Precies, na vorig jaar, toen Engelaar en El ahmadi vertrokken, zou Twente niks meer zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Solstice het volgende:
Elia wacht helemaal niks af. Dat is allang duidelijk dat ie niet weg mag. Ben herr Wielaert wel zat eigenlijk, na de pijn in het hart opmerking. Daar is tijdens de onderhandelingen namelijk niks van gebleken. Mooi bedrag voor binnenhalen, vergeten en verderkijken.
quote:Blind: 'Transfer Elia voorlopig geparkeerd'
09-01-09
Ajax gaat deze winterstop verder geen pogingen meer wagen om Eljero Elia naar Amsterdam te halen, zo laat Danny Blind vandaag desgevraagd weten. Blind is vandaag in gesprek met FC Twente om de transfer van Rob Wielaert naar Ajax af te ronden. Voorzitter Joop Munsterman van de Tukkers liet eerder al weten dat een vertrek van Elia in de winterstop niet bespreekbaar is. Ajax heeft eerder tot twee keer toe een bod bij Twente neergelegd maar die werden door Munsterman verworpen. Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. ,,Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd'', aldus Munsterman.
AjaxF-side.NL
Volgens Blind heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'. "Dat wil niet zeggen dat wij geen interesse meer hebben, integendeel. Maar voorlopig oriënteren wij ons op andere posities", aldus Blind.
Hij is dan alleen wat minder waard, als hij besluit om niet bij te tekenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:40 schreef Solstice het volgende:
Volgens Blind heeft Ajax Eila voorlopig 'geparkeerd'.
Oftewel die halen we komende zomer wel ffkes. Voor ons geen probleem toch?
En als ie goed heeft gekeken naar de zaak WIelaart gaat ie dat ook niet doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is dan alleen wat minder waard, als hij besluit om niet bij te tekenen.
Elke speler bij welke Nederlandse club dan ook heeft een prijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef peaceman het volgende:
Wel grappig dat mensen in dit topic vonden dat die mogelijke transfers in aparte topics besproken moesten worden en dat het hier nu enkel en alleen over die transfers gaat.
Overigens begrijp ik niet dat Munsterman eerst zegt dat ze niet weg mogen en vervolgens toch een gesprek aan gaat. Lijkt erop dat er toch ruimte is voor een eventuele transfer.
quote:Twente tussen hoop en vrees
LA MANGA, zaterdag
Afgelopen zomer verloor FC Twente trainer Fred Rutten, Orlando Engelaar (beiden Schalke 04) en Karim El Ahmadi (Feyenoord) aan clubs van groter statuur. Met de Engelsman Steve McClaren aan de knoppen en enkele prima renderende aankopen presteren de tukkers niettemin op alle fronten beter dan vorig seizoen. Een nieuwe ontmanteling van de nummer drie van de eredivisie is echter in de maak.
Robbie Wielaert is zo ongeveer Ajacied, al strubbelt Twente nog tegen. Preses Joop Munsterman voerde gisteren een gesprek met Danny Blind. „Maar het is niks en het wordt niks,” aldus Munsterman, waardoor een arbitragezaak onvermijdelijk lijkt. Eljero Elia hoopt ook snel Ajacied te worden, Douglas staat hoog op de lijst bij Schalke 04 en Racing Genk wil graag één miljoen euro voor Stein Huysegems betalen.
,,Een interessante optie, maar alleen als ik er een meerjarig contract kan tekenen. Genk is een prachtige club, waar ik graag voor wil spelen”, zegt Huysegems. Goalie Sander Boschker maakt zich best wat zorgen: ,,Maar we hebben al vaker het vertrek van belangrijke mensen opgevangen”, relativeert Boschker.
In vergelijking met precies een jaar geleden heeft FC Twente een forse sprong voorwaarts gemaakt. In de competitie behaalde de club in zeventien wedstrijden vijf punten meer, scoorde het vaker en het staat maar liefst drie plaatsen hoger op de derde plaats. Ook zijn er al bonuspunten verdiend in de vorm van Europese overwintering. ,,Ik had deze prestaties niet verwacht”, bekent routinier Boschker eerlijk. ,,Er is afgelopen zomer veel veranderd. We kregen een Engelse trainer, die moest wennen aan andere omstandigheden. Hij heeft zich snel aangepast en zijn werkwijze is zeer prettig. Het enthousiasme dat hij met zich meebrengt werkt erg aanstekelijk.”
Maar de gulle lach die met de ploeg is meegereisd naar de zuidoostkust van Spanje, kan niet verhullen dat de nabije toekomst van de ploeg in gevaar is. „Ik ben ook benieuwd wie er straks begin februari op het trainingsveld staan”, beaamt Boschker. „Er zijn al enkele talenten (Jules Reimerink en Tjarron Cherry, TS) uitgeleend, de groep dreigt een beetje smal te worden. De club heeft een goede technische leiding. Dat komt nu zeker van pas.”
De tukkers hebben volgende week de Australische jeugdinternational Nikita Rukavytsya op proef. De 21jarige aanvaller speelt in zijn vaderland bij Perth Glory, de club van Victor Sikora. Rukavytsya werd eerder getest door Hannover 96.
quote:Mogelijke transfer Wielaert zorgt voor bedreigingen
Kees Ploegsma, zaakwaarnemer van FC Twente-verdediger Robbie Wielaert, is de afgelopen dagen tientallen keren bedreigd door aanhangers van de club uit Enschede. Ploegsma heeft nog geen aangifte gedaan bij de politie.
"Ik ben 63 jaar en zit sinds 1979 in de voetballerij, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het is niet fijn als je pure haatmail krijgt, of te maken krijgt met complete scheldpartijen aan de telefoon", zegt een toch enigszins aangeslagen Ploegsma in gesprek met De Gelderlander.
De zaakwaarnemer weet dat het in vele gevallen uit frustratie is, en niet om Ploegsma zozeer aan te vallen. "Sommige mensen heb ik nog teruggebeld en dan kalmeren ze wel, maar het blijft een heel vervelende zaak. Ik kan me best voorstellen dat supporters van een club teleurgesteld zijn als er een belangrijke speler dreigt weg te gaan. Maar ik handel alleen in opdracht van een speler."
Veel mensen verwijten Ploegsma dat hij onder een hoedje heeft gespeeld met Ajax. "Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft zelfs in de krant geroepen dat ik met de inhoud van het contract naar Ajax ben gegaan en dat ik tegen journalisten bedragen heb genoemd. En daar ben ik zeer gegriefd over, want dat is pertinent onwaar."
Ploegsma legt uit hoe het allemaal gelopen is. "Ik heb nooit bedragen naar buiten gebracht. Zo werk ik niet en zo heb ik ook nooit gewerkt. Die uitspraken tasten mijn goede naam aan. De waarheid is dat Ajax met mij contact heeft opgenomen om te vragen hoe het met het contract van Robbie zit. En als een club dat vraagt, dan is het logisch dat een zaakwaarnemer daar antwoord op geeft."
De transfer van Wielaert naar Ajax is overigens nog steeds niet beklonken. De Amsterdammers zijn in onderhandeling met de Tukkers, maar tot een akkoord is het voorlopig nog niet gekomen.
Triest inderdaad,quote:
Ik keur bedreiging af. Verder is het maar net de vraag welke feiten je wilt geloven. Munsterman heeft bij ons wel wat krediet opgebouwd na vorige transferzaken. Om te beginnen met de zaak Engelaar, waar in dezelfde media die nu de kant van Ploegsma lijken te kiezen al stond dat het zo goed als rond was. Waar transferbedragen de media ingeslingerd werden, terwijl die nooit genoemd zijn. Zelfde winter was het gedoe rondom Rutten, waarbij Reker blijkbaar al afspraken had gemaakt met diezelfde Ploegsma, omdat beiden melden dat Rutten naar PSV zou worden gehaald. Again, Munsterman gelijk gekregen. Rutten daarna met lof van beide kanten heel netjes vertrokken afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:32 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat sommige lui, die zich supporter van FC Twente noemen dit soort dwaze acties ondernemen. Munsterman wordt opgehemeld, terwijl die toch ook dubieuze uitspraken doet.
Erg triest als je puur vanuit sentiment redeneert en niet de feiten kan/wilt lezen.
Goed verhaal.quote:
In het topic dat daadwerkelijk over Wielaert gaat heb ik een keurige uiteenzetting van feiten gedaan (op dat moment) en daar een zoveel mogelijk objectieve mening aan gehangen. Misschien zou je dat eens moeten lezen voor je mij iets verwijt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:16 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik keur bedreiging af. Verder is het maar net de vraag welke feiten je wilt geloven. Munsterman heeft bij ons wel wat krediet opgebouwd na vorige transferzaken. Om te beginnen met de zaak Engelaar, waar in dezelfde media die nu de kant van Ploegsma lijken te kiezen al stond dat het zo goed als rond was. Waar transferbedragen de media ingeslingerd werden, terwijl die nooit genoemd zijn. Zelfde winter was het gedoe rondom Rutten, waarbij Reker blijkbaar al afspraken had gemaakt met diezelfde Ploegsma, omdat beiden melden dat Rutten naar PSV zou worden gehaald. Again, Munsterman gelijk gekregen. Rutten daarna met lof van beide kanten heel netjes vertrokken afgelopen zomer.
El Ahmadi die zogenaamd in de winter en de zomer voor z'n vertrek al naar Feyenoord zou zijn, volgens kranten als het AD en de Telegraaf, bleek weer niet op waarheid te berusten. Ook netjes vertrokken, al kan een aantal Twente-supporters het moeilijk verkroppen dat het naar Feyenoord was. Wilkshire stond in de belangstelling van Dinamo Moskou, wachten bij mij was eerlijk gezegd op een hij vertrekt niet opmerking van Munsterman in de media, die kwam er dit keer niet. Met reden, want hij vertrok. Verder geen gezeur over geweest. Nu deze winter weer, als je kranten als Telegraaf en AD moest geloven stond Elia al zo goed als onder contract bij Ajax. Werd met transferprijzen gegooid in de media. Terwijl er weer alleen het bericht is gekomen dat er niet te onderhandelen viel.
Bij bijna al die transfers zijn er bedragen genoemd door outsiders, die later door betrokken partijen(die er verder erg vaag over bleven) van tafel zijn geveegd. Het is tot op nu nog gissen naar de transfersommen van die spelers. Mede omdat Twente altijd als het graf gezwegen heeft over precieze bedragen. En dan komt er al ver voordat het contract met Wielaert ondertekend is in de media dat er een clausule in staat, zelfs met een bedrag. Vervolgens is Ajax er als de kippen bij om de speler aan te trekken. Nou heeft er niemand van Twente belang bij om dit soort contractbepalingen te lekken naar de media, dus moet dat vanuit de andere partij de wereld ingeholpen zijn(die partij die niet kon wachten om Rutten bij het Philips Stadion af te leveren). Met als gevolg dat Munsterman de poot stijf houdt. En hij heeft schijnbaar een zaak, anders verzet ie zich niet zo. Want je kunt alles van hem zeggen, en hij zal ook zeker z'n fouten hebben, ongetwijfeld. Maar dom is ie niet. Hij gaat geen zaak aan die hij nooit kan winnen. Wat ik wel grappig vind is dat jij een beetje de pot bent die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. Want waar je ons beschuldigt van emotioneel gedrag, ben je wel de eerste die een conclusie trekt zonder alle feiten te kennen(die ken ik ook niet). Je weet niet wat er met die onderhandelingen is gebeurd, het ene kamp beweert dit, het andere dat. Maar je bent blijkbaar ook bereid om de waarheid aan te nemen die voor jou het gunstigste oogt. Pot--->ketel.
En dat terwijl dat gericht was op die idioten die Ploegsma bedreigd/uitgescholden hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:32 schreef peaceman het volgende:
Erg triest als je puur vanuit sentiment redeneert en niet de feiten kan/wilt lezen.
Feiten volgens de media zijn dat he, en dat is m'n hele punt. Ploegsma doet zijn verhaal en Munsterman het zijne. Dat maakt het nog geen feiten. Zeker niet gezien de kranten die als podium gebruikt worden voor deze soap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
In het topic dat daadwerkelijk over Wielaert gaat heb ik een keurige uiteenzetting van feiten gedaan (op dat moment) en daar een zoveel mogelijk objectieve mening aan gehangen. Misschien zou je dat eens moeten lezen voor je mij iets verwijt.[Centraal] Robbie Wielaert: Ajax of toch nog even Twente
Maar ik begrijp dat jij je enorm aangesproken voelde toen ik dit zei:
[..]
En dat terwijl dat gericht was op die idioten die Ploegsma bedreigd/uitgescholden hebben.
Bron: www.tctubantia.nlquote:Racing Genk wil Huysegems liefst direct overnemen
zaterdag 10 januari 2009 | 16:18 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 10 januari 2009 | 18:48
Archieffoto: Frans Nikkels
ENSCHEDE - Stein Huysegems heeft de interesse gewekt van Racing Genk. De Belgische subtopper wil de aanvaller van FC Twente het liefst per direct overnemen. Huysegems noemt Genk 'een interessante optie.' Huysegems is bezig aan zijn tweede seizoen bij Twente, maar heeft nog steeds geen basisplaats kunnen afdwingen. Met Marko Arnautovic en Eljero Elia als concurrenten lijkt dat er de rest van de competitie ook niet in te zitten.
Twente is zaterdag teruggekeerd van het trainingskamp in La Manga. Maandag wordt de voorbereiding op de tweede competitiehelft in eigen omgeving hervat.
Dus jouw visie is: niks erover zeggen, want de feiten die we aan kunnen halen komen uit de media? Kortom we mogen/kunnen nooit meer ergens een mening over hebben, tenzij je erbij bent geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Feiten volgens de media zijn dat he, en dat is m'n hele punt. Ploegsma doet zijn verhaal en Munsterman het zijne. Dat maakt het nog geen feiten. Zeker niet gezien de kranten die als podium gebruikt worden voor deze soap.
Mijn visie is dat verhaaltjes uit de media geen feiten zijn. Nog van Twente-kant, nog van Ploegsma kant. Dat alles wat er in het AD en de Telegraaf staat meteen voor waarheid aangenomen wordt stoort me best idd. Hoe vaak moeten die kranten er, vooral op het gebied van Twente, nog naast zitten? Rutten die naar PSV vertrekt, Engelaar naar Ajax, El Ahmadi die al jaren rond is met Feyenoord, compleet gefabriceerde transfersommen, etc. etc. En nog wordt alles als zoete koek geslikt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jouw visie is: niks erover zeggen, want de feiten die we aan kunnen halen komen uit de media? Kortom we mogen/kunnen nooit meer ergens een mening over hebben, tenzij je erbij bent geweest?
Overigens mag je best op heel mijn vorige post reageren.![]()
Dat is niet alleen jouw visie, het is gewoon een feit. Vrijwel dagelijks staan er dingen in kranten die niet kloppen of later net wat anders blijken te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Solstice het volgende:
[..]
Mijn visie is dat verhaaltjes uit de media geen feiten zijn. Nog van Twente-kant, nog van Ploegsma kant. Dat alles wat er in het AD en de Telegraaf staat meteen voor waarheid aangenomen wordt stoort me best idd. Hoe vaak moeten die kranten er, vooral op het gebied van Twente, nog naast zitten? Rutten die naar PSV vertrekt, Engelaar naar Ajax, El Ahmadi die al jaren rond is met Feyenoord, compleet gefabriceerde transfersommen, etc. etc. En nog wordt alles als zoete koek geslikt.
Tja ik baseer mij op meerdere bronnen. Telegraaf en het AD behoren daar niet toe.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Solstice het volgende:
[..]
Mijn visie is dat verhaaltjes uit de media geen feiten zijn. Nog van Twente-kant, nog van Ploegsma kant. Dat alles wat er in het AD en de Telegraaf staat meteen voor waarheid aangenomen wordt stoort me best idd. Hoe vaak moeten die kranten er, vooral op het gebied van Twente, nog naast zitten? Rutten die naar PSV vertrekt, Engelaar naar Ajax, El Ahmadi die al jaren rond is met Feyenoord, compleet gefabriceerde transfersommen, etc. etc. En nog wordt alles als zoete koek geslikt.
Ben benieuwd welke bronnen dan. Want voor jou geld net zo goed als voor mij, als je er niet bij geweest bent moet je het met informatie uit een van beide kampen doen, misschien dat je Munsterman en Ploegsma zelfs persoonlijk kent. Maar dan nog hebben ze allebei een andere versie van het verhaal. Die gewaardeerde psv-insider die kennis is van Wielaert zegt me niet zo heel veel. Zo zijn er op de twente forums ook al heel veel kennissen, zwagers, neefjes, nichtjes etc. voorbij gekomen. Zelfs in deze affaire. Waarbij enkele van die zogenaamde insiders(en misschien zijn ze dat ook wel) trouwens beweren dat Wielaert mondeling aangegeven had bij Twente te blijven tot de zomer. Ik neem dat niet voor waarheid aan, net zo min als de door jouw gequote psv-supporter. Als je d'r niet bij geweest bent is het gewoon haast onmogelijk te bepalen wat de waarheid is in deze zaak. Het grappige is trouwens wel dat Ploegsma nu zelf aangeeft met enkele supporters gesproken te hebben, en uitgelegd te hebben hoe het met die clausule zat. Hebben nota bene vandaag nog een aantal Twente-supporters hem gesmsed en een uitleg van zijn kant van het verhaal gekregen. Toont in mijn ogen aan hoe zo'n man omgaat met vertrouwelijke gegevens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik baseer mij op meerdere bronnen. Telegraaf en het AD behoren daar niet toe.
Ik ben wel met je eens dat de media, zeker in het geval van voetbal, zich te vaak beroepen op geruchten.
Maar ja, als je veel bronnen leest, kun je door de chaos daarin, in elk geval de conclusie trekken dat zowel het kamp Ploegsma als het kamp Munsterman er een show van maken. Het kamp ajax lijkt zich netjes te gedragen.
Het moet echter gezegd dat dit niet zeker is, door de door jou al aangehaalde punten wat betreft de media.
Overigens waren niet alle punten in dat lange betoog in dat andere topic feiten gebaseerd op de media.
Maar ben je nog steeds van mening dat het pot verwijt de ketel principe op mij van toepassing is? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd op grond waarvan.
http://voetbal.headliner.nl/ deze website heeft links naar legio bronnen. Ook andere media (tubantia die logischerwijs close zijn met Munsterman, vi, enz. pluis ik na. Met name het AD en Telegraaf laat ik links liggen omdat je die twee bij uitstek met een flinke pot zout moet nemen.quote:
Nee.quote:Want voor jou geld net zo goed als voor mij, als je er niet bij geweest bent moet je het met informatie uit een van beide kampen doen, misschien dat je Munsterman en Ploegsma zelfs persoonlijk kent.
Heb ik een psv-supporter geqoute?quote:Maar dan nog hebben ze allebei een andere versie van het verhaal. Die gewaardeerde psv-insider die kennis is van Wielaert zegt me niet zo heel veel. Zo zijn er op de twente forums ook al heel veel kennissen, zwagers, neefjes, nichtjes etc. voorbij gekomen. Zelfs in deze affaire. Waarbij enkele van die zogenaamde insiders(en misschien zijn ze dat ook wel) trouwens beweren dat Wielaert mondeling aangegeven had bij Twente te blijven tot de zomer. Ik neem dat niet voor waarheid aan, net zo min als de door jouw gequote psv-supporter.
Dat is op zich waar, aan de andere kant... als je bedreigd wordt, ben je wellicht eerder geneigd om het zo te doen. Ik praat het niet goed, maar gelukkig kan ik me geen voorstelling maken van hoe hij zich voelt na die uitingen van die mensen die zich supporter noemen.quote:Als je d'r niet bij geweest bent is het gewoon haast onmogelijk te bepalen wat de waarheid is in deze zaak. Het grappige is trouwens wel dat Ploegsma nu zelf aangeeft met enkele supporters gesproken te hebben, en uitgelegd te hebben hoe het met die clausule zat. Hebben nota bene vandaag nog een aantal Twente-supporters hem gesmsed en een uitleg van zijn kant van het verhaal gekregen. Toont in mijn ogen aan hoe zo'n man omgaat met vertrouwelijke gegevens.
geaccepteerd.quote:Over de tekst in je sub. Je hebt gelijk, ik dacht dat je opmerking een sneer was naar supporters die, zoals mij, Wielaert als persoon niet meer zo zien zitten. Mijn excuses.
Yep , al is het alleen maar voor het broodje beenhamequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kom je hier nog 17 jan. ?
En ik ga er eigelijk wel vanuit dat Douglas speelt.
idd triest , als dit een manier is om voetballers bij je club te behoudenquote:
Hij is nu eigenlijk bankzitter dus verwacht wel dat ze hem laten gaan is voor alle partijen beter , weet eigenlijk niet meer hoeveel die heeft gekost dus of het financieel ook goed is kan ik niet over oordelen maar 1 miljoen voor een bankzitter er best veel.quote:
Hij kan sowieso het niveau niet aan wat Twente nastreeft. En als die Rukavytsya het nou goed doet volgende week, dan heb je meteen een (goede?) vervanger is huis.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is nu eigenlijk bankzitter dus verwacht wel dat ze hem laten gaan is voor alle partijen beter , weet eigenlijk niet meer hoeveel die heeft gekost dus of het financieel ook goed is kan ik niet over oordelen maar 1 miljoen voor een bankzitter er best veel.
Ik dacht dat minimaal 5% van de plaatsen in een stadion voor uitsupporters moeten zijn. Beter gaat het uitvak inderdaad naar de 2e ring als die is doorgetrokken over de korte zijdequote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef Sieps het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met het uitvak als de korte zijde ook een tweede ring krijgt, je moet toch een bepaald percentage voor de uitfans bewaren?
Wordt het uitvak dan een deel eerste ring en een deel tweede ring of komt er dan een groter uitvak op de eerste ring?
Heracles wel denk ik. en Ajax en Feyenoord misschien.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Solstice het volgende:
5 procent was het volgens mij ja. Dus bij de volgende uitbreiding moet ie weer 400 plekken groter. Geloof eigenlijk niet dat ie dan ooit nog vol komt.
Mooiquote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef Solstice het volgende:
De nieuwe fanshop is bijna af trouwens. Las trouwens ook dat er in Hengelo pas een fanshop geopend is. Voor foto's van de fanshop in het stadion, klik de link:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8033
quote:Heb Twente donderdag gebeld over de kaartverkoop, ze konden me daar vertellen dat deze vrijdag, of maandag zou beginnen. Heb gister niets zien staan dus neem aan dat we vanaf maandag eindelijk onze kaarten kunnen gaan halen!
quote:Volgens bronnen van ADO Den Haag is jullie kaartje helemaal gratis !!! Alleen het busvervoer moeten jullie betalen en volgens onze bronnen is dat ook minder als altijd.
quote:Robbie Wielaert wil koste wat het kost naar Ajax. De verdediger van FC Twente hoopt dat zijn werkgever een overeenkomst bereikt met de Amsterdamse club over een transfer, maar mocht dit niet lukken dan overweegt de verdediger een stap naar de arbitragecommissie van de KNVB. Dat zegt technisch manager van Ajax Danny Blind in een interview met AT5. Blind had onlangs reeds een gesprek met Wielaert en bereikte al een overeenkomst met de verdediger over een contract voor tweeënhalf jaar. Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de 30-jarige mandekker echter niet laten gaan en verlangd een behoorlijke vergoeding voor Wielaert. De verdediger zelf meent echter weg te kunnen voor een gelimiteerde transfersom. Dit bedrag zou ongeveer vier miljoen euro zijn.
Discussiepunt is het nieuwe contract van Wielaert, dat hij nog niet ondertekend had. De verdediger had echter een mondelinge overeenkomst met zijn werkgever en de club had de verlenging van de verbintenis zelfs openbaar gemaakt op de officiële website. Wielaert hoopt nu dat Munsterman bereid is om hem te laten gaan voor het afgesproken bedrag.
Houdt de preses voet bij stuk, dan zal Wielaert overwegen om een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever. De verdediger weerspreekt hiermee zijn eerdere uitspraken, toen hij vertelde dat hij er geen probleem mee zou hebben om bij FC Twente te blijven. “Ik zit in een luxe positie, want ik ben gelukkig bij Twente”, zei Wielaert eerder. “Maar Ajax is toch Ajax.”
Mijn tentamenweek begint ook woensdag. Maar die week erna ben ik woensdag - donderdag - vrijdag vrijquote:Op zondag 11 januari 2009 17:37 schreef Stienn het volgende:
De beker wedstrijd word uitgezonden neem ik aan op tv? Heb die vrijdag ochtend een toets anders was ik er sowieso heen gegaan!
Prijzen:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef Stienn het volgende:
Wat kosten die kaarten voor Marseille thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |