Ik wil gewoon de standaarduitvoering van de 24". Extra opslag hoef ik niet, heb eergisteren een externe (netwerk)schijf van 1 TB besteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dingen zijn best duur
300 dollar voor een 1TB... Bij de mediamarkt haal je voor ¤99 een externe 1TB harde schijf.
Vrijdagmiddagborrel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Uhm.. Ik ga morgenmiddag wel even langs de Gall en Gall... en de friettent... Collega's willen bitterballen ipv taart..
dat dacht ik ook al, dus ik denk ik doe het gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Californium het volgende:
ik wachte netjes...ik was bang dat Nico dacht dat ik m ging openen
![]()
Just do it. © Nike.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al, dus ik denk ik doe het gewoon
Dat dus..quote:
Impossible is Nothing.. Adidasquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al, dus ik denk ik doe het gewoon
Die slogan valt overigens onder het auteursrecht. Nike valt onder het merkenrecht. Het logo ook. Dat jullie het even weten.quote:
Auteursrecht is een breed iets..quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die slogan valt overigens onder het auteursrecht. Nike valt onder het merkenrecht. Het logo ook. Dat jullie het even weten.
Hoe bedoel je? Auteursrecht is toch vrij beperkt? Was het maar gewoon allemaal opgenomen in de Auteurswet, maar dat is nu juist niet het geval. Merken, tekeningen, modellen, allemaal andere wetgeving, begreep ik uit de syllabus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Auteursrecht is een breed iets..;)
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Auteursrecht is een breed iets..Het gaat eigenlijk zelfs zo ver.. dat als wat je schrijft of tikt, neuriet, fluit of iets anders.. onder het auteursrecht valt.
Oke, beetje overheen gelezen sorry, niet dat je denkt dat ik Paula heb zitten opstoken om zo te reageren ofzo, ben namelijk blij dat we weer een beetje goed met elkaar omgaan enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Californium het volgende:
nee dat weet ik ook wel!! Zij betrok mijn rottige opmerkingen erbij.... En aangezien zij niet de achtergrond van die opmerkingen weet vond ik dat geen goede vergelijkingheb je het niet gelezen ofzo
Zeer zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
nee dat zeker niet...daar gaat het niet eens om....(lees het zou ik zeggen
)
Nogmaals sorry enzo voor die opmerkingen enzo... ben ook blij dat we normaal met elkaar door 1 deur kunnen...
Denk dat het irl uitpraten het beste was... en als je dronken bent dan moet ik je maar geloven he
![]()
maar ik zou nog wel even iets willen vragen op msn strakjes als ik weer op die comp kan
oh... mijn... god.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
Wij snappen elkaar nico
Kom net even op GC zie ik dit:
ziek zeg
inderdaad.. maar waar is dan ook nog de fun van het drinken en zorgen dat je niet gaat kotsen enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Californium het volgende:
wat jij zegt Nico![]()
waar gaat het heen met de blagen van tegenwoordig![]()
![]()
Ja maar da's toch ziek, dat neemt toch alle lol weg? Hoe wil je drinkspelletjes doen op die manier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
Ik weet het niet...ik drink omdat ik een glaasje wijn ofzo op z'n tijd wel lekker vind en gezellig
dit zou dus nooit in mijn hoofd opgekomen zijnmisschien dat het sneller gaat als je aan beide kanten alcohol in je bleod opneemt
blijkbaar welquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
Ik weet het niet...ik drink omdat ik een glaasje wijn ofzo op z'n tijd wel lekker vind en gezellig
dit zou dus nooit in mijn hoofd opgekomen zijnmisschien dat het sneller gaat als je aan beide kanten alcohol in je bleod opneemt
whehehe inderdaad..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar da's toch ziek, dat neemt toch alle lol weg? Hoe wil je drinkspelletjes doen op die manier?
en dan ook en met alcohol doordrenkte.. ik heb nooit met tampons gespeeld, maar als die vochtig worden dan zetten ze toch juist uit?quote:
Precies, zuipspelletjes spelen kan wel, je moet ze alleen wat aanpassen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehehe inderdaad..
Dan krijg je: "hahahaha, jij verliest. Nu moet jij een extra tampon in je hol stoppen!"
met je homovrienden..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies, zuipspelletjes spelen kan wel, je moet ze alleen wat aanpassen.
Ik heb al een hele syllabus gelezen, kom jij net je bed uit. Het is dat je een jetlag hebt, anders vond ik het niet kunnen.quote:
Ik denk dat ze de vloeistof injecteren ofzo als ie in hun holletje zit ofzo, lijkt me althans het meest logischquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
ja klopt dan zetten ze uit... ik vraag me dan ook af hoe je ze erin krijgtje drukt de vloeistof er toch uit als je het naar binnen wil drukken
met een klein beetje vocht niet... maar met met drie glazen wodka
Voor zover iets in deze context (haha, ik zei kont) logisch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de vloeistof injecteren ofzo als ie in hun holletje zit ofzo, lijkt me althans het meest logisch
Ik vind het ook niks, de dagen zijn wel erg kort zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb al een hele syllabus gelezen, kom jij net je bed uit. Het is dat je een jetlag hebt, anders vond ik het niet kunnen.
Vanavond niet slapen, van vrijdag op zaterdag wat langer slapen (dus vroeg naar bed), dan ben je morgen wel moe, maar zit je allicht weer een beetje in een normaal ritme.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, de dagen zijn wel erg kort zo
En morgen moet ik er om 6.45 uur uit, en zaterdag 7.00 uur. Geen idee hoe ik dat ga overleven
Dat eerste lijkt me een minder goed planquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vanavond niet slapen, van vrijdag op zaterdag wat langer slapen (dus vroeg naar bed), dan ben je morgen wel moe, maar zit je allicht weer een beetje in een normaal ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |