Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Heider00sje het volgende:
wat bedoel je met vanaf eruit mieteren?
emails natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Heider00sje het volgende:
wat bedoel je met vanaf eruit mieteren?
moet je er nu meer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef zatoichi het volgende:
1 MB toch? Ik heb nog een wachtwoord van vijf karakters
snel veranderen, en dan achteraf aangegeven dat je niet weet waar ik het over heb.. is best triest!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
snel veranderen, en dan achteraf aangegeven dat je niet weet waar ik het over heb.. is best triest!
ik ben begonnen met 2 MB en heb laatst gezien dat ik mijn hotmail adres heb sinds 1997...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef zatoichi het volgende:
1 MB toch? Ik heb nog een wachtwoord van vijf karakters
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jaja. En dan je account veranderen naar Amerikaans. Kreeg je op een gegeven moment meer ruimte en dan zodra je dat had weer op Nederlands zetten.
Damn wat een 1337 h4x0r was jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Jaja. En dan je account veranderen naar Amerikaans. Kreeg je op een gegeven moment meer ruimte en dan zodra je dat had weer op Nederlands zetten.
Dat werkt voor sommige nieuwe features nog steedsquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Meldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Lees eens 5 posts boven je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Cahir het volgende:
25MB ja, en dan had je z'n hack dat je je adres naar een Amerikaanse moest veranderen en toen had je 100MB.
Nu heb je 5GB.
Ik woon nog steeds in florida ergens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mij staat mijnes daar nog op
Ik in Beverly Hillsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in florida ergens.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie waren met je 25mb al verwend. Mijn eerste hotmailadres was er ook nog een van 2MB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |