Wie registreert de naam alvast?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Shit, krijgen we na het Breezersletje nu het Wodkatamponhoertje?
Zei je wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie registreert de naam alvast?
'Got to love wodka'? Nou, als je ergens van houdt wat als drinken te boek staat, dan stop je het niet in je reet of je doos...quote:
quote:
Inderdaad ja. Ik kijk net in je fobo en ik heb me een lol zonder drank.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dronken moeten worden om lol te hebben
dus als ik het goed begrijp geef je dan een wodkatampon en dan krijg je daar sex voor terug?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Shit, krijgen we na het Breezersletje nu het Wodkatamponhoertje?
Hou je er wel rekening mee dat je dan tegen een tampon aan zit te duwen tijdens de sex?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp geef je dan een wodkatampon en dan krijg je daar sex voor terug?
*gaat vast tampons halen
ik heb dan wel een E-piemel van 20 cm maar daar zal ik IRL geen last van hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je dan tegen een tampon aan zit te duwen tijdens de sex?
dan kan die tampon er niet uit en gaat die rotten en dan........quote:
met je vaginaquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah, je moet vanzelf een keer schijten.....
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef SeLang het volgende:
Ik stop uitsluitend 30 jaar oude whiskey in me reet
Dat is drankmisbruik...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef SeLang het volgende:
Ik stop uitsluitend 30 jaar oude whiskey in me reet
Mwah, daar hebben dames vast wel een truuckje voor want dat kan bij "normaal" gebruik tenslotte ook gebeuren.quote:
Whehe.. als je met je leuter er tegenaan zit te kletsen, zal je dan ook een beetje aangeschoten raken??quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je dan tegen een tampon aan zit te duwen tijdens de sex?
Misschien werkt de alcohol wel zaaddodend. Hebben ze zomaar een alternatief voorbehoedsmiddel uitgevonden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. als je met je leuter er tegenaan zit te kletsen, zal je dan ook een beetje aangeschoten raken??![]()
aangezien een glas vodka officieel maar 3,5 cl is valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
drie glazen wodka in 1 tampon? Dat moeten ze me es laten zien
My words exactly.quote:
Dan moet het ook met energydrink werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
z
[..]
Zou het ook met koffie werken?
* LL hangt tampon in bekertje
Heb dat ook wel eens gehoord. Van een kamper, die er vaak eentje in de reet van zijn neukertje duwde als ze lagen te neuken. Schijnbaar een succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ken trouwens wel iemand die xtc weleens als zetpil gebruikt. Werkt uitstekend volgens hem
Nou, dat dus, hang zo'n ding maar eens in een bekertje waterquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam een doordrenkt tampon in je aars?
Whehe, zonder dat ze het wist ook nog?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehoord. Van een kamper, die er vaak eentje in de reet van zijn neukertje duwde als ze lagen te neuken. Schijnbaar een succes
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, zonder dat ze het wist ook nog?
"Goh, wat word ik toch altijd gelukkig als ik een tijdje met jou lig te neuken..."
*noteert*quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehoord. Van een kamper, die er vaak eentje in de reet van zijn neukertje duwde als ze lagen te neuken. Schijnbaar een succes
Een dikke piemel past er ook in, dus gewoon hetzelfde trucje toepassenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dat dus, hang zo'n ding maar eens in een bekertje water
Wordt euh nogal groot.
En tis veiliger dan jampotjes..quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een dikke piemel past er ook in, dus gewoon hetzelfde trucje toepassen![]()
Een dikke piemel is wel iets steviger dan een doordrenkte tampon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een dikke piemel past er ook in, dus gewoon hetzelfde trucje toepassen![]()
ze zijn er anders tegenwoordig gek genoeg voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef koemleit het volgende:
ach het is natuurlijk een bizar verhaal... en er zullen mensen zijn die het doen/gedaan hebben. maar een hype zal het niet zijn, dat maakt de media ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |