Vopak en SBM en ook Royal vind ik eigenlijk niet interessant. Fugro is nog de meest interessante oliekoopkandidaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Dat zal Vopak goed moeten doen.
De olie zal inderdaad wel een sprong gaat maken omhoog.
Hebben ze daar geen internet, of heb je geen zin om er vroeg voor op te staan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef SjonLok het volgende:
Ik baal als een stekker. Volgende week zit ik de hele week in de VS, en heb ik geen tijd om te handelen. Dat gaat me echt zo veel geld kosten.
Veel te druk om tussendoor met de beurs bezig te houden. Bovendien wil ik niet het risico lopen dat ik iets belangrijks mis, en daardoor veel geld verlies. Dus dan zet ik alles maar een weekje stil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef LXIV het volgende:
Hebben ze daar geen internet, of heb je geen zin om er vroeg voor op te staan?
quote:
Ik houd van dit topic!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef SjonLok het volgende:
sukkels daar in de VS
ja euhhh.... 1 ijsbeer maakt nog geen winter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:56 schreef Llotyhy het volgende:
En we zitten weer in het rood... ik hoop voor de mensen met longs dat ze al de deur uit waren bovenaan...
Wat staat er op de agenda dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef lammegiraf het volgende:
volgende week kon wel eens een interessante week worden
quote:Bouwrechten Oostenburgereiland voor Heijmans
09-01-2009 16:07:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Heijmans nv krijgt van Stadgenoot opdracht zowel infrastructuur als gebouwen te realiseren voor het Oostenburgereiland. Dat meldt het bouwbedrijf vrijdag in een persbericht.
Op 6 januari verkocht Heijmans het Oostenburgereiland in Amsterdam, met een oppervlak van 11 hectare, in zijn geheel aan woningcorporatie Stadgenoot.
Heijmans meldt verder dat de opdracht onder marktcomforme voorwaarde gerealiseerd zal worden en dat "de transactie qua aard en omvang binnen de kaders van de normale bedrijfsvoering van Heijmans" valt.
In detail bedoel je? Daar ben ik ook naar op zoek eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef M.Melandri het volgende:
Kun je bij binck ook oude daggrafieken bekijken of ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |