welke is de bakup sicher ofzo ? ik weet dat AA van me videocar afhangt, maar wat is het hoogste in grid ? want je kan op 8XMaa zetten ik ken geen M? en je kan ook op 16Qaa zetten en je hebt ook 16aa etc , maar wat is het hoogste aa in grid ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoogste AA hangt vd videokaart af. volgens mij had je een 8800, nou die kan wel 16xAA aan
misschien niet via het game menu, maar wel via nvidia control panel.
niet allebei, een vd 2. die ander is ene backup. ja sorry het is allemaal in het duits.
en je moet in het menu alles op zn hoogst zetten daarna. op ultra dus
en ook niet origineelquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
niet dat mijne super is maar ben te lui om een nieuwe te maken voor mezelf
Idd respectquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
ja ik ben de pussy hier en geen andere vaage kut negert die mijn ava jat
ja ik denk dat de backup sicher is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:50 schreef Runx het volgende:
[..]
welke is de bakup sicher ofzo ? ik weet dat AA van me videocar afhangt, maar wat is het hoogste in grid ? want je kan op 8XMaa zetten ik ken geen M? en je kan ook op 16Qaa zetten en je hebt ook 16aa etc , maar wat is het hoogste aa in grid ?
gastquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:51 schreef Runx het volgende:
ja ik ben de pussy hier en geen andere vaage kut negert die mijn ava jat
als je 8Gb erin hebt zitten niet echt hoorquote:
sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
spoilertje was wel handijg geweest
daar het een apetijtelijke dame is, is het je vergevenquote:
Dude ze is 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
daar het een apetijtelijke dame is, is het je vergeven
het is een ibm kut bakquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je 8Gb erin hebt zitten niet echt hoor
Ik ben 14quote:
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik denk dat de backup sicher is.
hoogste aa hangt echt vd videokaart af. maar als je nhancer installeert kan je heel makkelijk de settings overschrijven. ik gebruikte voor mn oude 8800sli setup altijd 32xQ![]()
maja het spel moet wel lekker lopen natuurlijk. en het schijnt dat je het na 8x neit echt meer ziet ofzo.
ik kan bij spellen alleen 2x 4x 8x msaa kiezen nl. helemaal geen Q. ik heb ook een ati kaart dus daar ligt dat aan.
maja ik zet hem via control panel op 24xAA edge detect
Ok dan!quote:
dan kan je nog net geen sigaretten voor je vader halenquote:
Ai de GTS is minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenmaar ik zal een vanavond weer kijken
ik speel het op 14400x900 (breedbeeld ), ik heb een 8800gts 640 ram
Eerlijk gejat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenmaar ik zal een vanavond weer kijken
ik speel het op 14400x900 (breedbeeld ), ik heb een 8800gts 640 ram
dat deed moozie al voor jequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
waarom kon ik ineens niet meer reageren hier
Omdat je avatar is gehackedquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
waarom kon ik ineens niet meer reageren hier
nee, nee vorige jaar eerlijk gespaard en een nieuwe computer ''gekocht''quote:
ja jou moeder ook vergelijk met die van WL, maar ok die neem ik ookquote:
Ik heb heul niet dezelfde avatar als Moozquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jou moeder ook vergelijk met die van WL, maar ok die neem ik ook
waarom heb je zelfde ava als moozzie
Moozie, dat kom je aan het goedmaken verdommequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat deed moozie al voor je
welke video kaart raad je aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ik raak een beetje de draad kwijt met die avatars geloof ik
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat deed moozie al voor je
Okeej coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nee vorige jaar eerlijk gespaard en een nieuwe computer ''gekocht'', alle onderdelen overal besteld en toen zelf in elkaar gezet
wat is je budget, dan ga ik na de lunch even kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke video kaart raad je aanik weet hetniet meer er zijn 80 dezelfde die 1% met elkaar verschillen
Niet dan?quote:
ik ook maar ik heb godverdomme nog steeds de kast niet na 3 weken en heb alle onderdelen alquote:
250 ofzo moet wel kunne game films en 2 aanslutingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is je budget, dan ga ik na de lunch even kijken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ik raak een beetje de draad kwijt met die avatars geloof ik
Ik heb dezelfde als runxquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb heul niet dezelfde avatar als Mooz
Wat moet ik doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moozie, dat kom je aan het goedmaken verdomme
quote:
Ik mag dat niet eens van maleduckquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet dan?dan gaat de goedmaaksex zeker ook niet door
Weinig, ik zit wel bovenopquote:
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mag dat niet eens van maleduck
Jaloerzie denk ik
Dat is balen gozertquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar ik heb godverdomme nog steeds de kast niet na 3 weken en heb alle onderdelen al![]()
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weinig, ik zit wel bovenop
oh god nou word ik gek van mezelf![]()
sorrie![]()
Hey sgelequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjes
Vrees dat er geen nette manier is om mij een standje te gevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon negeren en LL.. eerhm..hoe zeg ik dit netjes
Standje geven? Ik dacht meer aan uitwonenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrees dat er geen nette manier is om mij een standje te geven
Best hoor jochiequote:
Mogguh p00p!quote:
Tja..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jochie![]()
![]()
Met mij ging het goed totdat ik dit las
*proestquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Standje geven? Ik dacht meer aan uitwonen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*proest
Haal jij nieuwe koffie voor me?
Thanxquote:
meneer sgelequote:
Barra!quote:
mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Barra!![]()
RunX![]()
Ja hoor, alles goed hier
doe datquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:33 schreef Runx het volgende:
waar is mads eigenlijkik zal hem wel even smsen of die nog leeft
Debbiequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
O jaaaaa nog 4,5 uur en dan weekend
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
lekker hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef debbie_19 het volgende:
ja, met jou, ja vanochtend heel ffquote:
Je ligt op me in de dagcijfersquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, met jou, ja vanochtend heel ffmaar bezig geweest met documentatie en overleg
ik lig wat ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je ligt op me in de dagcijfers
Zo, nu ga ik een peuk roken, de bende is weer terug
aha, ik heb jurgens dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, met jou, ja vanochtend heel ffmaar bezig geweest met documentatie en overleg
jij, op mij, in de dagcijfersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |