de soap gaat verder en verder ...quote:Wielaert aanvoerder af bij FC Twente
LA MANGA - Robbie Wielaert meldde eerder deze week dat hij persoonlijk rond is met Ajax. FC Twente wil echter nog niets weten van een vetrek van de 30-jarige verdediger. De eerste sanctie lijkt in ieder geval alvast uitgedeeld.
FC Twente speelt momenteel in het Spaanse La Manga een oefenduel tegen Ciudad de Santiago uit de Segunda B. Wielaert speelt weliswaar mee, maar is geen aanvoerder meer. De band is overgedragen aan Blaise N'Kufo.
Volgens mij heeft hij hem in moeten leverenquote:
Waar baseer je dat nou weer op? Is een fatsoenlijke jongen hoor.quote:
Als je dat wil dan moet je D-K uitnodigenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
deze zal wel niet weer zo stormlopen als de vorige
Morgen is er een gesprek met Ajax en Twente denk dat we morgen avond meer wetenquote:
nee dan liever rustigquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je dat wil dan moet je D-K uitnodigen
Dus hij is nog gewoon aarvoerderquote:Update 19:15 uur: Blaise N'Kufo startte donderdagavond in het oefenduel met SD Ciudad de Santiago (1-1) als aanvoerder omdat pas kort voor de aftrap duidelijk werd dat Robbie Wielaert ondanks een lichte kwetsuur alsnog in actie kon komen. Dat meldt FC Twente donderdagavond middels de officiële kanalen.
denk eerder dat dat verhaal verzonnen is en dat hij hem wel degelijk af heeft moeten staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef Sieps het volgende:
[..]
Dus hij is nog gewoon aarvoerder
Wát een soap
Klopt! leuk stukje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef Sieps het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je op die site van fctwente.tv gifjes van een filmpje kan maken?
Er zit echt een briljant stukje in van een training waar Douglas bij een loopspel de verkeerde kant op rent, een beetje lachend om zich heen kijkt en vervolgens als een beer push-ups doet
Kom je hier nog 17 jan. ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
tvp![]()
Zodat ik kan lezen of er nog iets gaat gebeuren bij jullie voor 17 jan.
Als Wielaert dan weg is en Douglas niet kan spelen kunnen jullie nog weleens kwetsbaar zijn achterin , geluk voor jullie dat wij geen spelers hebben die makkelijk scoren.
quote:Twente en Ajax toch aan tafel
Door MAARTEN WIJFFELS
FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.
De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.
Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
die gaat gewoon dusquote:
De situatie is wel veranderd sinds de vorige keer dat Peter genoemd werd als opvolger van Robbie. Inmiddels doet NEC sportief en financieel ook goede zaken, dus de prijs zal wel hoger komen te liggen. En terecht: want zo graag willen we Peter niet kwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef 9christensen het volgende:
Maar als er geld vrij komt, mag van mij Wisgerhof komen als vervanger.
Hij heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef Mark het volgende:
[..]
De situatie is wel veranderd sinds de vorige keer dat Peter genoemd werd als opvolger van Robbie. Inmiddels doet NEC sportief en financieel ook goede zaken, dus de prijs zal wel hoger komen te liggen. En terecht: want zo graag willen we Peter niet kwijt
Neem die berichten altijd met een korreltje zout, maar hij heeft in ieder geval wel ervaring, dat is denk ik niet verkeerd voor de verdediging van Twente.quote:Mocht Robbie Wielaert inderdaad naar Ajax vertrekken, dan heeft FC Twente reeds een opvolger op het oog: Suleyman Sleyman (foto, rechts). De 29-jarige Zweed staat vrijwel van jongs af aan onder contract bij Hammarby IF en maakte bijna een jaar geleden zijn debuut in het nationale elftal van bondscoach Lars Lagerbäck. Naar verluidt bedraagt zijn transfersom twee miljoen euro. (Diverse Zweedse media)
Even een oud bericht opgespeurd...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract?
Heeft dus inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan...quote:Wisgerhof: "Twente interessante club"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: 01-08-08 08:18 | Laatst bewerkt: 01-08-08 08:18 |
Peter Wisgerhof staat open voor een eventuele transfer naar FC Twente. Dat laat hij vandaag in De Gelderlander weten. ''Ik heb pas voor vier jaar bijgetekend bij NEC omdat ik een bepaalde zekerheid wilde hebben. Maar ik ben altijd blijven hopen dat er een keer een interessante club zou komen. FC Twente is zo'n club. Ze spelen voorronde Champions League, werken met een begroting van 28 miljoen en hebben pas hun stadion uitgebreid.''
De aanvoerder van NEC is betaalbaar omdat hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft laten opnemen. Wisgerhof heeft echter nog niets vernomen van de club uit Enschede. ''Ik hoor die verhalen natuurlijk ook. Maar ik ben nog niet concreet benaderd en mijn zaakwaarnemer ook niet. En zolang dat niet het geval is, concentreer ik mij gewoon op NEC'', aldus de verdediger in het dagblad.
bron: forzanec.nl
Hoe gaat het eigenlijk met hem bij Werder? Komt niet veel aan spelen toe volgens mij.quote:
Heeft geloof ik pas geleden een keer gespeeld, geloof dat dat ook de enige keer dit seizoen was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met hem bij Werder? Komt niet veel aan spelen toe volgens mij.
dat is dus een oud bericht. daarna heeft hij z'n contract nog verlengd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Even een oud bericht opgespeurd...
[..]
Heeft dus inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan...![]()
Ik zo er niet vreemd van staan te kijken als hij ook voor Twente kiest. Ik zou het wel jammer vinden...
Nee, hij heeft zijn contract verlengd voor dit bericht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat is dus een oud bericht. daarna heeft hij z'n contract nog verlengd.
Gewoon nog meer talent bij Twente, allemaal volk wat over 4 jaar voor 3/4 miljoen weg gaat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Rikketik het volgende:
Ben benieuwd, ken hem verder niet. Volgens Wikipedia is hij wel part-time model in Perth, dat belooft wat. Het zal toch geen tweede Pellè zijn?
Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Gewoon nog meer talent bij Twente, allemaal volk wat over 4 jaar voor 3/4 miljoen weg gaat...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat is dus een oud bericht. daarna heeft hij z'n contract nog verlengd.
Contract is in juni verlegt. Toen tot medio 2012.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn contract verlengd voor dit bericht.
Oke, dat wist ik niet. Dat moet Twente wel kunnen opbrengen als Wielaert verkocht wordt lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
Contract is in juni verlegt. Toen tot medio 2012.
In dit contract staat dus een gelimiteerde transfersom...
Einde seizoen, volgens mij gelijktijdig met z'n contract bij Inter. Vraag me af of we er daarna ooit nog wat van weer zien of horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
Wanneer loopt de huurperiode van Maaroufi eigenlijk af? Die jongen was veelbelovend, maar heeft nog geen enkele wedstrijd gespeeld tot nu toe.
quote:'Ajax en FC Twente proberen er toch uit te komen'
Ajax gaat vrijdag met FC Twente om de tafel om te praten over een eventuele transfer van Rob Wielaert. Dat meldt het Algemeen Daglad.
Wielaert is er zelf al met de Amsterdammers uit. Mochten de twee clubs tot een akkoord komen, dan tekent de verdediger voor 2,5 jaar - met een optie op nog één seizoen - bij Ajax.
De dertigjarige Wielaert deed donderdag nog mee in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen Ciudad de Santiago (1-1). Hij speelde echter niet op zijn favoriete positie in het hart van de defensie en zonder de gebruikelijke aanvoerdersband. De curieuze uitleg van de Tukkers was dat Wielaert in eerste instantie te geblesseerd was om te spelen.
Ook Eljero Elia wacht de onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente af. De aanvaller heeft net als Wielaert zijn zinnen gezet op een transfer naar de hoofdstad.
Ik ben ook in dat stadium inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Solstice het volgende:
Elia wacht helemaal niks af. Dat is allang duidelijk dat ie niet weg mag. Ben herr Wielaert wel zat eigenlijk, na de pijn in het hart opmerking. Daar is tijdens de onderhandelingen namelijk niks van gebleken. Mooi bedrag voor binnenhalen, vergeten en verderkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |