Helaas, wij zitten in de grondstoffen zoals olie... En met de huidige situatie hier in Nederland...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de inkoop bij ons heeft genoeg te doen... zoek je een drukke job

ik nog 14quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
6 uurtjes...
bij mij als het een beetje tegen zit nog 20 uurtjes werken...

Deze week?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
6 uurtjes...

mooz is er meestal wel rond half 11...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij er vandaag

Ach wij zitten in de olie & gas... nice businessquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Helaas, wij zitten in de grondstoffen zoals olie... En met de huidige situatie hier in Nederland...

ja... nou 20 zal misschien overdreven zijn, maar zeker toch nog wel 14-18 uur...quote:

quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... nou 20 zal misschien overdreven zijn, maar zeker toch nog wel 14-18 uur...

Does liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
Nog 6 uurtjesen dan heb ik weekend

3quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Weet iemand nog een leuk online spel ofzo wat ik kan spelen tegen de verveling?

ach het houdt je van de straatquote:

geen zin heb jequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb nou al geen zin meer
Weet niet wat ik heb

boefje doerak belhamelquote:

Niet zo in jezelf praten mooz... dan heb ik het idee dat je alleen wil zijn..quote:

Mietje...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
6 uurtjes...

ketelbink pierenwaaier kakhielquote:

Zijn jullie er ook danquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet zo in jezelf praten mooz... dan heb ik het idee dat je alleen wil zijn..

scheelt je ook weer koffie halen hehquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zijn jullie er ook dan
Ik vermaak me wel met mezelf
Ik heb een beetje dezelfde humor als mezelf

Ik en mezelf drinken sowieso geen koffiequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je ook weer koffie halen heh

Ik weet het LL... sterkte... maar dat is het nadeel van 2 banen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mietje...
vandaag moet ik er nog 5
morgen nog 16
overmorgen nog 9

Waar is mij eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik en mezelf drinken sowieso geen koffie

Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... nou 20 zal misschien overdreven zijn, maar zeker toch nog wel 14-18 uur...

Nou dat weet ik nog zonet niet, hij heeft een vrouw hequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenwaarschijnlijk ziet jou bankrekening er ook iets anders uit dan de mijne

ik 3 cijfers en jij 5?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenwaarschijnlijk ziet jou bankrekening er ook iets anders uit dan de mijne

Dat kloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zonet niet, hij heeft een vrouw he

als die er was dan was het mij, mezelf en ik geweest zeker?quote:

quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik en mezelf drinken sowieso geen koffie

Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als die er was dan was het mij, mezelf en ik geweest zeker?

dikke buik en moederaspiratiesquote:

quote:

ja, max nog 7...quote:

I bet you doquote:

ik hoop het ook voor je...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:![]()
Hoop dat zo een broodje beschikbaar blijft voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |