nee... jij weet niets van mij relatie met Hosti nee! het gaat niet om dat jij een dom scjhaap bent... en leuk dat jij af en toe met hem chat... je weet nog steeds niets van onze relatie nee... Dat heeft verder niets met mijn naieviteit te maken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan weet ik niets, ben vast een heel dom schaap wat niets snapt. Jezus, hoe naïef kun je zijn.
En dat jij het niet snapt betekend niet dat ik het niet mag maken en er niet 100% achter mag staan. Klaar.
Oeh....quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe maar een dom blondje na heur
Ja oke, maar hoe jullie met zijn tweetjes onderling met elkaar omgaan moet niets met mij te maken hebben, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Californium het volgende:
Sorry Hosti.... Paula betrok mijn rottige opmerkingen erbij...
Niet zo lelijk doen over Macs he. Als het budget het toelaat komt er hier binnenkort ook een te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Californium het volgende:
ben weer eens van mijn computer afgegooid dus moet het weer even met de mac doen
heel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over Macs he. Als het budget het toelaat komt er hier binnenkort ook een te staan.
Dan mag het. Wel OS X?quote:
Ja, zou tof zijn. Maar de 24" is wel prijzig.quote:
Versie 10 van Mac OS.quote:
inderdaad.. ik heb dan ook een macmini gedaan en een macbookpro van mijn werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan mag het. Wel OS X?
[..]
Ja, zou tof zijn. Maar de 24" is wel prijzig.
een klap voor z'n kop?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Eindelijk dat ding is ingeleverd..
Nu even gaan bedenken.. wat ik mijn begeleider van stage ga geven..
Ik wil een iMac, en denk dat ik er spijt van krijg als ik dan voor de 20" ga. Dus ik spaar tot ik de 24" kan betalen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. ik heb dan ook een macmini gedaan en een macbookpro van mijn werk
ja precies.. je moet dan wel voor groot gaan inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil een iMac, en denk dat ik er spijt van krijg als ik dan voor de 20" ga. Dus ik spaar tot ik de 24" kan betalen.
Daarom. Dus even hopen op een financiële meevaller (nou ja, vakantieuren, 8/12 vakantiegeld, er komt binnenkort wel weer wat binnen, bovenop loon en studiefinanciering).quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja precies.. je moet dan wel voor groot gaan inderdaad
Nu hopen dat ze niet weer van alles afkappen.quote:# Cornershop - Brimful of Asha (Fatboy Slim Remix)
# CSS - Move
# Queens Of The Stone Age - Little Sister
# AC/DC - Rock 'n Roll train
# Roosbeef - Onder invloed
# Interpol - Slow Hands
Die dingen zijn best duurquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil een iMac, en denk dat ik er spijt van krijg als ik dan voor de 20" ga. Dus ik spaar tot ik de 24" kan betalen.
dat wordt saaiquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
stage SC # 758 Met eeuwige vrede en zonder discussies![]()
Nu wel, MSN op school is gaar...quote:
Met zinvol geweldquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Californium het volgende:
Stage SC # 758 Met eeuwige vrede en liefdevolle discussies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |