Daar komt nog eens bij dat sfeer en mindere sportieve prestaties elkaar óók weer negatief beïnvloeden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is de laatste jaren prima gelukt om de gemoedelijke sfeer waar PSV om bekend stond teniet te doen en dat is wat mij betreft zorgwekkender dan een jaar waarin de sportieve prestaties wat minder zijn.
Als die komt komt die pas 1 dag daarna.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze sturen hem daarheen om te helpen bij Roda JC - PSV
nevermindquote:8/1/2009 - Spaans trainingskamp met toestemming van FC Twente
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat de teammanager van FC Twente weten dat zij toestemming hebben gegeven voor het trainingskamp van PSV. "Toen wij hier enkele maanden geleden alles regelden heb ik een exclusiviteitsclausule bedongen. Wij wilden hier niet met andere Nederlandse clubs zitten. Daarom kwam de manager van dit complex aan me vragen of hij PSV ook mocht ontvangen. Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen."
Gezien de situatie in Eindhoven zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Even stiekem bij de volgende training een PSV shirtje klaar leggen voor Elia
Addo op je shirt kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Frenkel het volgende:
Ben blij dat ik toch geen naam op mn shirt heb laten zetten, dat zou dan Addo geweest zijn..
Nog gefeliciteerd hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef -SG- het volgende:
Heb net van mijn vrienden een PSV shirt gekregen.
Die link naar Sparta ligt inderdaad voor de hand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Mendez nog gemotiveerd is na zijn terugzetting in het tweede. Heb er zelf niet zo veel vertrouwen meer in...
Benieuwd wat ze met Cassio doen, misschien iets voor Sparta ofzo...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef dndiek het volgende:
Jammer dat ze het Mendez-verhaal zo naar buiten brengen. Ze hadden hem ook intern de straf kunnen geven en kunnen zeggen dat ze hem niet meer naar Spanje konden krijgen, net als Salcido....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |