Sorry, my badquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef fransbreda het volgende:
Dit zou wel verklaren waarom mijn zusje zo raar loopt laatste tijd.
De truc is om hem droog in te brengen en dan langzaam te laten verzadigen door wodka in je reet te gietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam een doordrenkt tampon in je aars?
Tampon er droog indoen en teruggrijpen op de basisschool tijd waarin je een bruine boon op een wattenlaagje tot ontkieming wist te brengen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam een doordrenkt tampon in je aars?
Daarom hangen die flessen ondersteboven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De truc is om hem droog in te brengen en dan langzaam te laten verzadigen door wodka in je reet te gieten [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De truc is om hem droog in te brengen en dan langzaam te laten verzadigen door wodka in je reet te gieten [ afbeelding ]
We hebben een kenner!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog steeds maar dan met wietzaadjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tampon er droog indoen en teruggrijpen op de basisschool tijd waarin je een bruine boon op een wattenlaagje tot ontkieming wist te brengen.
Skunk zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog steeds maar dan met wietzaadjes.
Absolut?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef yvonne het volgende:
Was van de week toch al in het nieuws omdat ene stel radio3 lui dat uitprobeerden?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
Tampon met wodka in de anus in de Koen en Sander Show op 3FM
Wie registreert de naam alvast?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Shit, krijgen we na het Breezersletje nu het Wodkatamponhoertje?
Zei je wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie registreert de naam alvast?
'Got to love wodka'? Nou, als je ergens van houdt wat als drinken te boek staat, dan stop je het niet in je reet of je doos...quote:
quote:
Inderdaad ja. Ik kijk net in je fobo en ik heb me een lol zonder drank.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dronken moeten worden om lol te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |