Wie registreert de naam alvast?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Shit, krijgen we na het Breezersletje nu het Wodkatamponhoertje?
Zei je wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie registreert de naam alvast?
'Got to love wodka'? Nou, als je ergens van houdt wat als drinken te boek staat, dan stop je het niet in je reet of je doos...quote:
quote:
Inderdaad ja. Ik kijk net in je fobo en ik heb me een lol zonder drank.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dronken moeten worden om lol te hebben
dus als ik het goed begrijp geef je dan een wodkatampon en dan krijg je daar sex voor terug?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Shit, krijgen we na het Breezersletje nu het Wodkatamponhoertje?
Hou je er wel rekening mee dat je dan tegen een tampon aan zit te duwen tijdens de sex?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp geef je dan een wodkatampon en dan krijg je daar sex voor terug?
*gaat vast tampons halen
ik heb dan wel een E-piemel van 20 cm maar daar zal ik IRL geen last van hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je dan tegen een tampon aan zit te duwen tijdens de sex?
dan kan die tampon er niet uit en gaat die rotten en dan........quote:
met je vaginaquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah, je moet vanzelf een keer schijten.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |