* MaleDuck is er trots op dat zn vrouw lekker thuis kan blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb doorgewerkt, deden de holbewoners ook
okay nou was ik wel kostwinnaar![]()
Ha die Fridayquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ha die Friday
Na de film van dinsdag en nog een korte ontmoeting gister hebben we maar besloten zondag naar de winterefteling te gaan, gaat de goede kant op iig
Je zorgt iig lekker goed voor haarquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck is er trots op dat zn vrouw lekker thuis kan blijven
Sm0keZquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Oja, en jullie ook goedemorgen uiteraard
Tuurlijk zorg ik voor haar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zorgt iig lekker goed voor haar
Maar dat doet mijn ventje nu voor mn kind en mij
daarbij is een zwangerschap in veel gevallen geen ziekte dus ik had er ook totaal geen behoefte aan om thuis te blijven... heb zelfs nog lopen klussen![]()
Hoop dat de bevalling iig op rolletjes looptquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk zorg ik voor haar!
Bij mn vrouw valt de zwangerschap wel erg zwaar, dus ze is erg blij dat ze lekker thuis kan zitten
Maar ik ben nu echt weg![]()
En eetste voor iedereen alvast!
er is trouwens nog iemand met je ava...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
ik moet pipi machen, maar ik ben bang voor de pipi monster
ik dacht dat die er zo uitzag ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Runx het volgende:
ik moet pipi machen, maar ik ben bang voor de pipi monster
op fok ? WTFquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is trouwens nog iemand met je ava...
Mijn ava wiltheeft niemand
naja ene kant geloof ik het niet. fakking hell ze is lekker , nou als dat de pipi monster is dan ga ik snel pipi machenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat die er zo uitzag ? [ afbeelding ]
natuurlijk is dat gewoon een gast!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ene kant geloof ik het niet. fakking hell ze is lekker ,![]()
"pipi machen"quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef Runx het volgende:
[..]
naja ene kant geloof ik het niet. fakking hell ze is lekker , nou als dat de pipi monster is dan ga ik snel pipi machen![]()
![]()
ik heb ook een originelequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is trouwens nog iemand met je ava...
Mijn ava wiltheeft niemand
lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"pipi machen"
Yea sure
* Moozzie geeft Runx een doos tissues
maar waarom doen ze dit ons aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk is dat gewoon een gast!kut klonen
hoef ik nie ik veeg het nooit weg, blijft het lekker plakkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"pipi machen"
Yea sure
* Moozzie geeft Runx een doos tissues
je kan ook WOW gaan spelen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef Runx het volgende:
[..]
maar waarom doen ze dit ons aan![]()
ik ga wel naar zweden
pssst met p00p alleen weet hij niet dat ik me zelf heb uitgenodigd
godver plagiaat! Runx , pak de fakkels en pekquote:
of nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook WOW gaan spelen natuurlijk
Lekker frisquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
hoef ik nie ik veeg het nooit weg, blijft het lekker plakken
hoogste AA hangt vd videokaart af. volgens mij had je een 8800, nou die kan wel 16xAA aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Runx het volgende:
[..]
of niet
maar met grid heb ik de mappen gekopieerd naar de juiste plaats, maar het was een beetje vaag, in de zip bestand heb je car en animation map etc, en een map met de naam sicher ofzo met daarin ook mappen met cars, en animation , etc , welke moet ik allemaal kopiëren ? of gewoon allebei ?
en wat is de hoogste AA wat ik kan selecteren ? 8xmaa? 16qaa ?
Netjesquote:Jakob, die in Tel Aviv woont, belt zijn zoon Samuel op in New York.
"Het spijt me je dag te verpesten, maar ik moet zeggen dat je moeder en ik gaan scheiden. Vijfenveertig jaar leed is genoeg geweest!"
"Maar vader toch, hoe kun je zoiets zeggen? En dan nog juist enkele dagen voor kerstmis," roept de zoon ontdaan.
"Dat familiefeest zit er niet meer in jongen," antwoordt de vader, "wij kunnen elkaars gezicht niet meer zien. Ik heb er genoeg van. Je kan me wel helpen door je zuster Rachel in Chicago in te lichten."
Vervolgens verbreekt de vader de telefoonverbinding met zijn zoon.
Zeer ontgoocheld belt de zoon naar zijn zus. Die hoort het nieuws en is volledig de kluts kwijt.
"Hoe kan dat nu, scheiden op die leeftijd! Ik zal dat varkentje wel eens eventjes wassen," roept de zus aan het eind van het telefoongesprek.
Meteen belt Racheltje naar haar vader en roept op hoge toon: "Jullie gaan helemaal NIET scheiden! Doe niets meer totdat mijn broer en ik bij jullie zijn. Je hebt me goed verstaan: NIETS doen en op ons wachten!"
Vader Jakob verbreekt de verbinding, keert zich om naar zijn vrouw en zegt:
"Zo Rebecca, alles loopt zoals voorspeld. Die twee komen kerstmis bij ons doorbrengen en betalen zelf hun eigen reis."
wtf man na-aperquote:
hijs fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |