Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Heider00sje het volgende:
wat bedoel je met vanaf eruit mieteren?
emails natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Heider00sje het volgende:
wat bedoel je met vanaf eruit mieteren?
moet je er nu meer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef zatoichi het volgende:
1 MB toch? Ik heb nog een wachtwoord van vijf karakters
snel veranderen, en dan achteraf aangegeven dat je niet weet waar ik het over heb.. is best triest!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
snel veranderen, en dan achteraf aangegeven dat je niet weet waar ik het over heb.. is best triest!
ik ben begonnen met 2 MB en heb laatst gezien dat ik mijn hotmail adres heb sinds 1997...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef zatoichi het volgende:
1 MB toch? Ik heb nog een wachtwoord van vijf karakters
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jaja. En dan je account veranderen naar Amerikaans. Kreeg je op een gegeven moment meer ruimte en dan zodra je dat had weer op Nederlands zetten.
Damn wat een 1337 h4x0r was jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jaja. En dan je account veranderen naar Amerikaans. Kreeg je op een gegeven moment meer ruimte en dan zodra je dat had weer op Nederlands zetten.
Dat werkt voor sommige nieuwe features nog steedsquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Meldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Lees eens 5 posts boven je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Cahir het volgende:
25MB ja, en dan had je z'n hack dat je je adres naar een Amerikaanse moest veranderen en toen had je 100MB.
Nu heb je 5GB.
Ik woon nog steeds in florida ergens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mij staat mijnes daar nog op
Ik in Beverly Hillsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in florida ergens.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie waren met je 25mb al verwend. Mijn eerste hotmailadres was er ook nog een van 2MB.
Die kan ik me ook nog wel herinneren ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie waren met je 25mb al verwend. Mijn eerste hotmailadres was er ook nog een van 2MB.
Hehe, toen woonden er opeens veel mensen op 90210quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Cahir het volgende:
25MB ja, en dan had je z'n hack dat je je adres naar een Amerikaanse moest veranderen en toen had je 100MB.
Nu heb je 5GB.
En toen kwam gmailquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Paul het volgende:
Wist je nog?
Dat je hotmail maar een paar mb was en dat je steeds eruit moest mieteren omdat je hotmail weer vol zat?
Dat waren nog eens tijden
Dat weet ik ook nog goed ja, wat een revolutie vond ik ISDN zeg. Niet alleen de hoge snelheid, maar ook het razendsnelle verbinding maken! Niks geen raar pieptoonconcert meer, maar gewoon bam en verbinding!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef Gewoonik het volgende:
Die kan ik me ook nog wel herinneren ja.
Ik weet ook nog goed de dag dat mijn ouders isdn in huis kregen. downloaden deed je toen met 7KB ipv 3KB. was je maar een uur of 2 bezig om 1 album te downloaden ipv van 4
GMail is ruig inderdaad. Briljante zet van Google ook. Opeens op 1 april aankondigen dat ze een nieuwe emaildienst starten met een absurde hoeveelheid van 1GB aan ruimte. Dat overtrof alle andere gratis diensten echt met een enorme factor.quote:
Ja, Hotmail had toen nog 2 mbquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
GMail is ruig inderdaad. Briljante zet van Google ook. Opeens op 1 april aankondigen dat ze een nieuwe emaildienst starten met een absurde hoeveelheid van 1GB aan ruimte. Dat overtrof alle andere gratis diensten echt met een enorme factor.
OMG ja ik heb ook mijn email uit 2000quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
In 2000 ofzo, toen zaten de echte nerds al op internet.![]()
hebbes:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef NJ het volgende:
Mijn Hotmail is van 18 mei 2000.
Ben ooit begonnen met dolfijn mail volgens mij maar dat werd vrij snel alweer stop gezet.quote:Registered since: January 09, 2000 Anniversary icon {0} year anniversary! 9 year anniversary!
Maar ik had daarvoor volgens mij al allerlei andere adressen, Hotmail was vooral voor MSN, toen iedereen van ICQ naar MSN overstapte.quote:Registered since: March 21, 2000
Ja. Ik baalde er wel van, ik vond ICQ veel fijner. MSN kon destijds nog niet loggen, geen offline messages versturen en met ICQ kon je nog gratis smsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef Gewoonik het volgende:
Ik had in ICQ een redelijk rijtje. Heb MSN destijds ook zo lang mogenlijk afgehouden. maar jah als iedereen het doet dan moet je mee.
OH-OH!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef Gewoonik het volgende:
Ik had in ICQ een redelijk rijtje. Heb MSN destijds ook zo lang mogenlijk afgehouden. maar jah als iedereen het doet dan moet je mee.
zoals welkequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat werkt voor sommige nieuwe features nog steeds.
nou je hebt een mailtje. Die antwoord je. En die staat dan vervolgens op een sneaky manier in dat oorspronkelijke mailtje. Snappie?quote:
Paar mb?? Wat dacht je toen hotmail nog geen Microsoft was?! Herinner je dat nog? Ik wel! Heb en gebruik altijd nog het account wat ik toendertijd kreeg. kreeg ja, want je moest toen nog een aanvraag voor een mail account bij hotmail doen, via een internetcafe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Paul het volgende:
Wist je nog?
Dat je hotmail maar een paar mb was en dat je steeds eruit moest mieteren omdat je hotmail weer vol zat?
Dat waren nog eens tijden
ICQ...ookal zo'n roelerend product.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OH-OH!
Dat was toch het geluidje van icq ?
1996/1997 represent.quote:
Dat is de conversatieweergave. Berichten die reacties op elkaar zijn worden gegroepeerd en gestapeld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef Apotheose het volgende:
nou je hebt een mailtje. Die antwoord je. En die staat dan vervolgens op een sneaky manier in dat oorspronkelijke mailtje. Snappie?Gebruik t ook amper. misschien dat t daar ook aan ligt hehe
Geef mij maar gewoon hotmail.
ja dat snap ik, maar ik vind t maar lastig werken. Bij hotmail heb je idd dan al die RE: berichtjes onder elkaar maar die kun je dan wel verwijderen. Geef toe: je moet ietsje meer moeite doen als bij gmail, maar ik vind t wel prima lezenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is de conversatieweergave. Berichten die reacties op elkaar zijn worden gegroepeerd en gestapeld.
Zo krijg je niet een eindeloze reeks RE:RE:RE:RE:RE berichten onder elkaar in je inbox. maar gewoon één bericht. De rest kun je dan erbij uitklappen als je die wilt zien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
400 miljoen betaalde Microsoft er in 1997 voor
De mijne is alweer aan zijn elfde levensjaar bezig.quote:Geregistreerd sinds: 23 oktober 1998
quote:
=D ik heb heel lang <naam>90210@hotmail.com gebruikt dááromquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |