abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:02:25 #1
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64819179

Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 29,5 miljoen

Trainer/coach
Steve McClaren

Assistent
Erik ten Hag

Voorzitter
Joop Munsterman

Fokkers in de Veste

• 101, RobbieT
  • 104, 9christensen
  • 106, Merson
  • 106, NeedeRadicals
  • 120, Zwoerd
  • 122, KingOfPop
  • 303, Dos37
  • 304, Lamzak_
  • 304, Poehej
  • 304, Solstice
  • 306, Robinhoo
  • 306, Neleos
  • 307, DirkZz
  • 310, Moody
  • 311, Sieps

Vorig Deel
    FC Twente #36 - Knokken voor Robbie en Eljero!

Links
    http://www.fctwente.net/
    http://www.vakp.nl
    http://www.fctwente.nl
    http://www.thuisbijfctwente.nl
    http://www.twentefans.nl
    http://www.fctwente.tv

Clublied

Openingspost

[ Bericht 50% gewijzigd door Robinhoo op 08-01-2009 18:10:00 ]
  • Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:06:32 #2
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64819311
    Niemeyer terughalen dus.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:13:56 #3
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64819544
    quote:
    Wielaert aanvoerder af bij FC Twente

LA MANGA - Robbie Wielaert meldde eerder deze week dat hij persoonlijk rond is met Ajax. FC Twente wil echter nog niets weten van een vetrek van de 30-jarige verdediger. De eerste sanctie lijkt in ieder geval alvast uitgedeeld.

FC Twente speelt momenteel in het Spaanse La Manga een oefenduel tegen Ciudad de Santiago uit de Segunda B. Wielaert speelt weliswaar mee, maar is geen aanvoerder meer. De band is overgedragen aan Blaise N'Kufo.
    de soap gaat verder en verder ...
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_64820416
    Wielaert gaat het hard spelen dus...
    That's all folks!
    pi_64820439
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
    Volgens mij heeft hij hem in moeten leveren

[ Bericht 0% gewijzigd door _Mike_ op 08-01-2009 18:49:53 ]
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_64820853
    inderdaad, lijkt erop dat hij hem af heeft moeten staan...

en Kufo dus de nieuwe aanvoerder
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_64821139
    hij heeft hem idd moeten inleveren, daarnaast is hij in de 2de helft van de oefenwedstrijd gewisseld voor wellenberg
    pi_64821917
    *meldt
    Enschede, onze stad! ons domein!
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:20:45 #9
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64822028
    deze zal wel niet weer zo stormlopen als de vorige
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_64822168
    Robbie blijf bij ons!
    pi_64822303
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
    Waar baseer je dat nou weer op? Is een fatsoenlijke jongen hoor.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_64822383
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
    deze zal wel niet weer zo stormlopen als de vorige
    Als je dat wil dan moet je D-K uitnodigen
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_64822476
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef Merson het volgende:
    Robbie blijf bij ons!
    Morgen is er een gesprek met Ajax en Twente denk dat we morgen avond meer weten

Laat maar, weet al heel lang dat ik jou posts niet serieus moet nemen..
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:37:39 #14
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64822608
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als je dat wil dan moet je D-K uitnodigen
    nee dan liever rustig
    pi_64824544
    quote:
    Update 19:15 uur: Blaise N'Kufo startte donderdagavond in het oefenduel met SD Ciudad de Santiago (1-1) als aanvoerder omdat pas kort voor de aftrap duidelijk werd dat Robbie Wielaert ondanks een lichte kwetsuur alsnog in actie kon komen. Dat meldt FC Twente donderdagavond middels de officiële kanalen.
    Dus hij is nog gewoon aarvoerder

Wát een soap
    pi_64825382
    Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
    Where you need improvement: you have smelly dog farts.
    pi_64825387
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef Sieps het volgende:

[..]

Dus hij is nog gewoon aarvoerder

Wát een soap
    denk eerder dat dat verhaal verzonnen is en dat hij hem wel degelijk af heeft moeten staan
    pi_64825850
    Weet iemand trouwens hoe je op die site van fctwente.tv gifjes van een filmpje kan maken?
    Er zit echt een briljant stukje in van een training waar Douglas bij een loopspel de verkeerde kant op rent, een beetje lachend om zich heen kijkt en vervolgens als een beer push-ups doet
    pi_64827311
    tvp

Zodat ik kan lezen of er nog iets gaat gebeuren bij jullie voor 17 jan.

Als Wielaert dan weg is en Douglas niet kan spelen kunnen jullie nog weleens kwetsbaar zijn achterin , geluk voor jullie dat wij geen spelers hebben die makkelijk scoren.
    pi_64827803
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef Sieps het volgende:
    Weet iemand trouwens hoe je op die site van fctwente.tv gifjes van een filmpje kan maken?
    Er zit echt een briljant stukje in van een training waar Douglas bij een loopspel de verkeerde kant op rent, een beetje lachend om zich heen kijkt en vervolgens als een beer push-ups doet
    Klopt! leuk stukje!
      donderdag 8 januari 2009 @ 21:38:47 #21
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64827896
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
    tvp

Zodat ik kan lezen of er nog iets gaat gebeuren bij jullie voor 17 jan.

Als Wielaert dan weg is en Douglas niet kan spelen kunnen jullie nog weleens kwetsbaar zijn achterin , geluk voor jullie dat wij geen spelers hebben die makkelijk scoren.
    Kom je hier nog 17 jan. ?

En ik ga er eigelijk wel vanuit dat Douglas speelt.
    pi_64834779
    quote:
    Twente en Ajax toch aan tafel

Door MAARTEN WIJFFELS

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.

Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 08:07:33 #23
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64839326
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

die gaat gewoon dus
      vrijdag 9 januari 2009 @ 08:55:32 #24
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64839968
    Met de huidige selectie is het verlies van Robbie al wel op te vangen denk ik..
    Rajkovic, Heubach en Wellenberg zijn degelijke vervangers. Maar als er geld vrij komt, mag van mij Wisgerhof komen als vervanger.

of Zomer kan ook nog teruggehaald worden..
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      vrijdag 9 januari 2009 @ 10:15:55 #25
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_64841990
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef 9christensen het volgende:
    Maar als er geld vrij komt, mag van mij Wisgerhof komen als vervanger.
    De situatie is wel veranderd sinds de vorige keer dat Peter genoemd werd als opvolger van Robbie. Inmiddels doet NEC sportief en financieel ook goede zaken, dus de prijs zal wel hoger komen te liggen. En terecht: want zo graag willen we Peter niet kwijt
    Zomer zou in principe aan het eind van het seizoen sowieso teruggaan naar Twente, alleen heeft hij tot nu toe nog niks vernomen uit Enschede (stond gisteren een interview met hem in de Gelderlander). Hij zou best graag in Nijmegen blijven, aangezien hij hier basisspeler is.
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')