber and his guide first went to a remote village to skirt the fence's northern section, which is still under construction. They were arrested in a mosque in that village.

In Netanya this week, elderly people were relaxing on the benches in the pedestrian mall watching water flow from a lily-shaped fountain. A woman confined to a wheelchair rested her head on the shoulder of a younger woman who brought her there. Cafes were empty but shopkeepers were busy attending customers. A young girl violinist played the tune of a Hebrew song: "Thank you for all you created. ... Because of that I exist." A bicycle rider dropped a coin in her box.

Unease nevertheless prevailed. There is "less fear" but no sense of security yet, said Miriam Dahan, 61, who strolled through the Hasharon shopping mall. Another woman pushed a carriage with her three-month old daughter. An Israeli-Arab pediatrician brought his wife and girls to eat there.

In the nearby town of Hadera, another target for several suicide attacks, a worker emerged from the Armon David hall. In January 2002, a gunman burst into a girl's 12th birthday party there, and killed six people and wounded 30. Monday night chairs were stacked up and tables were gathered on the side. No events tonight, the worker said.

A passerby, Varda Hamami, 65, said her teenage grandchildren are driven to extra curricular classes even though they are held nearby and the children are 12 and 15 years old. "We avoid public places," Hamami added.
Mashiah himself didn't trust the intricate security arrangements to prevent all attacks. "My son doesn't go by bus. My wife takes him," he said.
Het is overigens typisch dat we Palestina-aanhangers nooit horen over het Marokkaanse veiligheidshek.
pi_64837744
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Shit! Ik heb je post opgeslagen, voor de zekerheid.
Ik doe mijn best, maar moet voor drie bedrijven een jaarwisseling boekhouden.
Dank voor het compliment, overigens. Ik heb veel moeite met jou, maar je lange bericht van even eerder maakte wel wat goed.
Ik lees je reactie later wel en zal wel weer reageren. Morgen weet ik niet, al een aantal dagen weinig geslapen en met de kredietcrisis is het elke dag wel wat op de zaak.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:15:16 #285
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64837859
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:41 schreef Kees22 het volgende:

Vervolgens heeft Fatah de democratisch gekozen leider afgezet en vervangen en daartegen is Hamas terecht in verzet gegaan.
Het afkondigen van de noodtoestand en het ontbinden van de regering, dat overigens gewoonweg binnen het mandaat van de president valt, gebeurde na de coup van Hamas in de Gazastrook.

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Gaza_(2007)
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64837860
Discussie gaat al een paar pagina's zonder al te veel gebash. Een compliment mag ook wel eens worden uitgesproken. Wel graag aandacht voor het posten van YouTube-links. Dit is een NWS-forum, muziek hoort thuis in MUZ, niet hier. Dank voor de medewerking.
pi_64837910
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:52 schreef Halcon het volgende:
Gezond verstand?

Uit het stukje onder jouw alinea blijkt waarom Hamas een allesbehalve frisse partij is. Hamas heeft de verkiezingen misbruikt om aan de macht te komen (daarvoor zijn ze ook bedoeld) en vervolgens alle democratische beginselen aan de laars te lapen en er hun eigen feestje van te maken. Dat is een stuk minder democratisch.

Hamas is voor vernietiging van de staat Israel. Men wil Israel inclusief haar burgerbevolking compleet van de kaart vegen. Dit houdt in dat men pleit voor een soort van heruitvoering van de Holocaust. Ook hebben Islamitische geestelijken er een handje van om hun onderdanen op te hitsen en aan te sporen om overal ter wereld Joden een lesje te leren.

Dat voorbeeld van die rioolbuis geeft maar aan over wat voor volk we het hebben en hoe naief "de wereld" is. De wereld heeft met al haar naiviteit goede bedoelingen en doet wat spullen cadeau. De ratten van Hamas gebruiken die spullen om rotzooi mee te trappen. DIt zegt alles over Hamas en over "de wereld". En het dan raar vinden dat Israel zich weinig aantrekt van de mening van de EU en "de wereld".
Een rioolbuis in Nederland is gemaakt van beton. Beton is geen handig materiaal om raketten van te maken. Dus dat Hamas raketten maakt van rioolbuizen, vind ik ongeloofwaardig.
quote:
Die Joodse nederzettingen zijn ontruimd. Kennelijk is het jou een doorn in het oog, want zo heb je weer wat minder te "zeuren" over Israel. O wacht, je zoekt er gewoon wat achter en kunt gewoon verder gaan met je vunzige praatjes over Israel.
Deze aanval is al lang geleden gepland. Nee, ik zoek er niet per se wat achter, ik geloof niet in vooropgestelde complotten, maar wel in gebruik maken van voortgaande mogelijkheden.
quote:
Golda Meir heeft gewoon een aantal wijze uitspraken gedaan. Er zullen best factoren zijn die er toe leiden dat mensen op een bepaalde partij stemmen. Dat wil echter niet zeggen dat die partij zich vanaf dan maar compleet moet gaan misdragen. Wellicht hadden veel stemmers dit niet voorzien, net zoals destijds in de periode voorafgaande aan WO II. Jij stemt wellicht SP, maar ik mag hopen dat het jouw hoop is dat als de SP ooit een meerderheid behaald dat ze van Nederland dan een Maoistische heilstaat maken.
Dit snap ik niet. Ik kan vermoeden wat je bedoelt, maar snap niet wat er staat.
quote:
Dat zeggen niet alleen Israeli´s, dat zeggen ook de foto´s die al talloze malen gepost zijn in deze topics. Het is ook niet toevallig dat huizen waar (gedode) strijders zich bevinden, vaak volgepakt zijn met kinderen. Hamas richt zich op burgerdoelen, Israel heeft het vizier gericht op terroristen, met daarbij de aantekening dat door het handelen van die terroristen er weleens burgerdoden vallen.
Ja, daarover is een discussie gevoerd, maar die heb ik door de snelheid niet kunnen volgen. Ik heb vijf niet overtuigende foto's gezien.
quote:
Als Israel zo doorgaat helpt het zeker en wordt het probleem dit keer zeker opgelost of in elk geval geminimaliseerd. Er zijn na de VN-resolutie twee opties:

1. Israel trekt zich niets aan van de resolutie (mijn zegen hebben ze en ik heb er alle begrip voor. Zie mijn eerdere posts over de VN). Israel gaat door en Hamas wordt vernietigd.
2. Israel trekt zich wel wat van de resolutie. Hamas komt afspraken niet na. Zie voor vervolg optie 1.
De joden en/of Israel proberen al 80 jaar de Arabieren een lesje te leren en tot onderwerping te dwingen. Dat lukt al die tjd al niet. Hoe hardleers kan een land zijn?
pi_64837926
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik lees je reactie later wel en zal wel weer reageren. Morgen weet ik niet, al een aantal dagen weinig geslapen en met de kredietcrisis is het elke dag wel wat op de zaak.
OK, dan doen we rustig aan.
Zoals gezegd, ik heb een post van jou bewaard.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:22:30 #289
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64837930
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
Discussie gaat al een paar pagina's zonder al te veel gebash. Een compliment mag ook wel eens worden uitgesproken. Wel graag aandacht voor het posten van YouTube-links. Dit is een NWS-forum, muziek hoort thuis in MUZ, niet hier. Dank voor de medewerking.
Ik ben in een serieuze bui, maar dat zal morgen wel weer over zijn.
pi_64837932
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het afkondigen van de noodtoestand en het ontbinden van de regering, dat overigens gewoonweg binnen het mandaat van de president valt, gebeurde na de coup van Hamas in de Gazastrook.

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Gaza_(2007)
Ik ga nu slapen. Morgen druk. We spreken elkaar weer.
pi_64837938
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me zwaar werk, dit topic modden.
pi_64837998
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:24 schreef Kees22 het volgende:
Lijkt me zwaar werk, dit topic modden.
Dit specifieke deel lijkt redelijk goed te verlopen. Vorige delen waren lastiger. Het lijkt erop dat iedereen zich onderhand een beetje normaal gedraagt, niet loopt te bashen en niet 20 posts lang doorgaat op één ongewenste post... Ik kan alleen maar hopen dat die trend zich voortzet.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 03:13:19 #293
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64838326
quote:
Begrijpelijk.

Red Cross finds starving children with 12 corpses in Gaza 'house of horrors'

In one house they discovered four small children, alive but too weak to stand, next to the bodies of their dead mothers.
pi_64838334

De resolutie zou 75 min geleden al moeten worden geaccepteerd maar de VS, UK en Frankrijk ontbreken, terwijl de rest van de ministers al wel aanwezig zijn. Ondertussen schakelt Al-Jazeera over naar Gaza (4:15 AM op dit moment) waar de Israëliërs nog steeds het Palestijnse volk aan het terroriseren zijn vanuit de lucht en noord Gaza aan het bombarderen zijn.
pi_64838501

Resolutie #1860 is geaccepteerd. Je kon via een split screen meekijken hoe de situatie in Gaza was nadat de resolutie was geaccepteerd: 4 zware explosies in Gaza en 7 Palestijnen gedood, terwijl je op de achtergrond een haan hoorde kraaien en de oproep tot het gebed.

Twitter: Palestinians say at least 7 people have been killed, including a baby, in an Israeli airstrike on a home in northern Gaza, AP reports.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 04:28:14 #296
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64838586
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef rakotto het volgende:
tvp

Vrijheid aan Palestina!
Holocaust anno 2008 - Shame on you humanity
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon

Zal het gironummer van "Red de Sudanezen van de Arabische moslim milities" even doorspelen.
Kun je daar wat van die Hamas credits die je graag rondstrooit doneren aan mensen waar je geen seconden aandacht hebt besteed omdat het djimmie woestijn negertjes zijn in plaats van gehersenspoelde TNT pakezeltjes van Palestijnse geboorte....
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Begrijpelijk.

Red Cross finds starving children with 12 corpses in Gaza 'house of horrors'

In one house they discovered four small children, alive but too weak to stand, next to the bodies of their dead mothers.
F#$# dat soort gekleurde doelgerichte propaganda !!
Daar heb jij al jaren een handje in hé hier op Fok..
Ga maar eens praten met die familie clans in Gaza die de tunnels exploiteren en voor één paprika 8 euro vragen.
Terwijl Hamas 3 jaar gegarandeerd eten beloofd als een van je 12 kinderen zich opblaast !
Waarom fokken die Hamas konijnen nog meer zo graag ?!
Oh ja .. zodat ze Hamas TV dankbaar lijkjes ter beschikking kunnen stellen zodat Al Jazeera Camera mannen hun maand salaris in 4 dagen tijd kunnen verdienen met het filmpen van al die lijkjes...
Man ik word moe van al die over lijken van kinderen gaande anti Israël propaganda.
Hamas geeft zelf toe dat het doelbewust laten sterven van kinderen geoorloofd is want dat zal de media beinvloeden en zo de glorieuze strijd van Hamas ten goede komen.
Je weet dat die kinderen enkele jaren later doodleuk ingezet worden als zelfmoord koters !
Wat krijg je als je een Hamas terrorist op weg met een explosieven gordel niet weet tegen te houden in de directe buurt van een Joodse kleuterschool ?!
Juist ja ... De VN die schijnheilig z'n bakkus houdt en elke (Hamas) Arabier, in een straal van 500 km rondom die Joodse kleuterschool, die voor z'n leven dient te vrezen !!!

Trouwens allemaal leuk en aardig die #$#$#$ VN resolutie maar Hamas schijt erop !!
quote:
Artikel 13 uit het Hamas handvest: [Vredes]initiatieven, zogenaamde vreedzame oplossingen en internationale conferenties om het Palestijnse probleem op te lossen, zijn tegengesteld aan de uitgangspunten van de Islamitische Verzetsbeweging.
Afstand doen van enig deel van Palestina is hetzelfde als afstand doen van een deel van de religie.
Het nationalisme van de Islamitische Verzetsbeweging is onderdeel van haar geloof.
[...] Er is geen oplossing voor het Palestijnse probleem dan de jihad [heilige oorlog].
Initiatieven, voorstellen en internationale conferenties zijn slechts tijdverspilling, nutteloze ondernemingen. [...]
De VN laat zich moedwillig door Hamas in het kontje pakken de Sukkels !
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef AryaMehr het volgende:

[..]
Potverdomme héy welke groenschool is dat AryaMehr dat jij in een dag zoveel verstand verkregen hebt door onderwijzing om vervolgens thuis gekomen zulke wijze dingen te posten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tiesemans op 09-01-2009 04:49:14 ]
  vrijdag 9 januari 2009 @ 04:48:46 #297
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64838637
*houd em warm voor een Hellfire 2 raket richting Mekka Mekkeraars )
  vrijdag 9 januari 2009 @ 05:10:50 #298
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64838675
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 04:48 schreef Tiesemans het volgende:
*houd em warm voor een Hellfire 2 raket richting Mekka Mekkeraars )
Alsof iemand zo'n stupiditeit begaat.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 05:17:58 #299
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64838696
quote:
Potverdomme héy welke groenschool is dat AryaMehr dat jij in een dag zoveel verstand verkregen hebt door onderwijzing om vervolgens thuis gekomen zulke wijze dingen te posten.
Aangezien ik - in tegenstelling tot jou - wel het vermogen heb om rationeel te denken en niet klakkeloos alles over te nemen van één partij. Het leven is niet zo zwart of wit Tiesemans.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 05:34:17 #300
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64838732
Is dat alles wat je kunt zeggen op zo'n bericht Tiesemans?
Een tirade over propaganda en hoe slecht Hamas wel niet is?

Israelische soldaten hebben zich verschanst in de huizen maar ze zien de kinderen die tussen de lijken van hun ouders langzaam aan het doodgaan zijn over het hoofd... En als het Rode Kruis eindelijk in het gebied wordt toegelaten worden ze weer weggejaagd voor ze iets hebben kunnen doen. Maakt niet uit dat het in de Times staat of de bron het Rode Kruis zelf is, nee het is allemaal valse propaganda.

Je mag graag pronken met dat je Christen bent Tiesemans. Vertel me eens, hoe verdedig jij als christen een moordorgie zoals in Gaza? Ik ben er serieus benieuwd naar. Ik bedoel mbt de Jezus die zei dat alles wat je een ander aandoet, je uiteindelijk God aandoet. Of denk je dat toen Jezus zei, "Laat de kinderen tot me komen" hij eigenlijk bedoelde dat je ze met fosforbommen moest bestoken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')