Dat eerste lijkt me een minder goed planquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vanavond niet slapen, van vrijdag op zaterdag wat langer slapen (dus vroeg naar bed), dan ben je morgen wel moe, maar zit je allicht weer een beetje in een normaal ritme.
eigen schuld dikke bult!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Piles het volgende:
En bedankt voor dit onderwerp jongens, fijn zo bij het ontbijt
klotequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Californium het volgende:
hoe gaat het met je spierpijn hosti
Mocht je op msn komen vertel ik het je wel, maar niet hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:04 schreef Californium het volgende:
wat heb je gedaan eigenlijk?
Heb je last van 1 spier in het bijzonder?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mocht je op msn komen vertel ik het je wel, maar niet hier
en die andere winkels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef jslavenburg het volgende:
Net gekeken op het dorp om te kijken of ze schaatsen in mijn maat hadden. Heeft 1 winkel tot maat 46, en ik heb 47 nodig
Herkenbaar... maar soms pas je gewoon die 46.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef jslavenburg het volgende:
Net gekeken op het dorp om te kijken of ze schaatsen in mijn maat hadden. Heeft 1 winkel tot maat 46, en ik heb 47 nodig
Ik dus niet, heb van schoenmaat al 46/47, en moet nog iets dikkere sokken aan =(quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Herkenbaar... maar soms pas je gewoon die 46.
Anders krijg je koude voeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik dus niet, heb van schoenmaat al 46/47, en moet nog iets dikkere sokken aan =(
Patat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |