Dude ze is 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
daar het een apetijtelijke dame is, is het je vergeven
het is een ibm kut bakquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je 8Gb erin hebt zitten niet echt hoor
Ik ben 14quote:
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik denk dat de backup sicher is.
hoogste aa hangt echt vd videokaart af. maar als je nhancer installeert kan je heel makkelijk de settings overschrijven. ik gebruikte voor mn oude 8800sli setup altijd 32xQ![]()
maja het spel moet wel lekker lopen natuurlijk. en het schijnt dat je het na 8x neit echt meer ziet ofzo.
ik kan bij spellen alleen 2x 4x 8x msaa kiezen nl. helemaal geen Q. ik heb ook een ati kaart dus daar ligt dat aan.
maja ik zet hem via control panel op 24xAA edge detect
Ok dan!quote:
dan kan je nog net geen sigaretten voor je vader halenquote:
Ai de GTS is minderquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenmaar ik zal een vanavond weer kijken
ik speel het op 14400x900 (breedbeeld ), ik heb een 8800gts 640 ram
Eerlijk gejat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik kan gewoon in grid 16qaa kiezenmaar ik zal een vanavond weer kijken
ik speel het op 14400x900 (breedbeeld ), ik heb een 8800gts 640 ram
dat deed moozie al voor jequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
waarom kon ik ineens niet meer reageren hier
Omdat je avatar is gehackedquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
waarom kon ik ineens niet meer reageren hier
nee, nee vorige jaar eerlijk gespaard en een nieuwe computer ''gekocht''quote:
ja jou moeder ook vergelijk met die van WL, maar ok die neem ik ookquote:
Ik heb heul niet dezelfde avatar als Moozquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jou moeder ook vergelijk met die van WL, maar ok die neem ik ook
waarom heb je zelfde ava als moozzie
Moozie, dat kom je aan het goedmaken verdommequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat deed moozie al voor je
welke video kaart raad je aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ik raak een beetje de draad kwijt met die avatars geloof ik
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat deed moozie al voor je
Okeej coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nee vorige jaar eerlijk gespaard en een nieuwe computer ''gekocht'', alle onderdelen overal besteld en toen zelf in elkaar gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |