888 ziet er leuk uit. Persoonlijk geloof ik niet zo in steunniveau's, je kan best onder een steunniveau komen en vervolgens weer een flinke rebound zien.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een steunniveau?
Mijn idee is al maanden dat long gaan op olie op de lange termijn mijn voornaamste inkomstenbron gaat worden. Voorlopig probeer ik alleen wat met kleine bedragen de oliestijging op te vangen, maar die turbo's en sprinters schieten tot nu toe steeds door de stop-loss heen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef pberends het volgende:
Long op olie gaan lijkt me opzich geen slechte deal met de huidige prijs als je lange termijn belegger bent, maar voor de zeer korte termijn zou ik maar oppassen. De olieprijs kan voorlopig nog wel even down blijven. Let ook op de beurzen overigens, als de beurs flink stijgt kan olie ook snel weer stijgen.
Tja dat is natuurlijk wel vrij normaal nadat het zo omhoog is gespoten.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef Lemans24 het volgende:
Terwijl die bouwers inmiddels ook een slappe hebben
Van mij mag ie wel gewijzigd worden hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgens mij zo'n beetje het eerste topic van BB&B of De Beursvloer waar de TT het hele topic hetzelfde blijft. Speciaal voor jou pberends.
In olie zou ik helemaal niet handelen, dat is echt puur geluk hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Lemans24 het volgende:
Laat de olie maar weer zakken. Ik ben d'r uit gestapt, was weer eens een bodemloze put...
Als iedereen negatief is, kan het misschien meevallen. Ik zou blijven zitten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Lemans24 het volgende:
Wat is verstandig ivm Mittal? Staat op ruim 4% in de min, daalt al vier dagen. Maar is angstig dichtbij zijn stop-loss van 19,00 euro. Ik heb alleen een hogere opening nodig morgen, die waarschijnlijk afhangt van de resultaten van Alcoa. Ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |